TXT Racing 280

Více informací

TXT Racing 280


213,000.00 Kč

Model TXT RACING 280, který je dokonale umístěn mezi našimi oblíbenými trialovými motocykly 250 a úžasnými motocykly 300 ccm, nabízí dokonalou kombinaci výkonu dvoutaktu, nízké hmotnosti a ovladatelnosti – přesně to, co potřebují zdokonalující se jezdci, kteří hledají vyšší výkon a mimořádně agilní ovladatelnost. A stejně jako všechny naše trialové motocykly je vybaven vysoce kvalitními díly, jako je hydraulická spojka a brzdy BRAKTEC, a špičkovým odpružením, které zajišťuje spolehlivost a především spoustu zábavy při jízdě. 

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Restyled a červená, červená, červená! Na naší grafice je skvělé, že je zapuštěná do karoserie, takže je velmi odolná. Svěží vzhled je nanesen na naše tenké, ergonomické plasty, které zajišťují neomezené pohyby a umožňují jezdcům podávat ty nejlepší výkony. Protože všichni trialoví jezdci čas od času narazí do paluby, jsou všechny karoserie vyrobeny ze speciální směsi polypropylenu, která je super pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více! 

  • AIRBOX

    Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu do airboxu je výměna filtru rychlá a snadná, stačí jen jeden šroub, který bezpečně zajistí filtr na svém místě. 

  • ŘIDÍTKA & GRIPY

    Pevná, lehká a zúžená řídítka Neken jsou vybavena gripy Renthal, které zajišťují nejlepší pevnost i pohodlí. Díky řídítkům upnutým do objímek řídítek z kovaného hliníku je celá přední část řady TXT Racing mimořádně stabilní s důvěrně známým pocitem, který pokaždé zvyšuje jistotu při jízdě. To zajišťuje lepší tuhost a lepší zpětnou vazbu pro jezdce, navíc jsme přidáním podložky pod řídítka zvýšili ochranu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.

MANIPULACE

  • RÁM

    Pevné, ale se správnou mírou pružnosti. Takto vyrábíme naše trialové rámy z trubkové chrom-molybdenové oceli 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm, která zajišťuje výjimečnou úroveň zpětné vazby jezdce! Při použití pokročilých výrobních procesů je každý z nich vyroben pomocí laserového řezání a robotického svařování. Konečným výsledkem jsou rámy, které jsou neuvěřitelně odolné a zajišťují skutečný trialový výkon. Všechny rámy váží pouhých 6 kg a jsou opatřeny robustní červenou práškovou barvou GASGAS. Boční závěsy z kovaného hliníku spojují zónu hlavy řízení s velkou kluznou deskou, která lépe chrání motor, spodní lišty rámu a závěs.

  • CNC OBRÁBĚNÉ TROJITÉ SVORKY

    Super cool a zaručuje stabilitu front-endu! Naše stříbrně eloxované CNC obráběné trojité třmeny nejenže skvěle vypadají, ale jsou také neuvěřitelně lehké a hrají velkou roli při zajišťování přesného řízení. 

  • TECH VIDLICE

    Plynulá a progresivní přední vidlice s 39mm vidlicí s nízkým třením zlepšuje celkovou obratnost kola. Aby se zabránilo nežádoucímu klesání, lze uvnitř levé nohy najít nastavitelnou pružinu a nastavení koncového zdvihu, zatímco odskok lze jemně doladit na pravé noze vidlice. Vidlice spojuje a zajišťuje pozitivní zpětnou vazbu jezdce od předního kola lehká hliníková osa o hmotnosti 160 gramů. 

  • ABSORBÉR NÁRAZŮ

    Aby si naše řada TXT Racing zachovala nejlepší výkon ve své třídě ve všech třídách a objemech, je vybavena tlumiči TECH. Tlumič poskytuje nejvyšší úroveň pohodlí a především úžasnou trakci zadního kola a díky nastavitelnému tlumení odskoku si jej všichni jezdci mohou nastavit tak, aby vyhovoval jejich jízdnímu stylu a schopnostem.     

  • SWINGARM

    Tenké, lehké a velmi pevné! Kyvné vidlice, kterými je vybavena celá řada TXT RACING, jsou odlity z jediného kusu hliníku a jsou vyrobeny s osvědčenou tuhostí a optimální pružností, aby snadno absorbovaly i ty největší nárazy zadního kola. 

  • FOOT PEGS

    Pro zlepšení pohodlí na kole byly kompletně přepracovány nášlapy se zvětšenou plochou blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce včetně upevňovacího šroubu, který je zcela skrytý v rámu, umožňuje jezdci účinnější uchopení motocyklu, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje ovládání. Stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání zůstal zachován pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti.

MOTOR

  • MOTOR

    Naše superhvězda střední velikosti! Model TXT Racing 280 je vyroben na základě nejnovější dvoutaktní technologie a je navržen tak, aby byl výkonný, lehký, čistě spalující a kompaktní a sdílel většinu osvědčené architektury, kterou najdete v celé řadě trialových motocyklů GASGAS, což zaručuje výkon. Díky dlouholetému nepřetržitému vývoji je válec vybaven termodynamickými sacími a výfukovými otvory, které významně přispívají k tomu, že je motor nejkonkurenceschopnější ve své třídě.

  • HLAVA VÁLCE

    Hlava válce TXT RACING 280 je vyrobena stejně kvalitně jako všechny naše trialové motocykly a je vybavena chladicími kanály, které udržují nízkou teplotu motoru, a speciálně vypočteným vnitřním kopulovitým tvarem pro udržení výkonu!

  • VÁLEC & PÍST

    Speciálně vyvinutý vysoce výkonný píst namontovaný v motoru TXT RACING 280 spolu se 76mm válcem s přesně umístěnými sacími a výfukovými otvory zajišťují vynikající točivý moment a celkový výkon motoru. Upevnění válců k motocyklu pomocí hliníkových držáků pomáhá snižovat vibrace motoru a také dále zpevňuje kompaktní ocelový rám.

  • KARBURÁTOR

    Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu. 

  • PŘEVODOVKA

    Nejlehčí převodovka v trialovém kole na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze 6 převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze 4 převody. Převodovka zajišťuje technologickou vyspělost všech kol TXT RACING, snižuje hmotnost a umožňuje použití super kompaktních klik.  

  • CRANKSHAFT

    Dokonale vyvážený klikový hřídel má zdvih 60 mm, je vybaven uzavřeným hlavním ložiskem od společnosti SKF a používá silnou a lehkou ojnici, která využívá dvě jehlová ložiska pro usnadnění mazání a zvýšení životnosti. Pohání také oběžné kolo vodního čerpadla.

  • CRANKCASE

    Všechny vnitřní části motoru TXT RACING 280 jsou uloženy v našich superpevných a lehkých klikových skříních. Nejenže jsou neuvěřitelně odolné, ale díky umístění všech pohyblivých hřídelí blízko těžiště kola je konstrukce nesmírně kompaktní a napomáhá ovladatelnosti a manipulaci s kolem.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Přední trubka z nerezové oceli a zadní tlumič maximalizují výkon a točivý moment našich kompaktních dvoutaktních motorů! Oba komponenty mají nízkou hmotnost pro nekompromisní ovladatelnost a zároveň vysokou pevnost pro neuvěřitelnou odolnost. Naši inženýři také zapracovali na kompaktní koncovce tlumiče, která snižuje riziko možného poškození. Co jsme nezměnili, je dobře známá a oblíbená konstrukce se snadným přístupem, která umožňuje mimořádně rychlou a jednoduchou výměnu balení tlumiče podle potřeby. 

  • SPOJKA

    Díky naší superlehké hydraulické spojce Braktec uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon pouhým jedním prstem! Spolehlivý systém je navržen tak, aby zajišťoval rovnoměrné opotřebení pro hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. Odolný kryt spojky zaručuje vyšší tuhost a páka s hladším profilem nabízí pohodlnější pocit.

DÍLY

  • KICKSTARTER

    Přepracovaný startér zaručuje vyšší pevnost a spolehlivost, zatímco přepracovaný tvar startéru je optimálně usazen na stupačce.

  • BRAKTEC BRZDY

    O dokonalou kontrolu se starají specifické trialové brzdy BRAKTEC s monoblokovým čtyřpístkovým třmenem a 185mm zvlněným předním kotoučem NG, které poskytují bezkonkurenční výkon a přesné brzdění za všech podmínek. Spolu s 2pístkovým třmenem a 150mm zvlněným kotoučem NG vzadu je celkový brzdný výkon řady TXT RACING na další úrovni. Hladší profil přední brzdové páky navíc nabízí pohodlnější pocit. 

  • VENTILÁTOR A RADIÁTORY

    Velmi chytrý integrovaný chladicí systém našich trialových kol TXT Racing je dále vylepšen díky přepracovanému ventilátoru, který zvyšuje průtok vzduchu a snižuje hlučnost. A díky chladiči, který je úhledně schovaný mezi hliníkovými držáky motoru, je celý systém dobře chráněn před poškozením při nárazu a zajišťuje tak trvalý výkon dvoutaktních kol. 

  • KOLA

    Jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Spojením pevnosti a spolehlivosti vznikají vysoce výkonná kola, která obstojí ve zkoušce času. Díky CNC obráběnému náboji spojenému s chladnými, černě eloxovanými hliníkovými ráfky MORAD s lehkými paprsky je tato sada kol schopna absorbovat i ty nejtvrdší nárazy. Vpředu má hliníková osa nízkou hmotnost, vysokou pevnost a hraje velkou roli při zajišťování pocitu lehkosti přední části. 

  • PNEUMATIKY

    Superlehké pneumatiky X11 Michelin spojují všechna naše kola TXT RACING s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost. 

  • ZAPALOVÁNÍ/ELEKTRICKÝ SYSTÉM

    Zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku. 

Technické parametry

Motor

Převodovka 6stupňová
Chlazení Kapalinové chlazení
Startér Nožní spouštěč
Zdvih 60 mm
Vrtání 76 mm
Spojka BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3
Zdvihový objem 272.2 cm³
EMS HIDRIA ECU
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Podvozek

Hmotnost (bez pohonných hmot) 69.4 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 2.4 l
Průměr kotouče přední brzdy 185 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 150 mm
Přední brzda Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating
Zadní brzda 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE
Řetěz 520
Provedení rámu Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou
Přední odpružení TECH aluminium bar Ø 39
Světlá výška 325 mm
Zadní odpružení TECH (2 ways) hydraulic shock absorber with linkage
Seat height 630 mm
Úhel hlavy řízení 67 °
Zdvih pérování (vpředu) 160 mm
Zdvih pérování (vzadu) 174 mm

Připraven na TXT Racing 280?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt