TXT Racing 125

Více informací

TXT Racing 125


206,000.00 Kč

GASGAS TXT RACING 125 je ideální motocykl pro mladé jezdce, kteří na něm mohou zdokonalovat své jezdecké dovednosti. Naše nejmenší dvoutaktní trialové kolo je lehké a snadno ovladatelné, takže na něm mohou všichni mladí a začínající jezdci budovat svou sebedůvěru a zároveň si užít spoustu zábavy! Motor o objemu 125 ccm, který se vyznačuje kontrolovatelným a otáčivým výkonem, má plynulou a zároveň silnou křivku točivého momentu, což je ideální pro pomoc jezdcům najít přilnavost při zdolávání jakékoli překážky. Díky špičkovému odpružení ve své třídě, volitelným mapám motoru a hydraulické spojce a brzdám BRAKTEC je TXT RACING 125 vybaven kolekcí kvalitních komponentů, které zajišťují výkon i spolehlivost. 

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Restyled a červená, červená, červená! Na naší grafice je skvělé, že je zapuštěná do karoserie, takže je velmi odolná. Svěží vzhled je nanesen na naše tenké, ergonomické plasty, které zajišťují neomezené pohyby a umožňují jezdcům podávat ty nejlepší výkony. Protože všichni trialoví jezdci čas od času narazí do paluby, jsou všechny karoserie vyrobeny ze speciální směsi polypropylenu, která je super pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více! 

  • AIRBOX

    Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu do airboxu je výměna filtru rychlá a snadná, stačí jen jeden šroub, který bezpečně zajistí filtr na svém místě. 

  • ŘIDÍTKA & GRIPY

    Pevná, lehká a zúžená řídítka Neken jsou vybavena gripy Renthal, které zajišťují nejlepší pevnost i pohodlí. Díky řídítkům upnutým do objímek řídítek z kovaného hliníku je celá přední část řady TXT Racing mimořádně stabilní s důvěrně známým pocitem, který pokaždé zvyšuje jistotu při jízdě. To zajišťuje lepší tuhost a lepší zpětnou vazbu pro jezdce, navíc jsme přidáním podložky pod řídítka zvýšili ochranu.

  • PALIVOVÁ NÁDRŽ

    Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.

OVLÁDÁNÍ

  • RÁM

    Pevné, ale se správnou mírou pružnosti. Takto vyrábíme naše trialové rámy z trubkové chrom-molybdenové oceli 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm, která zajišťuje výjimečnou úroveň zpětné vazby jezdce! Při použití pokročilých výrobních procesů je každý z nich vyroben pomocí laserového řezání a robotického svařování. Konečným výsledkem jsou rámy, které jsou neuvěřitelně odolné a zajišťují skutečný trialový výkon. Všechny rámy váží pouhých 6 kg a jsou opatřeny robustní červenou práškovou barvou GASGAS. Boční závěsy z kovaného hliníku spojují zónu hlavy řízení s velkou kluznou deskou, která lépe chrání motor, spodní lišty rámu a závěs.

  • CNC OBRÁBĚNÉ TROJITÉ SVORKY

    Super cool a zaručuje stabilitu front-endu! Naše stříbrně eloxované CNC obráběné trojité třmeny nejenže skvěle vypadají, ale jsou také neuvěřitelně lehké a hrají velkou roli při zajišťování přesného řízení. 

  • TECH VIDLICE

    Plynulá a progresivní přední vidlice s 39mm vidlicí s nízkým třením zlepšuje celkovou obratnost kola. Aby se zabránilo nežádoucímu klesání, lze uvnitř levé nohy najít nastavitelnou pružinu a nastavení koncového zdvihu, zatímco odskok lze jemně doladit na pravé noze vidlice. Vidlice spojuje a zajišťuje pozitivní zpětnou vazbu jezdce od předního kola lehká hliníková osa o hmotnosti 160 gramů. 

  • ABSORBÉR NÁRAZŮ

    Aby si naše řada TXT Racing zachovala nejlepší výkon ve své třídě ve všech třídách a objemech, je vybavena tlumiči TECH. Tlumič poskytuje nejvyšší úroveň pohodlí a především úžasnou trakci zadního kola a díky nastavitelnému tlumení odskoku si jej všichni jezdci mohou nastavit tak, aby vyhovoval jejich jízdnímu stylu a schopnostem.     

  • SWINGARM

    Tenké, lehké a velmi pevné! Kyvné vidlice, kterými je vybavena celá řada TXT RACING, jsou odlity z jediného kusu hliníku a jsou vyrobeny s osvědčenou tuhostí a optimální pružností, aby snadno absorbovaly i ty největší nárazy zadního kola. 

  • FOOTPEGS

    Pro zlepšení pohodlí na kole byly kompletně přepracovány nášlapy se zvětšenou plochou blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce včetně upevňovacího šroubu, který je zcela skrytý v rámu, umožňuje jezdci účinnější uchopení motocyklu, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje ovládání. Stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání zůstal zachován pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti.

MOTOR

  • MOTOR

    Výkonný, lehký a kompaktní motor TXT RACING 125 je nejkonkurenceschopnější ve třídě malých motorů. Roky a roky neustálého vývoje vytvořily uživatelsky přívětivý výkon dvoutaktního motoru o objemu 125 cm3, přičemž náklady na údržbu jsou minimální. Motor má stejnou osvědčenou architekturu jako naše trialové motocykly s větším objemem a jeho konstrukce nejenže poskytuje jezdcům potřebný výkon, ale také usnadňuje ovládání.

  • HLAVA VÁLCE

    Vnitřní tvar hlavy válců z hliníkového odlitku byl speciálně vypočítán a zdokonalen tak, aby byl zajištěn co nejlepší čistý chod motoru, a také chladicí kanály, které udržují konstantní teplotu motoru.

  • VÁLEC & PÍST

    Malý válec TXT RACING 125 má speciálně navržené sací a výfukové otvory, které v kombinaci s vysoce výkonným kovaným pístem zajišťují, že motor je nejlepší ve své třídě a poskytuje působivý točivý moment a plynulý průběh výkonu v celém rozsahu otáček. Hliníkový držák válce s nízkou hmotností je použit ke snížení vibrací motoru a zároveň napomáhá tuhosti podvozku.

  • KARBURÁTOR

    Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu. 

  • PŘEVODOVKA

    Nejlehčí převodovka v trialovém kole na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze 6 převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze 4 převody. Převodovka zajišťuje technologickou vyspělost všech kol TXT RACING, snižuje hmotnost a umožňuje použití super kompaktních klik.  

  • CRANKSHAFT

    Kouzlo v centru motoru TXT RACING 125! Naši inženýři dokonale vyvažují každý klikový hřídel, aby zajistili maximální setrvačnost a poskytli zdvih 54,5 mm, což umožňuje volný chod motoru a okamžitý výkon. Pro zvýšení životnosti používáme uzavřené hlavní ložisko od společnosti SKF. Díky svému specifickému umístění u motoru přispívá kliková hřídel také k úžasné ovladatelnosti motocyklu. Klikovou hřídel doplňuje silná a lehká ojnice, která pohání také oběžné kolo vodní pumpy.

  • CRANKCASE

    Snižujeme hmotnost, kde se dá, abychom zajistili, že TXT RACING 125 zůstane nejkonkurenceschopnějším motocyklem ve své třídě. Proto jsou superkompaktní klikové skříně motocyklu vyrobeny metodou vysokotlakého lití, která zaručuje neuvěřitelnou pevnost a odolnost a udržuje nízkou hmotnost. Díky superkompaktní konstrukci jsou všechny hlavní pohyblivé části umístěny blízko těžiště kola, což zajišťuje neuvěřitelnou ovladatelnost. Ještě kompaktnější je hlavní hydraulický válec spojky, který je zabudován do krytu spojky.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Přední trubka z nerezové oceli a zadní tlumič maximalizují výkon a točivý moment našich kompaktních dvoutaktních motorů! Oba komponenty mají nízkou hmotnost pro nekompromisní ovladatelnost a zároveň vysokou pevnost pro neuvěřitelnou odolnost. Naši inženýři také zapracovali na kompaktní koncovce tlumiče, která snižuje riziko možného poškození. Co jsme nezměnili, je dobře známá a oblíbená konstrukce se snadným přístupem, která umožňuje mimořádně rychlou a jednoduchou výměnu balení tlumiče podle potřeby. 

  • SPOJKA

    Díky naší superlehké hydraulické spojce Braktec uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon pouhým jedním prstem! Spolehlivý systém je navržen tak, aby zajišťoval rovnoměrné opotřebení pro hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. Odolný kryt spojky zaručuje vyšší tuhost a páka s hladším profilem nabízí pohodlnější pocit.

DÍLY

  • KICKSTARTER

    Přepracovaný startér zaručuje vyšší pevnost a spolehlivost, zatímco přepracovaný tvar startéru je optimálně usazen na stupačce.

  • BRZDY BRAKTEC

    O dokonalou kontrolu se starají specifické trialové brzdy BRAKTEC s monoblokovým čtyřpístkovým třmenem a 185mm zvlněným předním kotoučem NG, které poskytují bezkonkurenční výkon a přesné brzdění za všech podmínek. Spolu s 2pístkovým třmenem a 150mm zvlněným kotoučem NG vzadu je celkový brzdný výkon řady TXT RACING na další úrovni. Hladší profil přední brzdové páky navíc nabízí pohodlnější pocit. 

  • VENTILÁTOR A RADIÁTORY

    Velmi chytrý integrovaný chladicí systém našich trialových kol TXT Racing je dále vylepšen díky přepracovanému ventilátoru, který zvyšuje průtok vzduchu a snižuje hlučnost. A díky chladiči, který je úhledně schovaný mezi hliníkovými držáky motoru, je celý systém dobře chráněn před poškozením při nárazu a zajišťuje tak trvalý výkon dvoutaktních kol. 

  • KOLA

    Jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Spojením pevnosti a spolehlivosti vznikají vysoce výkonná kola, která obstojí ve zkoušce času. Díky CNC obráběnému náboji spojenému s chladnými, černě eloxovanými hliníkovými ráfky MORAD s lehkými paprsky je tato sada kol schopna absorbovat i ty nejtvrdší nárazy. Vpředu má hliníková osa nízkou hmotnost, vysokou pevnost a hraje velkou roli při zajišťování pocitu lehkosti přední části. 

  • PNEUMATIKY

    Superlehké pneumatiky X11 Michelin spojují všechna naše kola TXT RACING s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost. 

  • ZAPALOVÁNÍ/ELEKTRICKÝ SYSTÉM

    Zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku. 

Technické parametry

Motor

Převodovka 6stupňová
Chlazení Kapalinové chlazení
Startér Nožní spouštěč
Zdvih 54.5 mm
Vrtání 54 mm
Spojka BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3
Zdvihový objem 124.8 cm³
EMS HIDRIA ECU
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 66.7 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 2.4 l
Průměr kotouče přední brzdy 185 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 150 mm
Přední brzda Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating
Zadní brzda 2 pistons BRAKTEC caliper, autostand system, NG WAVE
Řetěz 520
Provedení rámu Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou
Přední odpružení TECH aluminium bar Ø 39
Světlá výška 325 mm
Zadní odpružení TECH (2 ways) hydraulic shock absorber with linkage
Seat height 630 mm
Úhel hlavy řízení 67 °
Zdvih pérování (vpředu) 160 mm
Zdvih pérování (vzadu) 174 mm

Připraven na TXT Racing 125?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt