TXT GP 250

Více informací

TXT GP 250


228,000.00 Kč

Co se týče trialových kol, TXT GP 250 se nevyrovná nic. Dokonalá rovnováha mezi použitelným dvoutaktním točivým momentem a hbitou ovladatelností zaručuje zábavu na celý den. Motor o objemu 250 cm3, který se otáčí až do 10 500 otáček za minutu, je díky silnému, ale zvládnutelnému výkonu tak snadno ovladatelný. V náročném technickém terénu je ve svém živlu, špičkové odpružení ve své třídě, volitelné mapy motoru, stejně jako spojka BRAKTEC a brzdy BRAKTEC zajišťují nepřetržitou akci od okamžiku, kdy je motocykl nastartován. S modelem TXT GP 250 zvládnete tyto úseky s lehkostí. 

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Naše přepracovaná, štíhlá a ergonomická karoserie umožňuje neomezený pohyb jezdcům, kteří chtějí podat co nejlepší výkon. A jak všichni víme, náraz do paluby se čas od času stane i při zkouškách, proto jsme použili speciální směs polypropylenu, která je mimořádně pružná a po nárazu se vrátí do původního tvaru, i když je ohnutá o 180 a více stupňů! 

  • AIRBOX

    Není mnoho motocyklů, které mají airbox s tak chytrým designem, ale ten náš ano! Nejenže je v něm umístěn špičkový filtr Twin Air, ale celková konstrukce hraje také důležitou roli v tom, že naše trialová kola jsou velmi štíhlá. Díky snadnému přístupu je výměna filtrů velmi snadná, stačí jen jeden šroub, který zajišťuje naše filtry. 

  • TOVÁRNÍ GRAFIKA

    Upraveno speciálně pro modely TXT GP a červené, červené, červené! Na naší nové grafice je opravdu skvělé, že je během výrobního procesu aplikována do štíhlé karoserie, díky čemuž je mimořádně odolná. Žádné odlupování, žádné poškrábání, jen dlouhotrvající zářivý vzhled pro super čistý vzhled za všech okolností.

  • ŘIDÍTKA & GRIPY

    Pevná a lehká kuželová řídítka NEKEN jsou vyrobena z vysoce kvalitního hliníku a vybavena gripy Renthal pro pohodlí a kontrolu. Jedinečná konstrukce podložek pod řídítka, specifická pro řadu TXT GP, vás chrání před silnými nárazy do řídítek. Doplnění ovládacích prvků a tovární povrchová úprava, krytky spojky a hlavního brzdového válce přední brzdy jsou eloxovány v naší oblíbené barvě – červené! 

  • PALIVOVÁ NÁDRŽ

    Kompaktní palivová nádrž o objemu 2,4 litru, která byla přepracována pro lepší ergonomii a zároveň dokonale zapadá do rámu a karoserie, je na svém místě upevněna pouze jedním šroubem, což zajišťuje její rychlou demontáž a opětovnou instalaci.

OVLÁDÁNÍ

  • RÁM

    Rám TXT GP si zachovává své dobře známé ohybové a pevnostní vlastnosti! Naši inženýři posunuli nejnovější generaci trialových rámů TXT GP na vyšší úroveň a zajistili lepší zpětnou vazbu jezdce. Trubková chrom-molitanová ocel 25CrMo4 o tloušťce 1,5 mm je použita jednoduše proto, že je to nejlepší materiál pro dosažení optimální tuhosti v kombinaci s nízkou hmotností. Každý rám je vytvořen pomocí pokročilých výrobních technik, přičemž montáž zajišťují roboti, kteří všechny spojovací díly svařují laserem. Rám váží pouhých 6 kg a je opatřen robustním červeným práškovým lakem GASGAS, zatímco velká kluzná deska chrání motor, spodní rámové lišty a závěsné zařízení. 

  • CNC OBRÁBĚNÉ TROJITÉ SVORKY

    Na našich kolech GP jsou namontovány velmi speciální trojité upínky. Jsou vyrobeny z hliníku speciálně pro modely TXT GP a snižují hmotnost, aniž by snižovaly pevnost nebo stabilitu. Jsou dokončené černým eloxováním, aby ladily s trialovými koly GASGAS Factory Racing! 

  • TECH VIDLICE

    Hladký a progresivní. Přesně takový účinek přední vidlice potřebujete při zdolávání nejtěžších úseků! 39mm vidlice TECH s nízkým třením mají prémiovou povrchovou úpravu KASHIMA na vnitřních trubkách, která maximalizuje odezvu. Uvnitř levé nohy se nachází progresivní pružina a regulátor předpětí a také funkce nastavení 'End Stroke', která zabraňuje prudkým sjezdům. Na pravé noze lze pro individuální nastavení jemně nastavit kompresi a odskok. Obě vnější trubky jsou eloxovány černou barvou, která poskytuje chladný povrch a podtrhuje prvotřídní kvalitu vidlic TECH. 

  • ABSORBÉR NÁRAZŮ

    Modely GP jsou vybaveny špičkovým tlumičem od renomovaného výrobce TECH. U modelu MY24 je vybaven velkou nádrží, aby byla zajištěna lepší tepelná stabilita pro konzistentnější výkon tlumiče i v těch nejnáročnějších podmínkách.

  • SWINGARM

    Štíhlý, velmi pevný a velmi lehký. Je odlit z jediného kusu hliníku a vyroben s osvědčenou tuhostí a optimální pružností pro snadné absorbování největších nárazů zadního kola. Pískovaná povrchová úprava nabízí působivou odolnost proti poškrábání, aby si zachovala skvělý vzhled. 

MOTOR

  • MOTOR

    Vývoj motoru TXT GP 250 se nikdy nezastaví. Naši inženýři se snaží vyrábět nejlepší dvoutaktní trialové motory na světě, které jsou navrženy tak, aby byly lehké, kompaktní a nabízely nejlepší výkon, který vyhovuje jezdcům všech výkonnostních kategorií. Hlava válce z litého hliníku, která už tak má pořádnou sílu, zlepšuje spalování a přispívá ke konstantní provozní teplotě pro zaručenou celodenní zábavu!

  • HLAVA VÁLCE

    Naši inženýři neustále hledají způsoby, jak ze všech našich motorů získat vyšší výkon. Na základě jejich poznatků byla hlava válců modelu TXT GP 250 upravena pro lepší spalování a vybavena chladicími kanály, které zajišťují konstantní provozní teplotu za všech okolností. 

  • VÁLEC & PÍST

    Pro dosažení co největšího využitelného točivého momentu je válec o průměru 72,5 mm vybaven speciálně navrženými sacími a výfukovými otvory, které zajišťují nejlepší výkon ve své třídě. Uvnitř je kovaný píst opatřen speciální povrchovou úpravou pro maximální výkon a prodlouženou životnost. Spojení válce s rámem tvoří hliníkový držák s nízkou hmotností, který snižuje vibrace motoru a hraje důležitou roli v tuhosti celkové konstrukce podvozku. 

  • CARBURETOR

    Karburátor Keihin PWK 28 mm poskytuje našim dvoutaktním motorům veškeré palivo, které potřebují pro široký rozsah plynulého a silného výkonu. 

  • PŘEVODOVKA

    Nejlehčí převodovka ze všech trialových kol na trhu a další patentovaný díl GASGAS! Systém 4/6 umožňuje jezdci volit ze šesti převodů, když jsou na vnitřní převodové hřídeli pouze čtyři převody. Právě tento druh technologie jen ukazuje, jak jsou kola TXT GP vyspělá, zejména proto, že převodovka má nízkou hmotnost a jedinečná konstrukce umožňuje superkompaktní klikové skříně.  

  • CRANKSHAFT

    Perfektně vyvážená kliková hřídel TXT GP 250 s optimalizovanou setrvačností je přesně umístěna v klikových skříních, aby se jezdci mohli spolehnout na okamžitý výkon a užít si mimořádně svižnou jízdu. Je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci, a také pomáhá motocyklu zajistit jeho tolik oblíbenou agilní ovladatelnost. Pro zvýšení odolnosti používáme uzavřené hlavní ložisko od společnosti SKF se silnou ojnicí, která využívá dvě jehlová ložiska zajišťující odolnost.

  • CRANKCASE

    Vnitřní díly a hřídele motoru jsou navrženy tak, aby pečlivě zlepšovaly celkové jízdní vlastnosti motocyklu, a proces gravitačního lití, který se používá při výrobě našich klikových skříní, zajišťuje jejich mimořádnou lehkost a odolnost. Pro zajištění lepšího utěsnění používáme centrální polohovací čep a centrální těsnění. Také kryt spojky obsahuje hlavní válec spojky, což ještě více podtrhuje celkovou kompaktnost motoru.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Modely MY24 GP jsou vybaveny novým, vysoce výkonným výfukovým potrubím z extra lehkého titanu od renomovaného výrobce AKRAPOVIC, které bylo vyvinuto v úzké spolupráci s továrním týmem GASGAS. Snižuje hmotnost o (snížení hmotnosti o 350 g = 45 %) a poskytuje dodatečný výkon ve spodní části výfuku.

  • SPOJKA

    Díky naší superlehké hydraulické spojce BRAKTEC uvolníte veškerý potřebný točivý moment a výkon jediným prstem! Spolehlivý systém je navržen tak, aby zajišťoval rovnoměrné opotřebení pro hladký chod a výjimečný výkon za všech okolností. Skládá se ze tří kevlarových třecích desek, dvou ocelových desek a konstrukce s pružinou Belleville a zaručuje hodiny a hodiny bezúdržbové jízdy. 

DÍLY

  • KICKSTARTER

    Přepracovaný startér zaručuje vyšší pevnost a spolehlivost, zatímco přepracovaný tvar startéru je optimálně usazen na stupačce.

  • BRAKTEC BRZDY

    Vysoce výkonné brzdové systémy BRAKTEC, které jsou speciálně navrženy a zkonstruovány pro trialové použití, zajišťují, že naše kola mají více než dostatečnou brzdnou sílu. Přední monoblokový čtyřpístkový třmen se 185mm zvlněným kotoučem NG, který jezdcům poskytuje kontrolovaný účinek a naprostou jistotu, se stará o věci vpředu. Zadní brzdový systém je trochu zvláštní. Nejenže je použit specifický, 150mm a FIM regulovaný zvlněný brzdový kotouč NG, ale 2pístkový třmen BRAKTEC je vybaven patentovanými magnetickými brzdovými destičkami, které zůstávají otevřené i po sundání kola. Pěkně elegantní, že ano! 

  • FOOTPEGS

    Pro zvýšení pohodlí na kole byly zcela přepracovány opěrky nohou, které mají větší plochu blíže k rámu. Tato jedinečná konstrukce umožňuje jezdci efektivnější držení kola, což ve srovnání s předchozími modely výrazně zlepšuje ovládání. Pro zachování nízké hmotnosti a maximální přilnavosti zůstal zachován stejný osvědčený speciální proces mikroodlévání.

  • VENTILÁTOR A CHLADIČE

    Hliníkový chladič s obráceným průtokem U má chladicí plochu u200bu200b20,4 cm2 a objem chladicího média 470,2 cm3, s mini ventilem na horní straně chladiče, který se otevírá na 1,2 baru (v rozmezí 1 až 1,5 baru). Rozhodující součástí je elektrický ventilátor o průměru 115 mm s optimalizovanými lopatkami. Oproti předchůdci se vyznačuje sníženou hlučností a zvýšeným průtokem vzduchu.

  • KOLA

    Kola na našich trialových kolech TXT GP jsou tak dobrá, jak jen mohou být. Jsou vyrobena z jednoho kusu hliníku a jejich náboje jsou následně eloxovány černou barvou s vyleptaným logem GASGAS, což zajišťuje kvalitní povrchovou úpravu. S vysoce pevnými černými ráfky MORAD je spojují silné ocelové paprsky a lehké hliníkové niple v přední části, které vytvářejí opravdu robustní sadu kol. A protože vypadají skvěle a zároveň zajišťují přenos maximálního výkonu na zadní kolo, osadili jsme je černým hliníkovým řetězovým kolem a kvalitním zlatým řetězem od společnosti D.I.D. 

  • PNEUMATIKY

    Superlehké pláště Michelin X11 spojují všechna naše kola TXT s kameny, blátem a překážkami pod nimi. Jsou nejlepší v oboru, mají superpružné hroty, které spolu s nízkým tlakem nabízejí výjimečnou přilnavost. 

  • ZAPALOVÁNÍ/ELEKTRICKÝ SYSTÉM

    Zapalování HIDRIA generuje silnější výkon, který stabilizuje volnoběžné otáčky a vytváří čistší odezvu od spodního konce motoru. V závislosti na stylu jízdy a povětrnostních podmínkách umožňuje přepínač map na řídítkách výběr ze dvou křivek zapalování, které lze zvolit pro přizpůsobení výkonu v každém úseku. 

  • ŘETĚZ

    Vysoce kvalitní zlatý řetěz D.I.D. 520 DMS, který trialovým kolům TXT GP dodává vzhled inspirovaný továrními závody GASGAS, vypadá skvěle a nabízí působivou životnost. Naši profesionální jezdci tento řetěz testovali s vynikajícími výsledky, a právě proto jej najdete v celé řadě TXT GP.

Technické parametry

Motor

Převodovka 6stupňová
Chlazení Liquid cooling & fan motor
Startér Nožní spouštěč
Zdvih 60 mm
Vrtání 72.5 mm
Spojka BRAKTEC hydraulics – diaphragm GG 1/3
Zdvihový objem 247.7 cm³
EMS HIDRIA ECU
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Podvozek

Hmotnost (bez pohonných hmot) 67.9 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 2.4 l
Průměr kotouče přední brzdy 185 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 150 mm
Přední brzda Monoblock 4 pistons BRAKTEC caliper, NG WAVE floating
Zadní brzda BRAKTEC caliper, autostand system, 2 pistons NG (FIM)
Řetěz 520
Provedení rámu Ocelový rám 25CrMo4 s centrální trubkou
Přední odpružení TECH aluminium bar Ø 39
Světlá výška 325 mm
Zadní odpružení TECH (3 ways) hydraulic shock absorber with linkage
Seat height 630 mm
Úhel hlavy řízení 67 °
Zdvih pérování (vpředu) 160 mm
Zdvih pérování (vzadu) 174 mm

Připraven na TXT GP 250?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt