Model TXT RACING 250 je pravděpodobně nejikoničtějším trialovým motocyklem v nabídce značky GASGAS a je dobře známý pro svou dokonalou kombinaci využitelného výkonu dvoutaktního motoru a hbitého ovládání. Dvoutaktní motor o objemu 250 cm3, který se otáčí až do 10 500 otáček za minutu, je snadno ovladatelný, neuvěřitelně všestranný a díky silnému a kontrolovatelnému průběhu točivého momentu vede v náročném technickém terénu. K úžasnému zážitku z jízdy přispívají volitelné mapy motoru, hydraulická spojka a brzdy BRAKTEC a špičkové odpružení ve své třídě. TXT RACING 250 vždy přináší celodenní zábavu.
Restyled a červená, červená, červená! Na naší nové grafice je skvělé, že je zapuštěná do karoserie, takže je velmi odolná. Svěží vzhled je nanesen na naše tenké, ergonomické plasty, které zajišťují neomezený pohyb a umožňují jezdcům podávat ty nejlepší výkony. Protože všichni trialoví jezdci čas od času narazí do paluby, jsou všechny karoserie vyrobeny ze speciální směsi polypropylenu, která je super pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více!
Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu do airboxu je výměna filtru rychlá a snadná, stačí jen jeden šroub, který bezpečně zajistí filtr na svém místě.
Pevná, lehká a zúžená řídítka Neken jsou vybavena gripy Renthal, které zajišťují nejlepší pevnost i pohodlí. S řídítky namontovanými v nových objímkách z kovaného hliníku je celá přední část kola mimořádně stabilní a vzbuzuje důvěru. Celé nastavení přední části kola zlepšuje tuhost a zpětnou vazbu od předního kola, zatímco nová podložka pod řídítka poskytuje trochu dodatečné ochrany.
Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.
Pevné, ale se správnou mírou pružnosti. Takto vyrábíme naše trialové rámy z trubkové chrom-molybdenové oceli 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm, která zajišťuje výjimečnou úroveň zpětné vazby jezdce! Při použití pokročilých výrobních procesů je každý z nich vyroben pomocí laserového řezání a robotického svařování. Konečným výsledkem jsou rámy, které jsou neuvěřitelně odolné a zajišťují skutečný trialový výkon. Všechny rámy váží pouhých 6 kg a jsou opatřeny robustní červenou práškovou barvou GASGAS. Boční závěsy z kovaného hliníku spojují zónu hlavy řízení, zatímco nová, větší kluzná deska poskytuje lepší ochranu motoru, spodních rámových lišt a závěsů.
Super cool a zaručuje stabilitu front-endu! Naše stříbrně eloxované CNC obráběné trojité třmeny nejenže skvěle vypadají, ale jsou také neuvěřitelně lehké a hrají velkou roli při zajišťování přesného řízení.
Hladká a progresivní přední vidlice s nízkým třením a průměrem 39 mm, která je pro rok 2023 o 7,5 mm kratší, zlepšuje celkovou obratnost kola. Aby se zabránilo nežádoucímu klesání, najdete uvnitř levé nohy nastavitelnou pružinu a nastavení koncového zdvihu, zatímco odskok lze jemně doladit na pravé noze vidlice. Vidlice spojuje a zajišťuje pozitivní zpětnou vazbu jezdce od předního kola lehká hliníková osa o hmotnosti 160 gramů.
Aby si naše řada TXT RACING udržela nejlepší výkon ve své třídě napříč všemi třídami a zdvihovými objemy, je pro rok 2023 vybavena novým tlumičem TECH, který zajišťuje nejvyšší úroveň komfortu a především trakci zadních kol! Díky snadno nastavitelnému tlumení odskoku si každý může nastavit tlumič tak, aby vyhovoval jeho jízdnímu stylu a schopnostem.
Tenké, lehké a velmi pevné! Kyvné vidlice, kterými je vybavena celá řada TXT RACING, jsou odlity z jediného kusu hliníku a jsou vyrobeny s osvědčenou tuhostí a optimální pružností, aby snadno absorbovaly i ty největší nárazy zadního kola.
Pro zlepšení pohodlí na kole byly zcela přepracovány nášlapy se zvětšenou plochou blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce zahrnuje nový upevňovací šroub skrytý uvnitř rámu a umožňuje jezdci účinnější uchopení kola, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje jeho ovládání. Stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání zůstal zachován pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti.
Kompaktní konstrukce. Vyrobeno tak, aby bylo lehké. Vyrobeno s nejnovější dvoutaktní technologií. Kombinace těchto tří důležitých vlastností přináší úžasný výkon a zaručuje celodenní zábavu! Stejně jako u všech našich trialových motocyklů je i motor TXT RACING 250 pořádně silný a kombinuje nízkou hmotnost a vysoký výkon, což zaručuje zážitek z jízdy na nové úrovni.
Je to na pohled jednoduchý díl, ale přesný tvar hlavy válce TXT RACING 250 hraje významnou roli při zajišťování výkonu, který je pro jezdce příjemný a s nímž lze zvládnout i ty nejnáročnější úseky. Pro zajištění nejlepšího výkonu motoru je hlava válců vybavena chladicími kanály, které udržují nízké teploty.
TXT RACING 250 poskytuje silný a točivý výkon při každé jízdě a je vybaven profesionálně zkonstruovaným válcem a pístem se speciálně navrženými sacími a výfukovými otvory, díky nimž je motor nejlepší ve své třídě. Do otvoru o průměru 72,5 mm je vsazen vysoce výkonný kovaný píst, který zaručuje maximální výkon a odolnost.
Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu.
Nejlehčí převodovka v trialovém kole na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze 6 převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze 4 převody. Převodovka zajišťuje technologickou vyspělost všech kol TXT RACING, snižuje hmotnost a umožňuje použití super kompaktních klik.
Kliková hřídel TXT RACING 250 je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci a také pomáhal motocyklu zajistit jeho tolik oblíbené jízdní vlastnosti. Je dokonale vyvážený a poskytuje optimalizovanou setrvačnost, jeho nízká hmotnost a umístění v klikové skříni zajišťuje, že se jezdci mohou spolehnout na okamžitý výkon a užívat si mimořádně svižnou jízdu. Pro zvýšení odolnosti používáme uzavřené hlavní ložisko od společnosti SKF, přičemž silná ojnice využívá dvě jehlová ložiska.
Vnitřní díly a hřídele motoru jsou pečlivě umístěny tak, aby zlepšovaly celkové jízdní vlastnosti motocyklu.Vysokotlaký proces tlakového lití použitý při výrobě klikových skříní zajišťuje jejich mimořádnou lehkost a odolnost. Také kryt spojky obsahuje hlavní válec spojky, což ještě více podtrhuje celkovou kompaktnost motoru.
Přepracovaná přední trubka a zcela nový zadní tlumič maximalizují výkon a točivý moment našich kompaktních dvoutaktních motorů! Oba komponenty mají nízkou hmotnost pro nekompromisní ovladatelnost a zároveň vysokou pevnost pro neuvěřitelnou odolnost. Naši inženýři také zapracovali na novém stylu koncovky tlumiče, který snižuje riziko možného poškození při nárazu. Jediná věc, kterou jsme nezměnili, je dobře známá a oblíbená konstrukce tlumiče se snadným přístupem, která umožňuje velmi rychlou a snadnou výměnu balení podle potřeby.
Díky naší superlehké hydraulické spojce BRAKTEC uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon jediným prstem! Je spolehlivá a navržená tak, aby zajišťovala rovnoměrné opotřebení, a poskytuje hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. Silnější kryt spojky zabraňuje poškození od kamínků a opotřebení bot, zatímco páka s hladším profilem poskytuje pohodlnější pocit.
Nový kickstarter, který byl přepracován tak, aby byl silnější a účinnější, snadno uvede kolo do života razantním kopnutím. Nová stupačka má zesílenou část v místě, kde se setkává s kickstartem, což zvyšuje její životnost.
O dokonalou kontrolu se starají specifické trialové brzdy BRAKTEC s monoblokovým čtyřpístkovým třmenem a 185mm zvlněným předním kotoučem NG, které poskytují bezkonkurenční výkon a přesné brzdění za všech podmínek. Spolu s 2pístkovým třmenem a 150mm zvlněným kotoučem NG vzadu je celkový brzdný výkon řady TXT RACING na další úrovni. Hladší profil přední brzdové páky navíc nabízí pohodlnější pocit.
Velmi chytrý integrovaný chladicí systém našich trialových kol TXT Racing je pro rok 2023 dále vylepšen díky přepracovanému ventilátoru, který zvyšuje průtok vzduchu a snižuje hlučnost. A díky chladiči, který je úhledně schovaný mezi novými hliníkovými držáky motoru, je celý systém dobře chráněn před poškozením při nárazu, a tak je zajištěn trvalý výkon dvoutaktních motocyklů.
Jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Spojením pevnosti a spolehlivosti vznikají vysoce výkonná kola, která obstojí ve zkoušce času. Díky CNC obráběnému náboji spojenému s chladnými, černě eloxovanými hliníkovými ráfky MORAD s lehkými paprsky je tato sada kol schopna absorbovat i ty nejtvrdší nárazy. Vpředu má hliníková osa nízkou hmotnost, vysokou pevnost a hraje velkou roli při zajišťování pocitu lehkosti přední části.
Superlehké pneumatiky X11 Michelin spojují všechna naše kola TXT RACING s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost.
Nové zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku.
Převodovka | 6stupňová |
---|---|
Startér | Nožní spouštěč |
Zdvih | 60 mm |
Vrtání | 72.5 mm |
Spojka | BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3 |
Zdvihový objem | 247.7 cm³ |
EMS | HIDRIA ECU |
Druh konstrukce | 1válcový, 2dobý motor |
Hmotnost (bez pohonných hmot) | 69.4 kg |
---|---|
Kapacita nádrže (přibl.) | 2.4 l |
Průměr kotouče přední brzdy | 185 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 150 mm |
Přední brzda | Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating |
Zadní brzda | 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE |
Řetěz | 520 |
Provedení rámu | Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou |
Přední odpružení | TECH aluminium bar Ø 39 |
Světlá výška | 325 mm |
Zadní odpružení | TECH (3 ways) hydraulic shock absorber with linkage |
Seat height | 630 mm |
Úhel hlavy řízení | 67 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 160 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 174 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!