SM 700

Více informací

SM 700


297,900 Kč

Velkoobjemový jednoválcový motocykl Supermoto s pravým duchem GET ON THE GAS. Nemohli jsme si představit lepší motocykl do naší řady GASGAS !SM 700 přináší veškerou zábavu a vzrušení z jízdy na Supermoto na otevřené silnici nebo na závodní dráze pro ty, kteří to myslí trochu vážněji. Díky vzpřímenému posedu, který poskytuje skvělý výhled na silnici, širokým řídítkům a výkonnému motoru je dokonalým nástrojem pro hravou jízdu v městských ulicích. A díky dlouhému seznamu vysoce kvalitních komponent jde seriózní výkon ruku v ruce s hravým ovládáním, což umožňuje všem jezdcům přenést do ulic pořádné horko.

Barva

STYLE

  • VAŠE KAŽDODENNÍ JÍZDA

    Model SM 700 se vyznačuje jedinečnou ergonomií, která zajišťuje maximální požitek a výjimečný zážitek z jízdy. Živá ovladatelnost a jízdní pozice inspirovaná offroadem vzbuzují důvěru a vlévají zábavu do každé jízdy. Každý model je nabitý osobitostí a svým odvážným červeným vzhledem vyniká hlasitě a hrdě.

  • BODYWORK

    Tak, tak červená! Díky zářivě červené karoserii a výrazné grafice vás na SM 700 nikdo nepřehlédne. Všechny panely jsou inspirovány naší úžasnou off-roadovou řadou a zároveň jsou špičkově ergonomické – úhledně obepínají rám a motor a zlepšují tak spojení mezi jezdcem a motocyklem, což umožňuje naprostou kontrolu ve všech situacích.

  • TECHNICKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ

    My se o vás a vaše kolo postaráme. Naše rozsáhlá nabídka speciálně vyvinutého, testovaného a osvědčeného technického příslušenství GASGAS dále rozšiřuje možnosti modelu ES 700. Díky komponentům prémiové kvality, které zlepšují styl, výkon a spolehlivost, si můžete svůj motocykl přizpůsobit přesně podle svých představ! Sestavte si svůj vlastní model SM 700 v našem online konfigurátoru.

  • SUPERMOTO KŮŽE

    Udržujte zábavu v bezpečí! Oblek a rukavice Vamos zajišťují seriózní ochranu pro naprostý klid. Povinná výbava pro všechny majitele SM 700, s odvážným stylem GASGAS, se kterou se budete otáčet ze všech správných důvodů!

MANIPULACE

  • VÝJIMEČNÁ MANIPULACE

    GASGAS SM 700 je určen pro seriózní jízdu po ulicích. A právě proto má SM 700 výjimečné jízdní vlastnosti, díky nimž se jezdci všech úrovní schopností mohou cítit bezpečně, jistě a velmi sebevědomě, ať už jedou kamkoli. Od ocelových mřížových rámů, které zajišťují dokonalou kombinaci pružnosti a tuhosti, přes naše superpevné, skvěle vypadající, tlakově lité kyvné vidlice, až po 13,5litrové palivové nádrže, které udržují nízkou hmotnost, poskytují naše silniční motocykly skvělé jízdní vlastnosti. Všechny panely dokončené zářivě červenou karoserií, stejně jako špičková ergonomie, úhledně obepínají rám a motor, což zlepšuje spojení mezi jezdcem a motocyklem a zajišťuje naprostou kontrolu za všech situací.

  • RÁM

    Flex. Tuhost. Zábava. Tři nejdůležitější věci, pokud jde o naše lehké hrazdové rámy. Jsou navrženy tak, aby poskytovaly ostrou ovladatelnost a stabilitu, a správná míra pružnosti zajišťuje vzrušující jízdu na modelu SM 700 pokaždé. Je vyroben z vysoce kvalitní chrom-molybdenové oceli, která je mimořádně pevná, a díky přesně vypočítané torzní tuhosti a podélnému prohnutí mají jezdci všech schopností jistotu, že mohou vyvinout větší tlak a dojet ještě dál. Jsou také svařovány robotem, aby byla zajištěna přesnost a vždy ta nejlepší kvalita. A navíc váží pouhých 8,4 kg.

  • POLYAMIDOVÝ POMOCNÝ RÁM

    Chceme, aby si každý užil co nejvíce z každé jízdy, a proto je v samonosném zadním pomocném rámu modelu GASGAS SM 700 umístěna palivová nádrž o objemu 13,5 litru. Je vylisována z jediného kusu vysokopevnostního polyamidu a váží pouhých 5,2 kg, je mimořádně odolná a umístěná tak, aby hmotnost byla co nejnižší pro co nejlepší jízdní vlastnosti. Chcete přidat buď speciální montážní rám, nebo madla pro spolujezdce? Žádný problém, na to jsme již mysleli!

  • SWINGARM

    Žádné svařování, jen superpevná, skvěle vypadající, tlakově litá kyvná vidlice, jako na všech našich kolech! Kyvná vidlice GASGAS SM 700 je vyrobena z jediného kusu hliníku a váží pouhých 3,9 kg, takže se dokonale prohýbá a pomáhá zlepšit ovladatelnost i výkon. Zadní tlumič WP se dokonale spojuje a zajišťuje progresivní tlumení zadní části.

  • WP FORKS

    Precizní konstrukce, vysoce kvalitní materiály a pokročilé výrobní procesy zajišťují nejlepší výkon odpružení, a proto jsme model SM 700 a celou řadu GASGAS vybavili odpružením WP Suspension. 48mm odpružené vidlice WP APEX, navržené speciálně pro použití v kategorii Supermoto, se vyznačují důmyslným technickým řešením s nastavením komprese v levé noze a nastavením odskoku v pravé noze. Díky snadno přístupným klikacím ovladačům, které lze nastavit rukou, nebylo nastavení přední části motocyklu Supermoto nikdy jednodušší.

  • WP SHOCK

    Zadní tlumič WP APEX nabízí veškeré možnosti nastavení, které kdy budete potřebovat k nalezení dokonalého nastavení odpružení, a to jak nastavení vysoké a nízké rychlosti komprese, tak i možnost jemného nastavení odskoku. O větší pohodlí se stará 240mm zdvih zadního kola, díky kterému nejsou žádné nerovnosti nebo skoky pro model SM 700 příliš velké.

  • TRIPLE CLAMPS

    Víme, že vnímat terén prostřednictvím řídítek je velmi důležité, a proto jsou trojité objímky na modelu SM 700 navrženy právě tak, aby to umožňovaly. Díky CNC obrábění a konstrukci, která nabízí správnou míru ohybu, je zpětná vazba jezdce od přední části tak dobrá, jak jen může být. Výjimečné pohodlí je zaručeno díky gumovému upínání řídítek, které snižuje vibrace.

DÍLY

  • MAXIMÁLNÍ ZÁBAVA

    GASGAS vybavil model SM 700 vysoce kvalitními komponenty a nejnovějšími pokroky v oblasti asistenčních technologií pro jezdce, aby zajistil mimořádně zábavný výkon na ulici.

  • Kola a pneumatiky

    Černá kola! Při dokončování modelu SM 700 nebylo na výběr. Nejenže vypadají skvěle, ale jsou také velmi lehká a hrají důležitou roli při zajišťování nejlepší ovladatelnosti. Kola o rozměru 17" jsou obuta do pneumatik Continental ContiAttack SM EVO, které zajišťují neuvěřitelnou přilnavost i v těch nejextrémnějších úhlech náklonu.

  • BRZDY

    Přední brzdový třmen Brembo Monoblock se čtyřmi pístky a CNC obráběním, který se stará o 320mm plovoucí přední kotouč namontovaný na modelu SM 700, má pořádnou brzdnou sílu. Vzadu je menší třmen a 240mm kotouč, který jen zvyšuje brzdnou sílu motocyklu. Obě brzdy jsou doplněny systémem Bosch ABS, který zajišťuje klid a maximální bezpečnost.

  • SEAT

    Černé sedadlo našeho modelu SM 700 je jednou z nejdůležitějších součástí z hlediska vzhledu, pohodlí a funkčnosti. Toto polstrované sedadlo má pro model specifický ergonomický design pro aktivní styl jízdy na supermotu. Je vysoce funkční, ale také skutečným estetickým vylepšením, protože má protiskluzový potah a je tvarováno tak, aby poskytovalo optimální přilnavost při akceleraci. A co víc? Je vodotěsná a odolná proti opotřebení.

MOTOR

  • BIG-BORE SINGLE

    Motor v našem modelu SM 700, který je plně vybaven vším, co je potřeba k zajištění působivého výkonu ve velkém měřítku, je nejsilnější ve své třídě a dosahuje výkonu 55 kW (74 k) při 8 000 ot/min a točivého momentu 73,5 Nm při 6 500 ot/min! Díky kompaktní konstrukci hlavy válců, která je vybavena dvojitou zapalovací svíčkou pro vyšší plynulost chodu motoru a nižší emise, zajišťují naše motory také dlouhé servisní intervaly. Jsou vybaveny kluznými spojkami PASC pro větší zábavu v zatáčkách a lehkými šestistupňovými převodovkami, výfukový systém z nerezové oceli vyhovující normě EURO 5 umožňuje našim 700 volně dýchat a zároveň zajišťuje nízkou hlučnost, nízké emise a maximální výkon.

  • POWER

    Náš motor o objemu 692,7 cm3 máme rádi plně naložený. Plně vybavený vším, co je potřeba k zajištění působivého výkonu velkého motoru a dlouhých servisních intervalů. Výkon 55 kW (74 k) při 8 000 ot/min a točivý moment 73,5 Nm při 6 500 ot/min poskytují dostatek síly pro seriózní jízdu na silnici i v terénu. Hmotnost 43,4 kg včetně elektrického startování, škrticí klapky, spojky a vedení chladicí kapaliny není u našeho jednoválcového motoru s jednou horní vačkou problém!

  • ÚČINNOST

    Spolehlivost je pro nás velmi důležitá, a proto jsou motory vybaveny aktivním systémem vyprazdňování klikové skříně s nuceným mazáním motoru, který snižuje tření oleje a ztráty čerpadla. Hlavními výhodami jsou dlouhé servisní intervaly na 10 000 km a extrémně nízká spotřeba paliva pro snížení provozních nákladů. A to se komu nelíbí!

  • HLAVA VÁLCE

    Nasát, zmáčknout, bouchnout, fouknout… neříká se, že se to děje ve čtyřtaktním válci? Moderní čtyřventilové hlavy válců, kterými je model SM 700 vybaven, mají dvě zapalovací svíčky, které zaručují plynulý průběh výkonu. Jediný horní vačkový hřídel motoru působí přímo na 42mm sací ventily prostřednictvím prstových sledovačů s 34mm výfukovými ventily ovládanými vahadlem, což zajišťuje přesnější časování ventilů při vyšších otáčkách motoru.

  • KLIKOVÝ HŘÍDEL, OJNICE A PÍST

    Pracné díly v srdci motoru, které zajišťují spolehlivost a výkon. A hlavně dlouhé servisní intervaly. Klikový hřídel se zdvihem 80 mm je vybaven válečkovým ložiskem, které zajišťuje tak důležité dlouhé servisní intervaly. Aby vše probíhalo hladce, je zde druhý vyvažovací hřídel, který snižuje setrvačnost a snižuje vibrace motoru. A konečně, aby byla zachována spolehlivost i při hranici 8 000 otáček za minutu, je motor 700 vybaven vysoce pevnou a proti opotřebení odolnou kombinací ojnice s kluznými ložisky, 105mm pístu ze slitiny hliníku a křemíku a pístního čepu s povrchovou úpravou Diamond Like Coating (DLC).

  • VÝFUK

    Výfukové systémy z nerezové oceli, které se starají o nízkou hlučnost, nízké emise a maximální výkon, umožňují našemu modelu SM 700 volně dýchat. Výfukový systém je dokonale integrován do celkového designu motocyklu a zároveň splňuje normu EURO 5.

  • SLIPPER CLUTCH

    Zvedněte ruce, kdo chce rychleji vjíždět do zatáček a vyjíždět z nich? Pak je dobře, že jsme do modelu SM 700 namontovali kluznou spojku Adler s posilovačem. Kluzná spojka maximalizuje přilnavost zadního kola při prudkém zrychlování ze zatáček a zároveň zabraňuje nestabilitě zadního kola při prudkém brzdění a podřazování, čímž zajišťuje dokonalé vyvážení motocyklu při vjezdu do zatáček. Jedinečná konstrukce také snižuje nežádoucí vibrace a zlepšuje cit na spojkové páčce. Dále je tu hydraulický spojkový systém Magura, který zajišťuje dokonalý účinek za všech podmínek, a to již od okamžiku, kdy je motocykl nastartován.

  • GEARBOX

    Hedvábně hladké a přesné řazení lehké šestistupňové převodovky zajišťuje prudkou a rychlou akceleraci a dokonalou kontrolu i v těch nejextrémnějších podmínkách – na trati i v terénu.

ELEKTRONIKA

  • A2 MAPPING

    Díky specifické mapě motoru A2, která omezuje výkon na 30 kW, si mohou držitelé licence A2 na modelu SM 700 užít jízdu v režimu Supermoto se vším všudy.

  • SKRYTÁ MAGIE

    Skryté kouzlo, díky kterému je jízda na modelu SM 700 tak zábavná! Nejmodernější elektronika zajišťuje, že si všichni jezdci mohou nastavit průběh výkonu tak, aby dokonale vyhovoval jejich jízdnímu stylu, a každý si tak může nastavit výkon motocyklu přesně tak, jak mu vyhovuje. Díky přepínatelným jízdním režimům lze výkonové charakteristiky a řízení trakce měnit za chodu, zatímco řízení trakce citlivé na úhel náklonu zajišťuje dokonalou přilnavost zadního kola za všech jízdních podmínek. Nebo pro ty, kteří chtějí plný výkon za všech okolností, lze kontrolu trakce zcela vypnout! A rychlořazení Quickshifter zajišťuje mimořádně hladké a účinné řazení nahoru a dolů bez nutnosti používat spojku.

  • Quickshift +

    Přesně podle svého názvu zajišťuje Quickshifter velmi hladké a efektivní řazení nahoru a dolů bez nutnosti použití spojky. Dva senzory – jeden detekuje pohyb táhla řadicí páky a druhý detekuje zařazení rychlostního stupně – se starají o chytré věci, což znamená, že bez ohledu na to, jak prudce zrychlujete, můžete vždy zařadit další rychlostní stupeň. Pokud jde o podřazování, systém přizpůsobuje otáčky motoru otáčkám nižšího rychlostního stupně, aby bylo podřazování bezproblémové.

  • PŘEPÍNAČ PRO VÝBĚR MAPY

    Dva jízdní režimy pro dvojnásobnou zábavu. I za jízdy můžete přepínat z jednoho jízdního režimu na druhý a upravovat tak výkon, kdykoli potřebujete. Režim 1 – pouliční režim – poskytuje ostrou odezvu na plyn spolu s ABS citlivým na zatáčení a kontrolou trakce. Rádi o něm uvažujeme jako o režimu řízené jízdy na silnici! Režim 2 je u modelu SM 700 režimem supermoto – specializovanější 'lépe odvést práci'. U modelu SM 700 poskytuje plynulou odezvu plynu s kontrolou trakce Supermoto, která umožňuje smyk kol ve stylu Supermoto a zvedání předního kola. Režim 2 odpojuje ABS zadního kola pro lepší zpětnou vazbu zadního kola v terénu a pro smyky Supermoto na asfaltu.

  • SUPERMOTO RIDE MODE

    Dáváte přednost jízdě s agresivní reakcí na plyn? Právě pro to byl navržen jízdní režim Supermoto! Veškerý výkon je v rukou pravé ruky, a pokud se situace trochu zvrtne, zasáhne kontrola trakce – závodění na krátkém okruhu ještě nikdy nebylo tak zábavné. Se zapnutým režimem Supermoto Ride Mode (režim 2) se driftování v zatáčkách rychle stane vaší druhou přirozeností, protože systém ABS funguje pouze na předním kole, což vám dává naprostou kontrolu nad motocyklem v každé zatáčce.

  • CORNERING ABS

    Rozsvícení zadního kola při výjezdu ze zatáčky je tak zábavné. Ale v každodenním provozu to není vždy to, co byste chtěli. Proto systém kontroly trakce citlivý na úhel náklonu sleduje rychlost zadního kola a okamžitě (během milisekund!) reaguje, pokud se zadní kolo otáčí rychleji než celková rychlost motocyklu. Skokem na okamžik sníží výkon motoru a plynulým a sotva znatelným snížením výkonu zabrání nežádoucímu prokluzu zadního kola. Jakmile se situace uklidní, obnoví se plný výkon. Pro jezdce, kteří chtějí mít motocykl zcela pod kontrolou, lze kontrolu trakce také zcela vypnout.

  • SNÍMAČ ÚHLU NÁKLONU

    Rychle tě zastavit! Model SM 700 je vybaven nejmodernější brzdovou technologií – systémem ABS Bosch pro zatáčení. S vypnutým systémem ABS mohou zkušenější jezdci překonávat své limity. Po zapnutí však tato technologie zajišťuje silné a progresivní brzdění, které odstraňuje nežádoucí zablokování zadního kola nebo děsivé momenty přes řídítka! Systém je také vybaven pokročilou ochranou proti převrácení, která funguje při prudkém brzdění ve standardním režimu ABS.

  • RIDE-BY-WIRE

    Chytrá technologie, která zajišťuje dokonalý výkon. Díky 50mm tělesu škrticí klapky se systém elektronického vstřikování paliva Keihin zbavuje nutnosti používat tradiční škrticí lanko! Systém řízení motoru (EMS), který elektronicky ovládá škrticí klapku, průběžně porovnává parametry motoru s údaji ze snímačů a podle toho nastavuje škrticí klapku, což vede k dokonalému výkonu a odezvě na plyn. Kromě toho poskytuje také mimořádně působivou odezvu na plyn, zejména od nižších rychlostí.

Technické parametry

Engine

Krouticí moment 73.5 Nm
Převodovka 6stupňová
Chlazení Kapalinové chlazení
Výkon v kW 55 kW
Startér Elektrický startér
Zdvih 80 mm
Vrtání 105 mm
Spojka Třecí spojka APTC(TM), hydraulicky spínaná
CO2 emissions 96 g/km
Zdvihový objem 692.7 cm³
EMS Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor
Fuel consumption 4.1 l/100 km
Mazání Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly

Chassis

Kapacita nádrže (přibl.) 13.5 l
ABS Dvoukanálové ABS Bosch 9.1 MP (včetně ABS pro zatáčení a režimu Supermoto, vypojitelné)
Průměr kotouče přední brzdy 320 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 240 mm
Přední brzda Čtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
Zadní brzda Jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
Řetěz 520 X-Ring
Provedení rámu Chrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem
Přední odpružení WP APEX 48
Světlá výška 237 mm
Zadní odpružení WP APEX with Pro-Lever linkage
Seat height 898 mm
Úhel hlavy řízení 63.6 °
Zdvih pérování (vpředu) 215 mm
Zdvih pérování (vzadu) 240 mm

Připraven na SM 700?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt