MC 85 17/14

Více informací

MC 85 17/14



Stejně jako jeho bratr s většími koly o objemu 85 cm3 je i GASGAS MC 85 17/14 stejně úžasné kolo, jen s menšími koly, takže je ideální volbou pro rostoucí děti, které přecházejí z našeho modelu MC 65! Ve standardní výbavě je to vzrušující, plnohodnotný závodní motocykl s působivým výkonem a spolehlivostí, ideální pro začínající mladé závodníky, kteří na něm mohou rozvíjet své dovednosti a zaútočit na závodní trať. Malý a mohutný model MC 85 17/14 přináší pořádnou porci zábavy.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Chtěli jsme se ujistit, že MC 85 vypadá stejně dobře jako funguje, a proto jsme se snažili, aby na něm většina jezdců závodila předtím, než přejdou na některý z našich plnohodnotných motocyklů. Nikdy to neplatilo více než nyní s nejnovějšími barvami a grafikou. Ergonomie kola'poskytuje rostoucím jezdcům prostor, který potřebují ke snadnému a pohodlnému pohybu, a pomáhá tak zvyšovat jejich sebedůvěru. Výrazná červená barva panelů kola'a potah sedla s vysokou přilnavostí rozhodně pomáhají modelu MC 85 vyčnívat z řady.

  • AIRBOX

    Model MC 85 je vybaven airboxem, který udržuje motor dýchající a zároveň chrání filtr před prachem a nečistotami. Filtr Twin Air je snadno přístupný, bez použití nářadí, sejmutím levého bočního panelu, a díky našemu montážnímu systému odolnému proti selhání jej lze jednoduše a rychle vyměnit.

  • ŘÍDÍTKA, GRIPY & amp; MONTÁŽ ŘÍDÍTEK

    Model MC 85 je vybaven lehkými a pevnými zúženými hliníkovými řídítky, která jsou vybavena sestavou plynu umožňující snadné nastavení volnosti. Model MC 85 je navíc standardně vybaven rukojeťmi ODI s aretací. Systém zahrnuje vulkanizovaný grip na pravé straně a lock on grip na levé straně, který k montáži nepotřebuje lepidlo ani drát.

MANIPULACE

  • RÁM

    S přibývajícím úsilím si mladíci potřebují vybudovat sebedůvěru, a právě k tomu slouží rám MC 85. Díky geometrii, která zahrnuje přizpůsobenou pružnost, se rám pohybuje v souladu s odpružením a bez námahy tlumí nerovnosti a zajišťuje stabilitu ve vysokých rychlostech. Jezdci dále pomáhají nášlapy 'no dirt', které zabraňují hromadění bláta při jízdě hlubokými kolejemi a zajišťují, že se nášlapy pokaždé vrátí do původní polohy.

  • SUBFRAME

    Lehký hliníkový pomocný rám, který má zásadní význam pro ergonomii zadní části motocyklu MC 85, přispívá k celkové nízké hmotnosti a centralizaci hmoty a vyznačuje se krátkým a kompaktním profilem.

  • WP FORKS

    Jezdci jsou stále větší, rychlejší a sebevědomější, a proto potřebují odpružení, které jim umožní pokračovat v tvrdé jízdě. Model MC 85 je vybaven nejnovějšími vidlicemi WP XACT, které mají 43mm dělenou konstrukci vidlice využívající vzduchovou pružinu s kapslí v levé noze a osvědčený systém olejového tlumení v pravé noze. Jsou lehčí než běžné odpružené vidlice a jejich nastavení je jednoduché díky jedinému tlakovému ventilu a dodávané vzduchové pumpičce. Snadno přístupné kliky umožňují změnu komprese a odskoku.

  • WP SHOCK

    Na zadní část modelu MC 85 jsme namontovali specifickou verzi tlumiče WP XACT. Díky tomu zůstává zadní část stabilní na menších nerovnostech nebo v nerovném terénu a zároveň snadno absorbuje větší nárazy a dopady. Tlumič WP XACT je plně nastavitelný pro předpětí, kompresi a odskok.

  • SWINGARM

    Naše jednodílná hliníková kyvná vidlice nabízí výjimečnou pevnost a nejnižší možnou hmotnost. Je vyrobena technologií gravitačního tlakového lití, takže výrazné značky pro nastavení řetězu jsou dobře viditelné a umožňují rychlé a snadné nastavení řetězu.

MOTOR

  • MOTOR

    Nenechte se mýlit, třída 85 ccm je velmi konkurenční, a proto jsme zkonstruovali motor, který poskytuje bezkonkurenční výkon s využitím nejnovější dvoutaktní technologie. Je vybaven inovativním výkonovým ventilem, který zajišťuje plynulé rozložení výkonu v celém rozsahu otáček, a je to systém, který lze jednoduše a efektivně přizpůsobit.

  • VÁLEC & PÍST

    Válec je navržen na základě inovativního systému výkonového ventilu, který ovládá výfukový ventil i dílčí výfukové hrdlo, což výrazně zvyšuje výkon, točivý moment a ovladatelnost. Díky tomu MC 85 poskytuje výrazný výkon ve středních otáčkách, což snižuje nutnost použití spojky v hlinitých nebo písčitých podmínkách.

  • PŘEVODOVKA

    Aby se jezdci mohli neustále držet v oblasti výkonu, je model MC 85 vybaven lehkou šestistupňovou převodovkou. Kromě toho, podobně jako v případě konstrukce stupaček ‘no dirt’, zabraňuje samočisticí volič převodů usazování nečistot a zajišťuje tak dokonalou kontrolu za všech podmínek.

  • CRANKSHAFT

    Kliková hřídel je přesně vyvážená, aby se motor MC 85 mohl volně otáčet a dosahoval nepřekonatelného točivého momentu a spolehlivosti, což zajišťuje minimální vibrace a kmitání hmoty.

  • CRANKCASE

    Naše klikové skříně jsou vyráběny vysokotlakým tlakovým litím, díky kterému je tloušťka stěn minimální a zároveň je zachována pevnost a odolnost. Kompaktní konstrukce klikových skříní umisťuje vnitřní uspořádání hřídelí co nejblíže těžišti kola, což dále napomáhá působivým jízdním vlastnostem kola.

  • VÝFUK

    Naše dvoutaktní trubky jsou vyráběny trojrozměrným lisováním a následně svařovány robotem, aby byla zajištěna nejvyšší úroveň kvality a odolnosti. Výfuk je klíčem k zajištění volných otáček modelu MC 85 a napomáhá vynikajícímu výkonu motoru a všestranným jízdním vlastnostem motocyklu.

  • SPOJKA

    Spojku modelu MC 85 jsme pro rok 2023 aktualizovali a učinili ji spolehlivější a robustnější, takže když je před vámi šachovnicová vlajka, vyždímat z motoru MC 85 každou kapku výkonu je velmi snadné. Motorka je vybavena superlehkým hydraulickým systémem Formula, který jezdci umožňuje udržovat vysoké otáčky a který odstraňuje potřebu seřizování a zajišťuje konzistentní záběr. Uvnitř je MC 85 vybaven membránovou pružinovou spojkou, která se vyznačuje jedním membránovým ocelovým přítlačným talířem namísto tradičních vinutých pružin.

DÍLY

  • BRZDY

    Holeshoty vyžadují pozdní brzdění hluboko v první zatáčce. MC 85 je vybaven 240mm předními a 220mm zadními vlnovými kotouči a plovoucími brzdovými třmeny Formula, které jezdcům umožní brzdit pozdě a přitom zvládnout potřebnou stopu. Společně zajišťují výkonné brzdění, konzistentní opotřebení destiček a poskytují jezdci naprostou jistotu.

  • RADIÁTORY

    Abychom udrželi vysokootáčkový motor MC 85 v chladu, navrhli jsme chladiče motocyklu pomocí výpočetní dynamiky tekutin (CFD) – chytré technologie, která našim inženýrům umožňuje zajistit ideální proudění vzduchu přes chladicí žebra. Zajištění optimální teploty motoru zaručuje nejvyšší úroveň výkonu za všech podmínek. Kryty chladiče navíc slouží nejen jako ochrana před odletujícím blátem a úlomky, ale také jako výztuha odvádějící energii kolem chladičů v případě pádu nebo silného nárazu.

  • KOLA & PNEUMATIKY

    Hliníkové ráfky a CNC obráběné náboje jsou osazeny pneumatikami Maxxis pro konzistentní přilnavost v různých terénech a na různých typech tratí. Robustní kola zajišťují spolehlivost a pneumatiky poskytují výjimečnou stabilitu v přímém směru a vynikající trakci.

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Nožní spouštěč
Zdvih 48.95 mm
Vrtání 47 mm
Spojka Vícekotoučová mokrá spojka, hydraulika Formula
Zdvihový objem 84.9 cm³
EMS MEDJ digitální
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 67 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 5.2 l
Průměr kotouče přední brzdy 240 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 1/2 x 5/16"
Provedení rámu Centrální trubkový rám s dvojitým nosníkem
Přední odpružení XACT 43 WP Upside-Down fork, Ø 43 mm
Světlá výška 336 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 865 mm
Úhel hlavy řízení 66 °
Zdvih pérování (vpředu) 278 mm
Zdvih pérování (vzadu) 305 mm

Připraven na MC 85 17/14?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt