TXT Racing 250

Více informací

TXT Racing 250


212,110.00 Kč

Model TXT RACING 250 je pravděpodobně nejikoničtějším trialovým motocyklem v nabídce značky GASGAS a je dobře známý pro svou dokonalou kombinaci využitelného výkonu dvoutaktního motoru a hbitého ovládání. Dvoutaktní motor o objemu 250 cm3, který se otáčí až do 10 500 otáček za minutu, je snadno ovladatelný, neuvěřitelně všestranný a díky silnému a kontrolovatelnému průběhu točivého momentu vede v náročném technickém terénu. K úžasnému zážitku z jízdy přispívají volitelné mapy motoru, hydraulická spojka a brzdy BRAKTEC a špičkové odpružení ve své třídě. TXT RACING 250 vždy přináší celodenní zábavu. 

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Restyled a červená, červená, červená! Na naší nové grafice je skvělé, že je zapuštěná do karoserie, takže je velmi odolná. Svěží vzhled je nanesen na naše tenké, ergonomické plasty, které zajišťují neomezený pohyb a umožňují jezdcům podávat ty nejlepší výkony. Protože všichni trialoví jezdci čas od času narazí do paluby, jsou všechny karoserie vyrobeny ze speciální směsi polypropylenu, která je super pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více! 

  • AIRBOX

    Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu do airboxu je výměna filtru rychlá a snadná, stačí jen jeden šroub, který bezpečně zajistí filtr na svém místě. 

  • ŘÍDÍTKA & GRIPY

    Pevná, lehká a zúžená řídítka Neken jsou vybavena gripy Renthal, které zajišťují nejlepší pevnost i pohodlí. S řídítky namontovanými v nových objímkách z kovaného hliníku je celá přední část kola mimořádně stabilní a vzbuzuje důvěru. Celé nastavení přední části kola zlepšuje tuhost a zpětnou vazbu od předního kola, zatímco nová podložka pod řídítka poskytuje trochu dodatečné ochrany.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.

MANIPULACE

  • RÁM

    Pevné, ale se správnou mírou pružnosti. Takto vyrábíme naše trialové rámy z trubkové chrom-molybdenové oceli 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm, která zajišťuje výjimečnou úroveň zpětné vazby jezdce! Při použití pokročilých výrobních procesů je každý z nich vyroben pomocí laserového řezání a robotického svařování. Konečným výsledkem jsou rámy, které jsou neuvěřitelně odolné a zajišťují skutečný trialový výkon. Všechny rámy váží pouhých 6 kg a jsou opatřeny robustní červenou práškovou barvou GASGAS. Boční závěsy z kovaného hliníku spojují zónu hlavy řízení, zatímco nová, větší kluzná deska poskytuje lepší ochranu motoru, spodních rámových lišt a závěsů.

  • CNC OBRÁBĚNÉ TROJITÉ SVORKY

    Super cool a zaručuje stabilitu front-endu! Naše stříbrně eloxované CNC obráběné trojité třmeny nejenže skvěle vypadají, ale jsou také neuvěřitelně lehké a hrají velkou roli při zajišťování přesného řízení. 

  • TECH FORKS

    Hladká a progresivní přední vidlice s nízkým třením a průměrem 39 mm, která je pro rok 2023 o 7,5 mm kratší, zlepšuje celkovou obratnost kola. Aby se zabránilo nežádoucímu klesání, najdete uvnitř levé nohy nastavitelnou pružinu a nastavení koncového zdvihu, zatímco odskok lze jemně doladit na pravé noze vidlice. Vidlice spojuje a zajišťuje pozitivní zpětnou vazbu jezdce od předního kola lehká hliníková osa o hmotnosti 160 gramů. 

  • SHOCK ABSORBER

    Aby si naše řada TXT RACING udržela nejlepší výkon ve své třídě napříč všemi třídami a zdvihovými objemy, je pro rok 2023 vybavena novým tlumičem TECH, který zajišťuje nejvyšší úroveň komfortu a především trakci zadních kol! Díky snadno nastavitelnému tlumení odskoku si každý může nastavit tlumič tak, aby vyhovoval jeho jízdnímu stylu a schopnostem.

  • SWINGARM

    Tenké, lehké a velmi pevné! Kyvné vidlice, kterými je vybavena celá řada TXT RACING, jsou odlity z jediného kusu hliníku a jsou vyrobeny s osvědčenou tuhostí a optimální pružností, aby snadno absorbovaly i ty největší nárazy zadního kola. 

  • FOOT PEGS

    Pro zlepšení pohodlí na kole byly zcela přepracovány nášlapy se zvětšenou plochou blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce zahrnuje nový upevňovací šroub skrytý uvnitř rámu a umožňuje jezdci účinnější uchopení kola, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje jeho ovládání. Stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání zůstal zachován pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti.

MOTOR

  • MOTOR

    Kompaktní konstrukce. Vyrobeno tak, aby bylo lehké. Vyrobeno s nejnovější dvoutaktní technologií. Kombinace těchto tří důležitých vlastností přináší úžasný výkon a zaručuje celodenní zábavu! Stejně jako u všech našich trialových motocyklů je i motor TXT RACING 250 pořádně silný a kombinuje nízkou hmotnost a vysoký výkon, což zaručuje zážitek z jízdy na nové úrovni.

  • CYLINDER HEAD

    Je to na pohled jednoduchý díl, ale přesný tvar hlavy válce TXT RACING 250 hraje významnou roli při zajišťování výkonu, který je pro jezdce příjemný a s nímž lze zvládnout i ty nejnáročnější úseky. Pro zajištění nejlepšího výkonu motoru je hlava válců vybavena chladicími kanály, které udržují nízké teploty.

  • CYLINDER & PISTON

    TXT RACING 250 poskytuje silný a točivý výkon při každé jízdě a je vybaven profesionálně zkonstruovaným válcem a pístem se speciálně navrženými sacími a výfukovými otvory, díky nimž je motor nejlepší ve své třídě. Do otvoru o průměru 72,5 mm je vsazen vysoce výkonný kovaný píst, který zaručuje maximální výkon a odolnost.

  • KARBURÁTOR

    Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu. 

  • PŘEVODOVKA

    Nejlehčí převodovka v trialovém kole na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze 6 převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze 4 převody. Převodovka zajišťuje technologickou vyspělost všech kol TXT RACING, snižuje hmotnost a umožňuje použití super kompaktních klik.  

  • CRANKSHAFT

    Kliková hřídel TXT RACING 250 je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci a také pomáhal motocyklu zajistit jeho tolik oblíbené jízdní vlastnosti. Je dokonale vyvážený a poskytuje optimalizovanou setrvačnost, jeho nízká hmotnost a umístění v klikové skříni zajišťuje, že se jezdci mohou spolehnout na okamžitý výkon a užívat si mimořádně svižnou jízdu. Pro zvýšení odolnosti používáme uzavřené hlavní ložisko od společnosti SKF, přičemž silná ojnice využívá dvě jehlová ložiska.

  • CRANKCASE

    Vnitřní díly a hřídele motoru jsou pečlivě umístěny tak, aby zlepšovaly celkové jízdní vlastnosti motocyklu.Vysokotlaký proces tlakového lití použitý při výrobě klikových skříní zajišťuje jejich mimořádnou lehkost a odolnost. Také kryt spojky obsahuje hlavní válec spojky, což ještě více podtrhuje celkovou kompaktnost motoru.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Přepracovaná přední trubka a zcela nový zadní tlumič maximalizují výkon a točivý moment našich kompaktních dvoutaktních motorů! Oba komponenty mají nízkou hmotnost pro nekompromisní ovladatelnost a zároveň vysokou pevnost pro neuvěřitelnou odolnost. Naši inženýři také zapracovali na novém stylu koncovky tlumiče, který snižuje riziko možného poškození při nárazu. Jediná věc, kterou jsme nezměnili, je dobře známá a oblíbená konstrukce tlumiče se snadným přístupem, která umožňuje velmi rychlou a snadnou výměnu balení podle potřeby. 

  • SPOJKA

    Díky naší superlehké hydraulické spojce BRAKTEC uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon jediným prstem! Je spolehlivá a navržená tak, aby zajišťovala rovnoměrné opotřebení, a poskytuje hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. Silnější kryt spojky zabraňuje poškození od kamínků a opotřebení bot, zatímco páka s hladším profilem poskytuje pohodlnější pocit.

DÍLY

  • KICKSTARTER

    Nový kickstarter, který byl přepracován tak, aby byl silnější a účinnější, snadno uvede kolo do života razantním kopnutím. Nová stupačka má zesílenou část v místě, kde se setkává s kickstartem, což zvyšuje její životnost.

  • BRZDY BRAKTEC

    O dokonalou kontrolu se starají specifické trialové brzdy BRAKTEC s monoblokovým čtyřpístkovým třmenem a 185mm zvlněným předním kotoučem NG, které poskytují bezkonkurenční výkon a přesné brzdění za všech podmínek. Spolu s 2pístkovým třmenem a 150mm zvlněným kotoučem NG vzadu je celkový brzdný výkon řady TXT RACING na další úrovni. Hladší profil přední brzdové páky navíc nabízí pohodlnější pocit. 

  • VENTILÁTOR A RADIÁTORY

    Velmi chytrý integrovaný chladicí systém našich trialových kol TXT Racing je pro rok 2023 dále vylepšen díky přepracovanému ventilátoru, který zvyšuje průtok vzduchu a snižuje hlučnost. A díky chladiči, který je úhledně schovaný mezi novými hliníkovými držáky motoru, je celý systém dobře chráněn před poškozením při nárazu, a tak je zajištěn trvalý výkon dvoutaktních motocyklů. 

  • KOLA

    Jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Spojením pevnosti a spolehlivosti vznikají vysoce výkonná kola, která obstojí ve zkoušce času. Díky CNC obráběnému náboji spojenému s chladnými, černě eloxovanými hliníkovými ráfky MORAD s lehkými paprsky je tato sada kol schopna absorbovat i ty nejtvrdší nárazy. Vpředu má hliníková osa nízkou hmotnost, vysokou pevnost a hraje velkou roli při zajišťování pocitu lehkosti přední části. 

  • PNEUMATIKY

    Superlehké pneumatiky X11 Michelin spojují všechna naše kola TXT RACING s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost. 

  • ZAPALOVÁNÍ/ELEKTRICKÝ SYSTÉM

    Nové zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku. 

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Nožní spouštěč
Zdvih 60 mm
Vrtání 72.5 mm
Spojka BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3
Zdvihový objem 247.7 cm³
EMS HIDRIA ECU
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 69.4 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 2.4 l
Průměr kotouče přední brzdy 185 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 150 mm
Přední brzda Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating
Zadní brzda 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE
Řetěz 520
Provedení rámu Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou
Přední odpružení TECH aluminium bar Ø 39
Světlá výška 325 mm
Zadní odpružení TECH (3 ways) hydraulic shock absorber with linkage
Seat height 630 mm
Úhel hlavy řízení 67 °
Zdvih pérování (vpředu) 160 mm
Zdvih pérování (vzadu) 174 mm

Připraven na TXT Racing 250?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt