Model TXT GP 300, známý po celém světě jako pracovní kůň pro zkušební jízdy, který poskytuje špičkový výkon ve své třídě, nabízí přesné a agilní ovládání se silným motorem, který vytváří velké množství využitelného výkonu. Díky bohaté nabídce čistého a hnacího točivého momentu, který je podáván, povzbuzuje všechny zdatné jezdce k překonávání svých limitů. Dvoutaktní motor o objemu 300 cm3 není pro slabé povahy, je zkonstruován tak, aby zdolával nejtěžší úseky a postavil se těm nejtěžším výzvám čelem. Díky působivé ovladatelnosti, nízkým provozním nákladům, špičkovému odpružení, silné a spolehlivé převodovce pro přesné řazení, stejně jako hydraulické spojce a brzdám Braktec, TXT GP 300 skutečně poskytuje seriózní trialový výkon.
Naše přepracovaná, štíhlá a ergonomická karoserie umožňuje neomezený pohyb jezdcům, kteří chtějí podat co nejlepší výkon. A jak všichni víme, náraz do paluby se čas od času při zkouškách stává, takže jsme použili speciální směs polypropylenu, která je mimořádně pružná a po nárazu se vrátí do svého normálního tvaru, i když je ohnutá o 180 stupňů a více!
Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu je výměna filtru velmi snadná, stačí jen jeden šroub, který zajišťuje naše filtry.
Upraveno speciálně pro modely TXT GP a červené, červené, červené! Na naší nové grafice je opravdu skvělé, že je během výrobního procesu aplikována do tenké karoserie, díky čemuž je mimořádně odolná. Žádné odlupování, žádné poškrábání, jen dlouhotrvající zářivý vzhled pro super čistý vzhled za všech okolností.
Pevná a lehká kuželová řídítka NEKEN jsou vyrobena z vysoce kvalitního hliníku a vybavena gripy Renthal pro pohodlí a kontrolu. Jedinečná konstrukce podložek pod řídítka, specifická pro řadu TXT GP, vás chrání před silnými nárazy do řídítek. Doplnění ovládacích prvků a tovární povrchová úprava, krytky spojky a hlavního brzdového válce přední brzdy jsou eloxovány v naší oblíbené barvě – červené!
Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.
Rám TXT GP si zachovává své dobře známé ohybové a pevnostní vlastnosti! Naši inženýři posunuli nejnovější generaci trialových rámů TXT GP na vyšší úroveň a zajistili lepší zpětnou vazbu jezdce. Trubková chrom-molitanová ocel 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm je použita jednoduše proto, že je to nejlepší materiál pro dosažení optimální tuhosti v kombinaci s nízkou hmotností. Každý rám je vytvořen pomocí pokročilých výrobních technik, přičemž montáž zajišťují roboti, kteří všechny spojovací díly svařují laserem. Rám váží pouhých 6 kg a je opatřen robustním červeným práškovým lakem GASGAS, zatímco velká kluzná deska chrání motor, spodní rámové lišty a závěsné zařízení.
Na našich motocyklech GP jsou namontovány velmi speciální trojité třmeny. Jsou vyrobeny z hliníku speciálně pro modely TXT GP a snižují hmotnost, aniž by snižovaly pevnost nebo stabilitu. Jsou dokončené černým eloxováním, aby ladily s trialovými koly GASGAS Factory Racing!
Hladký a progresivní. Přesně takový účinek přední vidlice potřebujete při zdolávání nejtěžších úseků! 39mm vidlice TECH s nízkým třením jsou opatřeny prvotřídní povrchovou úpravou KASHIMA na vnitřních trubkách, která maximalizuje citlivost. Uvnitř levé nohy se nachází progresivní pružina a regulátor předpětí, stejně jako funkce nastavení 'End Stroke', která zabraňuje prudkému klesání. Na pravé noze lze jemně nastavit kompresi a odskok pro individuální nastavení. Obě vnější trubky jsou eloxovány černou barvou, což zajišťuje parádní povrchovou úpravu a podtrhuje prvotřídní kvalitu vidlic TECH.
Modely GP jsou vybaveny špičkovým tlumičem od renomovaného výrobce TECH. U modelu MY24 je vybaven velkou nádrží, aby byla zajištěna lepší tepelná stabilita pro konzistentnější výkon tlumiče i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Štíhlý, velmi pevný a velmi lehký. Je odlit z jediného kusu hliníku a vyroben s osvědčenou tuhostí a optimální pružností pro snadné absorbování největších nárazů zadního kola. Pískovaná povrchová úprava nabízí působivou odolnost proti poškrábání, aby si zachovala skvělý vzhled.
Největší v naší nabídce trialových kol! Motor TXT GP 300 je navržen tak, aby byl lehký, kompaktní a poskytoval nejlepší výkon, který vyhovuje jezdcům všech schopností. Díky neustálému vývoji můžeme s jistotou říci, že naši inženýři vytvořili s tímto motorem nejlepší dvoutaktní trialový motor o objemu 300 ccm na světě. Hlava válce z hliníkového odlitku, která už tak dává pořádnou ránu, zlepšuje spalování a přispívá ke konstantní provozní teplotě pro zaručenou celodenní zábavu!
Naši inženýři neustále hledají způsoby, jak ze všech našich motorů získat vyšší výkon. Na základě jejich poznatků byla hlava válců motoru TXT GP 300 upravena pro lepší spalování a je vybavena chladicími kanály, které zajišťují konstantní provozní teplotu za všech okolností.
Pro dosažení co největšího využitelného točivého momentu je 79mm otvor válce vybaven speciálně navrženými sacími a výfukovými otvory pro nejlepší výkon ve své třídě. Uvnitř je kovaný píst opatřen speciální povrchovou úpravou pro maximální výkon a prodlouženou životnost. Spojení válce s rámem tvoří hliníkový držák s nízkou hmotností, který snižuje vibrace motoru a hraje důležitou roli v tuhosti celkové konstrukce podvozku.
Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu.
Nejlehčí převodovka ze všech trialových kol na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze šesti převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze čtyři převody. Právě tento druh technologie jen ukazuje, jak jsou kola TXT GP vyspělá, zejména proto, že převodovka má nízkou hmotnost a jedinečná konstrukce umožňuje superkompaktní klikové skříně.
Perfektně vyvážená kliková hřídel TXT GP 300 s optimalizovanou setrvačností je přesně umístěna v klikových skříních, aby se jezdci mohli spolehnout na okamžitý výkon a užít si mimořádně svižnou jízdu. Je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci, a také pomáhá motocyklu zajistit jeho tolik oblíbenou agilní ovladatelnost. Pro zvýšení odolnosti používáme uzavřené hlavní ložisko od společnosti SKF se silnou ojnicí, která využívá dvě jehlová ložiska zajišťující odolnost.
Vnitřní díly a hřídele motoru jsou navrženy tak, aby pečlivě zlepšovaly celkové jízdní vlastnosti motocyklu, a proces gravitačního lití, který se používá při výrobě našich klikových skříní, zajišťuje jejich mimořádnou lehkost a odolnost. Pro zajištění lepšího utěsnění používáme centrální polohovací čep a centrální těsnění. Také kryt spojky obsahuje hlavní válec spojky, což ještě více podtrhuje celkovou kompaktnost motoru.
Modely MY24 GP jsou vybaveny novým, vysoce výkonným výfukovým potrubím z extra lehkého titanu od renomovaného výrobce AKRAPOVIC, které bylo vyvinuto v úzké spolupráci s továrním týmem GASGAS. Snižuje hmotnost o (snížení hmotnosti o 350 g = 45 %) a poskytuje dodatečný výkon ve spodní části výfuku.
Díky naší superlehké hydraulické spojce BRAKTEC uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon jediným prstem! Spolehlivý systém je navržen tak, aby zajistil rovnoměrné opotřebení pro hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy.
Přepracovaný startér zaručuje vyšší pevnost a spolehlivost, zatímco přepracovaný tvar startéru je optimálně usazen na stupačce.
Vysoce výkonné brzdové systémy BRAKTEC, které jsou speciálně navrženy a zkonstruovány pro trialové použití, zajišťují, že naše kola mají více než dostatečnou brzdnou sílu. Přední monoblokový čtyřpístkový třmen se 185mm zvlněným kotoučem NG, který jezdcům poskytuje kontrolovaný účinek a naprostou jistotu, se stará o věci vpředu. Zadní brzdový systém je trochu zvláštní. Nejenže je použit specifický, 150mm a FIM regulovaný zvlněný brzdový kotouč NG, ale 2pístkový třmen BRAKTEC je vybaven patentovanými magnetickými brzdovými destičkami, které zůstávají otevřené i po sundání kola. Pěkně elegantní, že ano!
Pro zvýšení pohodlí na kole byly zcela přepracovány opěrky nohou, které mají větší plochu blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce umožňuje jezdci efektivnější držení kola, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje ovládání. Pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti zůstal zachován stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání.
Hliníkový chladič s obráceným průtokem U má chladicí plochu u200bu200b20,4 cm2 a objem chladicího média 470,2 cm3, s mini ventilem na horní straně chladiče, který se otevírá na 1,2 baru (v rozmezí 1 až 1,5 baru). Rozhodující součástí je elektrický ventilátor o průměru 115 mm s optimalizovanými lopatkami. Oproti předchůdci se vyznačuje sníženou hlučností a zvýšeným průtokem vzduchu.
Kola na našich trialových kolech TXT GP jsou tak dobrá, jak jen mohou být. Jsou vyrobena z jednoho kusu hliníku a jejich náboje jsou následně eloxovány černou barvou s vyleptaným logem GASGAS, což zajišťuje kvalitní povrchovou úpravu. S vysoce pevnými černými ráfky MORAD je spojují silné ocelové paprsky a lehké hliníkové niple v přední části, které vytvářejí opravdu robustní sadu kol. A protože vypadají skvěle a zároveň zajišťují přenos maximálního výkonu na zadní kolo, osadili jsme je černým hliníkovým řetězovým kolem a kvalitním zlatým řetězem od společnosti D.I.D.
Superlehké pláště Michelin X11 spojují všechna naše kola TXT s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost.
Zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku.
Převodovka | 6stupňová |
---|---|
Chlazení | Kapalinové chlazení |
Startér | Nožní spouštěč |
Zdvih | 60 mm |
Vrtání | 79 mm |
Spojka | BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3 |
Zdvihový objem | 294.1 cm³ |
EMS | HIDRIA ECU |
Druh konstrukce | 1válcový, 2dobý motor |
Hmotnost (bez pohonných hmot) | 67.9 kg |
---|---|
Kapacita nádrže (přibl.) | 2.4 l |
Průměr kotouče přední brzdy | 185 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 150 mm |
Přední brzda | Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating |
Zadní brzda | BRAKTEC caliper, autostand system, 2 pistons NG (FIM) |
Řetěz | 520 |
Provedení rámu | Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou |
Přední odpružení | TECH aluminium bar Ø 39 |
Světlá výška | 325 mm |
Zadní odpružení | TECH (3 ways) hydraulic shock absorber with linkage |
Seat height | 630 mm |
Úhel hlavy řízení | 67 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 160 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 174 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!