Naše hlavní trialové kolo má to nejlepší ze všeho! Špičkový výkon, špičkové jízdní vlastnosti a pořádný točivý moment! Jednoduše řečeno, náš TXT RACING 300 je trialový dříč! S bohatou zásobou silného, čistého a trakčního výkonu v kohoutku mohou všichni zruční jezdci posouvat své hranice a užívat si neomezených možností. Dvoutaktní motor o objemu 300 cm3 není pro slabé povahy, je zkonstruován tak, aby zdolával nejtěžší stoupání a čelil těm nejtěžším výzvám. Díky působivé ovladatelnosti, nízkým provozním nákladům, špičkovému odpružení, silné a spolehlivé převodovce pro přesné řazení, stejně jako hydraulické spojce a brzdám BRAKTEC, TXT RACING 300 skutečně poskytuje seriózní trialový výkon.
Převodovka | 6stupňová |
---|---|
Startér | Nožní spouštěč |
Zdvih | 60 mm |
Vrtání | 79 mm |
Spojka | BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3 |
Zdvihový objem | 294.1 cm³ |
EMS | HIDRIA ECU |
Druh konstrukce | 1válcový, 2dobý motor |
Hmotnost (bez pohonných hmot) | 69.4 kg |
---|---|
Kapacita nádrže (přibl.) | 2.4 l |
Průměr kotouče přední brzdy | 185 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 150 mm |
Přední brzda | Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating |
Zadní brzda | 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE |
Řetěz | 520 |
Provedení rámu | Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou |
Přední odpružení | TECH aluminium bar Ø 39 |
Světlá výška | 325 mm |
Zadní odpružení | TECH (3 ways) hydraulic shock absorber with linkage |
Seat height | 630 mm |
Úhel hlavy řízení | 67 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 160 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 174 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!