MC 450F

Více informací

MC 450F


272,610.00 Kč

Náš MC 450F podává pořádný výkon a rozhodně přeje odvážným! Díky inovativní technologii a špičkové elektronice však MC 450F přenáší svůj výkon na hlínu mimořádně kontrolovatelným způsobem. Je to velký motocykl, na kterém se jezdí velmi snadno a který je navržen s neomezující ergonomií a doplněn odpružením WP Suspension pro přesné ovládání.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Elegantní červená karoserie umožňuje na modelu MC 450F neomezený pohyb a naprostou kontrolu, když přidáváte plyn nebo prudce brzdíte. Díky červenému potahu sedadla s vysokou přilnavostí budete mít závodní trať zcela pod kontrolou.

  • AIRBOX

    Méně času stráveného prací na motocyklech znamená více času stráveného jízdou na motocyklu, a právě proto si zamilujete jednoduchý systém montáže filtrů bez použití nářadí na všech motokrosových motocyklech GASGAS. Airbox umožňuje rychlou a snadnou výměnu filtru a je navržen s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air.

  • ŘÍDÍTKA, GRIPY & amp; MONTÁŽ ŘÍDÍTEK

    Počkejte, je to důležité! Všechny motokrosové motocykly GASGAS vybavujeme kvalitními kuželovými řídítky Neken, která zaručují pohodlí a kontrolu díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce. Levá strana rukojeti ODI nevyžaduje lepení, zatímco na pravé straně je vulkanizovaná rukojeť vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelnému volnoběhu lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Rádi udržujeme naše palivové nádrže jednoduché a robustní, proto jsme zvolili víčko plnicího otvoru se závitem, které zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění, a vnější palivové potrubí jsme umístili tak, aby bylo co nejméně vystavené a náchylné k poškození. Černé 7litrové palivové nádrže z lehkého polyethylenu mají přímé vedení vnitřního potrubí od čerpadla k přírubě, což zajišťuje optimální průtok paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Technologie v našich rámech zajišťují jezdcům hravé ovládání a energický pocit na všech motokrosových tratích. Pod červeným práškovým lakem se skrývá lehká chrom-molybdenová ocel, hydroformovaný, laserem řezaný a robotem svařovaný podvozek, který je zkonstruován pro výkon. Je navržen tak, aby byl tuhý tam, kde má být tuhý, a pružný tam, kde je to potřeba, a poskytuje jezdci výjimečnou zpětnou vazbu, absorpci energie a stabilitu v přímém směru.

  • SUBFRAME

    Všechny motokrosové rámy GASGAS s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Kované trojité objímky s 22mm posunem pracují v harmonii s našimi předními vidlicemi WP a pomáhají zajistit přesné ovládání a stabilitu. 4směrné nastavení řídítek umožňuje jezdci nastavit přední část kola přesně podle svých představ.

  • WP FORKS

    Všechny motokrosové modely GASGAS jsou vybaveny pokročilými, velmi lehkými 48mm vidlicemi WP XACT upside-down, které jsou snadno nastavitelné. Poskytují progresivní a konzistentní tlumení bez ohledu na to, jak drsná je trať, a jsou vybaveny vzduchovou pružinou s kapslí a tlakovou olejovou komorou spolu s dalšími vnitřními tlumicími kouzly. Konečným výsledkem je vynikající pohodlí jezdce a jistota přední části kola.

  • WP SHOCK

    Jde o trakci a náš plně nastavitelný zadní tlumič WP XACT poskytuje pokročilé tlumení, které vzbuzuje důvěru a rozpaluje zábavu. Tlumič je navržen tak, aby harmonicky spolupracoval s rámem i kyvnou vidlicí a nabízel neuvěřitelnou absorpci energie, a je také spojen se systémem zavěšení se specifickou geometrií, která dále napomáhá trakci. Nastavení zpětného rázu a vysoké/nízké rychlosti komprese a 300 mm zdvihu znamená, že motokrosová kola GASGAS jsou připravena na ty nejdrsnější tratě.

  • SWINGARM

    Naše motokrosová kyvná ramena jsou lehká, pevná, s viditelnými značkami nastavení řetězu, které usnadňují život na trati, a jsou vyrobena technologií gravitačního tlakového lití, která zaručuje odolnost a přesnost.

MOTOR

  • MOTOR

    Velký výkon a monstrózní točivý moment z kompaktního motoru SOHC, který váží pouhých 27 kg včetně elektrického startéru! MC 450F jede na plné obrátky, ale díky centralizaci, která je pro konstrukci motoru klíčová, je pohonná jednotka o výkonu 62 k umístěna v rámu více uprostřed, což má pozitivní vliv na celkové jízdní vlastnosti motocyklu.

  • HLAVA VÁLCE

    Hlava válců MC 450F je kompaktní, lehká a má krátký profil, který umožňuje umístit jediný vačkový hřídel co nejblíže těžišti. Proč? Aby se výrazně zlepšily jízdní vlastnosti. S lehkými 40mm sacími a 33mm výfukovými ventily aktivovanými vahadly, která jsou potažena materiálem Diamond Like Carbon (DLC) s nízkým třením, poskytuje hlava válců SOHC točivý moment i přesnou odezvu na plyn.

  • VÁLEC & PÍST

    Zásadní význam pro silný a plynulý výkon motoru MC 450F má lehký hliníkový válec a píst typu CP s přemostěnou skříní. Jejich kombinace zajišťuje, že motor vyvine působivý výkon 62 k a zároveň se postará o snížení vibrací.

  • PŘEVODOVKA

    Pětistupňová převodovka, která přenáší výkon na zadní kolo, je odolná a má specifické motokrosové převody. Řadicí vidlice je opatřena povrchovou úpravou s nízkým třením, která zajišťuje vždy hedvábně hladké řazení a umožňuje jezdci snadno zařadit další rychlostní stupeň a využít pořádný točivý moment motocyklu.

  • CRANKSHAFT

    Kliková hřídel MC 450F je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci a lepší jízdní vlastnosti a také aby napomáhal agilnímu ovládání motocyklu. Těží z dlouhých servisních intervalů 100 hodin (kdo by je neměl rád?), hladkého ložiska velkého konce, které se skládá ze dvou silou uložených ložiskových těles, jež zajišťují maximální spolehlivost a odolnost.

  • CRANKCASE

    Náš výrobní proces vysokotlakého tlakového lití zaručuje dvě věci – spolehlivost a zároveň nízkou celkovou hmotnost klikové skříně. Jsou navrženy tak, aby vnitřní pohyblivé hřídele a díly byly pečlivě umístěny, a zajišťují tak nejlepší možnou manipulaci.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Naše výfukové systémy jsou klíčem k výkonu všech motokrosových motocyklů GASGAS. Byly vyvinuty tak, aby byly štíhlé pomocí inovativního 3D procesu, splňovaly zvukové předpisy FIM, skvěle vypadaly a hlavně poskytovaly ten nejlepší výkon.Model MC 450F je vybaven dvoudílnými výfukovými systémy, které jsou odborně navrženy tak, aby poskytovaly úžasný výkon při co nejnižší hmotnosti. Lze je také demontovat, aniž by bylo nutné vyjmout zadní tlumič! Další inovace umožňují použití krátkého, kompaktního tlumiče, který udržuje nízkou hladinu hluku a vzhled.

  • SPOJKA DDS

    Spojka DDS (Dampened Diaphragm Steel) poskytuje jezdci přesné ovládání úžasného modelu MC 450F. Spojka využívá místo tradičních vinutých pružin ocelový přítlačný talíř s jednou membránou a spolu s tlumicím systémem poskytuje lepší trakci a odolnost.

DÍLY

  • HYDRAULICKÉ BRZDY

    Rychlost je zábava, ale zpomalení je nezbytné, a proto jsou všechny motokrosové motocykly GASGAS vybaveny vysoce kvalitními třmeny a ovládacími prvky. Díky 260mm předním a 220mm zadním kotoučům je brzdění snadné, což jezdce inspiruje k většímu úsilí a rychlejší jízdě.* Vyobrazená vozidla se mohou v jednotlivých zemích lišit ve vybraných detailech a jsou vybavena hydraulickými systémy Braktec nebo Brembo.

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA

    Hydraulickou spojku není třeba seřizovat a její provoz je téměř bezúdržbový, ale nejlepší na ní je, že opakovaně zajišťuje dokonale hladký chod. Díky automaticky nastavované vůli páky zůstává záběr a funkce spojky konstantní bez ohledu na to, zda je horká nebo studená. * Vyobrazená vozidla se mohou v jednotlivých zemích lišit ve vybraných detailech a jsou vybavena hydraulickými systémy Braktec nebo Brembo.

  • INTEGROVANÝ CHLADICÍ SYSTÉM A CHLADIČE

    Štíhlost našich motocyklů znamená lepší ovladatelnost, a proto je motokrosová řada GASGAS vybavena chladicími systémy integrovanými do rámů. Díky eliminaci potřeby dalších hadic umožňuje lepší chlazení a spolu s vysoce pevnými a lehkými chladiči zajišťuje celý systém, že naše motorka zůstane super chladná bez ohledu na to, jak náročné jsou podmínky!

  • KOLA

    Naše kola jsou připravena na drsnou hru a jsou konstruována tak, aby vydržela nápor. Bez ohledu na to, jak těžké je přistání nebo jak drsná je trať, stříbrné, vysoce odolné ráfky, CNC obráběné náboje a lehké paprsky poskytují maximální pevnost pro naprostý klid.

  • PNEUMATIKY

    Pneumatiky Maxxis MaxxCross MX-ST spojují jezdce a kolo s tratí a jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru a zvyšuje předvídatelnost, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • SYSTÉM ŘÍZENÍ MOTORU – EMS

    Super malý, ale nejlepší, co se týče zpracování dat motoru. Jednotka Keihin EMS slouží k řízení všech parametrů spojených se systémem vstřikování paliva a je vybavena také snímačem převodového stupně, který umožňuje přizpůsobit výkon pro každý převodový stupeň.

  • 44 MM ŠKRTICÍ KLAPKA

    MC 450F používá 44mm těleso škrticí klapky Keihin se vstřikovačem umístěným tak, aby byl zajištěn co nejefektivnější průtok palivové směsi do spalovacího prostoru. Co je však pro všechny jezdce nejdůležitější, je skutečnost, že systém přímé montáže lanka zajišťuje okamžitou odezvu plynové rukojeti.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Není třeba kopat, kopat, kopat! Všechny čtyřtaktní motokrosové motocykly GASGAS jsou standardně vybaveny elektrickým startérem. Šetří čas na začátku dne, když je motor studený, nebo ke konci závodu, když je motor horký, jednoduchým stisknutím tlačítka se motor MC 450F nastartuje. Použití lehkého Li-Ion akumulátoru o kapacitě 2,0 Ah spolu s robustním startovacím motorem od společnosti Mitsuba a spolehlivým startovacím pohonem zaručuje spolehlivé startování. Vždy.

Technické parametry

Engine

Převodovka 5-speed
Startér Elektrický startér
Zdvih 63.4 mm
Vrtání 95 mm
Spojka DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 449.9 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 100 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 7 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 520, Non-sealed
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XACT-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 370 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 950 mm
Úhel hlavy řízení 63.9 °
Zdvih pérování (vpředu) 310 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na MC 450F?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt