Model TXT RACING 280, který je dokonale umístěn mezi našimi oblíbenými trialovými motocykly 250 a úžasnými motocykly 300 ccm, nabízí dokonalou kombinaci výkonu dvoutaktu, nízké hmotnosti a ovladatelnosti – přesně to, co potřebují zdokonalující se jezdci, kteří hledají vyšší výkon a mimořádně agilní ovladatelnost. A stejně jako všechny naše trialové motocykly je vybaven vysoce kvalitními díly, jako je hydraulická spojka a brzdy BRAKTEC, a špičkovým odpružením, které zajišťuje spolehlivost a především spoustu zábavy při jízdě.
Restyled a červená, červená, červená! Na naší grafice je skvělé, že je zapuštěná do karoserie, takže je velmi odolná. Svěží vzhled je nanesen na naše tenké, ergonomické plasty, které zajišťují neomezené pohyby a umožňují jezdcům podávat ty nejlepší výkony. Protože všichni trialoví jezdci čas od času narazí do paluby, jsou všechny karoserie vyrobeny ze speciální směsi polypropylenu, která je super pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více!
Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu do airboxu je výměna filtru rychlá a snadná, stačí jen jeden šroub, který bezpečně zajistí filtr na svém místě.
Pevná, lehká a zúžená řídítka Neken jsou vybavena gripy Renthal, které zajišťují nejlepší pevnost i pohodlí. Díky řídítkům upnutým do objímek řídítek z kovaného hliníku je celá přední část řady TXT Racing mimořádně stabilní s důvěrně známým pocitem, který pokaždé zvyšuje jistotu při jízdě. To zajišťuje lepší tuhost a lepší zpětnou vazbu pro jezdce, navíc jsme přidáním podložky pod řídítka zvýšili ochranu.
Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.
Pevné, ale se správnou mírou pružnosti. Takto vyrábíme naše trialové rámy z trubkové chrom-molybdenové oceli 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm, která zajišťuje výjimečnou úroveň zpětné vazby jezdce! Při použití pokročilých výrobních procesů je každý z nich vyroben pomocí laserového řezání a robotického svařování. Konečným výsledkem jsou rámy, které jsou neuvěřitelně odolné a zajišťují skutečný trialový výkon. Všechny rámy váží pouhých 6 kg a jsou opatřeny robustní červenou práškovou barvou GASGAS. Boční závěsy z kovaného hliníku spojují zónu hlavy řízení s velkou kluznou deskou, která lépe chrání motor, spodní lišty rámu a závěs.
Super cool a zaručuje stabilitu front-endu! Naše stříbrně eloxované CNC obráběné trojité třmeny nejenže skvěle vypadají, ale jsou také neuvěřitelně lehké a hrají velkou roli při zajišťování přesného řízení.
Plynulá a progresivní přední vidlice s 39mm vidlicí s nízkým třením zlepšuje celkovou obratnost kola. Aby se zabránilo nežádoucímu klesání, lze uvnitř levé nohy najít nastavitelnou pružinu a nastavení koncového zdvihu, zatímco odskok lze jemně doladit na pravé noze vidlice. Vidlice spojuje a zajišťuje pozitivní zpětnou vazbu jezdce od předního kola lehká hliníková osa o hmotnosti 160 gramů.
Aby si naše řada TXT Racing zachovala nejlepší výkon ve své třídě ve všech třídách a objemech, je vybavena tlumiči TECH. Tlumič poskytuje nejvyšší úroveň pohodlí a především úžasnou trakci zadního kola a díky nastavitelnému tlumení odskoku si jej všichni jezdci mohou nastavit tak, aby vyhovoval jejich jízdnímu stylu a schopnostem.
Tenké, lehké a velmi pevné! Kyvné vidlice, kterými je vybavena celá řada TXT RACING, jsou odlity z jediného kusu hliníku a jsou vyrobeny s osvědčenou tuhostí a optimální pružností, aby snadno absorbovaly i ty největší nárazy zadního kola.
Pro zlepšení pohodlí na kole byly kompletně přepracovány nášlapy se zvětšenou plochou blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce včetně upevňovacího šroubu, který je zcela skrytý v rámu, umožňuje jezdci účinnější uchopení motocyklu, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje ovládání. Stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání zůstal zachován pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti.
Naše superhvězda střední velikosti! Model TXT Racing 280 je vyroben na základě nejnovější dvoutaktní technologie a je navržen tak, aby byl výkonný, lehký, čistě spalující a kompaktní a sdílel většinu osvědčené architektury, kterou najdete v celé řadě trialových motocyklů GASGAS, což zaručuje výkon. Díky dlouholetému nepřetržitému vývoji je válec vybaven termodynamickými sacími a výfukovými otvory, které významně přispívají k tomu, že je motor nejkonkurenceschopnější ve své třídě.
Hlava válce TXT RACING 280 je vyrobena stejně kvalitně jako všechny naše trialové motocykly a je vybavena chladicími kanály, které udržují nízkou teplotu motoru, a speciálně vypočteným vnitřním kopulovitým tvarem pro udržení výkonu!
Speciálně vyvinutý vysoce výkonný píst namontovaný v motoru TXT RACING 280 spolu se 76mm válcem s přesně umístěnými sacími a výfukovými otvory zajišťují vynikající točivý moment a celkový výkon motoru. Upevnění válců k motocyklu pomocí hliníkových držáků pomáhá snižovat vibrace motoru a také dále zpevňuje kompaktní ocelový rám.
Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu.
Nejlehčí převodovka v trialovém kole na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze 6 převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze 4 převody. Převodovka zajišťuje technologickou vyspělost všech kol TXT RACING, snižuje hmotnost a umožňuje použití super kompaktních klik.
Dokonale vyvážený klikový hřídel má zdvih 60 mm, je vybaven uzavřeným hlavním ložiskem od společnosti SKF a používá silnou a lehkou ojnici, která využívá dvě jehlová ložiska pro usnadnění mazání a zvýšení životnosti. Pohání také oběžné kolo vodního čerpadla.
Všechny vnitřní části motoru TXT RACING 280 jsou uloženy v našich superpevných a lehkých klikových skříních. Nejenže jsou neuvěřitelně odolné, ale díky umístění všech pohyblivých hřídelí blízko těžiště kola je konstrukce nesmírně kompaktní a napomáhá ovladatelnosti a manipulaci s kolem.
Přední trubka z nerezové oceli a zadní tlumič maximalizují výkon a točivý moment našich kompaktních dvoutaktních motorů! Oba komponenty mají nízkou hmotnost pro nekompromisní ovladatelnost a zároveň vysokou pevnost pro neuvěřitelnou odolnost. Naši inženýři také zapracovali na kompaktní koncovce tlumiče, která snižuje riziko možného poškození. Co jsme nezměnili, je dobře známá a oblíbená konstrukce se snadným přístupem, která umožňuje mimořádně rychlou a jednoduchou výměnu balení tlumiče podle potřeby.
Díky naší superlehké hydraulické spojce Braktec uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon pouhým jedním prstem! Spolehlivý systém je navržen tak, aby zajišťoval rovnoměrné opotřebení pro hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. Odolný kryt spojky zaručuje vyšší tuhost a páka s hladším profilem nabízí pohodlnější pocit.
Přepracovaný startér zaručuje vyšší pevnost a spolehlivost, zatímco přepracovaný tvar startéru je optimálně usazen na stupačce.
O dokonalou kontrolu se starají specifické trialové brzdy BRAKTEC s monoblokovým čtyřpístkovým třmenem a 185mm zvlněným předním kotoučem NG, které poskytují bezkonkurenční výkon a přesné brzdění za všech podmínek. Spolu s 2pístkovým třmenem a 150mm zvlněným kotoučem NG vzadu je celkový brzdný výkon řady TXT RACING na další úrovni. Hladší profil přední brzdové páky navíc nabízí pohodlnější pocit.
Velmi chytrý integrovaný chladicí systém našich trialových kol TXT Racing je dále vylepšen díky přepracovanému ventilátoru, který zvyšuje průtok vzduchu a snižuje hlučnost. A díky chladiči, který je úhledně schovaný mezi hliníkovými držáky motoru, je celý systém dobře chráněn před poškozením při nárazu a zajišťuje tak trvalý výkon dvoutaktních kol.
Jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Spojením pevnosti a spolehlivosti vznikají vysoce výkonná kola, která obstojí ve zkoušce času. Díky CNC obráběnému náboji spojenému s chladnými, černě eloxovanými hliníkovými ráfky MORAD s lehkými paprsky je tato sada kol schopna absorbovat i ty nejtvrdší nárazy. Vpředu má hliníková osa nízkou hmotnost, vysokou pevnost a hraje velkou roli při zajišťování pocitu lehkosti přední části.
Superlehké pneumatiky X11 Michelin spojují všechna naše kola TXT RACING s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost.
Zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku.
Převodovka | 6stupňová |
---|---|
Chlazení | Kapalinové chlazení |
Startér | Nožní spouštěč |
Zdvih | 60 mm |
Vrtání | 76 mm |
Spojka | BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3 |
Zdvihový objem | 272.2 cm³ |
EMS | HIDRIA ECU |
Druh konstrukce | 1válcový, 2dobý motor |
Hmotnost (bez pohonných hmot) | 69.4 kg |
---|---|
Kapacita nádrže (přibl.) | 2.4 l |
Průměr kotouče přední brzdy | 185 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 150 mm |
Přední brzda | Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating |
Zadní brzda | 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE |
Řetěz | 520 |
Provedení rámu | Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou |
Přední odpružení | TECH aluminium bar Ø 39 |
Světlá výška | 325 mm |
Zadní odpružení | TECH (2 ways) hydraulic shock absorber with linkage |
Seat height | 630 mm |
Úhel hlavy řízení | 67 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 160 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 174 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!