MC 250F Factory Edition

Více informací

MC 250F Factory Edition


306,000.00 Kč

Naši inženýři vzali úžasný model GASGAS MC 250F Factory Edition a pro rok 2024 ho ještě vylepšili! Tento motocykl je nyní vybaven některými technologiemi, které mění pravidla hry, a spoustou vylepšených komponentů, takže jeho výkon je prostě mimo stupnici. Nová jednotka konektivity znamená, že výkon motocyklu lze přizpůsobit individuálním potřebám jezdce pomocí snadno použitelné aplikace GASGAS+ v telefonu. Úžasné, že? Sestavu doplňují nové pneumatiky Dunlop MX34, menší palivová nádrž a samozřejmě nejnovější grafika Troy Lee Designs/Red Bull/GASGAS Factory Racing!

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Tato tovární edice karoserie nejen úžasně vypadá, ale také vám pomůže skvěle jezdit! Moderní jezdecký trojúhelník vám velmi usnadní pohyb na motocyklu a díky spoustě dotykových bodů pro uchopení motocyklu nohama budete těžit z menší únavy, což znamená delší dobu jízdy. Větší zadní blatník udrží více bláta na uzdě, zatímco přední blatník pěkně splývá s přední poznávací značkou. Vše završuje červený kryt nádrže a nový potah sedla, který je vybaven přídavnými žebry, abyste při sešlápnutí plynu zůstali pevně usazeni na místě!

  • TLD TEAM GRAFIKA

    Toto kolo by nebylo Factory Edition bez nejnovější grafiky Troy Lee Designs/Red Bull/GASGAS Factory Racing, že? Díky aktualizovanému designu našich modelů 2024 byl zdokonalen i způsob, jakým je grafika aplikována. Díky použití nejnovější technologie nanášení do formy nyní grafika obepíná větší část karoserie a vytváří tak mnohem odvážnější vzhled.

  • SEDADLA Z VÝROBY

    Nový červenomodrý potah sedadla s plným gripem dokonale ladí s grafikou a je vybaven přídavnými žebry, která vás při přidání plynu udrží pevně na místě!

  • SADA NA OCHRANU RÁMU

    Přepracovaná ochranná sada rámu chrání rám a poskytuje dostatečnou přilnavost pro vaše nohy. Nová sada na ochranu rámu, která je nyní vyrobena s červeným základem a mírně vyvýšenou černou střední částí s přilnavou strukturou, je mimořádně účinná, když jste na trati.

MANIPULACE

  • RÁM

    V loňském roce jsme při navrhování a výrobě našich rámů provedli mnoho testů a vývoje, ale to neznamená, že naši inženýři nepracovali na dalším zdokonalování! Nové, přepracované uchycení motoru, dokončené černým eloxováním pro skutečný vzhled závodního týmu, zlepšuje pružnost podvozku a zároveň zachovává stabilitu kola v přímém směru. V oblasti uchycení tlumičů jsou v rámu nové výřezy, které spolu s mírně tenčí tloušťkou stěn v přední části podvozku snižují celkovou hmotnost. Díky všem těmto úpravám je nyní motocykl při nájezdu do zatáček mnohem stabilnější.

  • SUBFRAME

    Pevný a lehký, osvědčený hliníkový pomocný rám hraje důležitou roli při vynikající ovladatelnosti modelu MC 250F Factory Edition, protože jeho nízká hmotnost pomáhá při centralizaci hmoty.

  • WP VIDLICE

    Vzduchové vidlice s dělenou konstrukcí o průměru 48 mm jsou určeny pro vážné závodníky a odvádějí neuvěřitelnou práci při pohlcování velkých nerovností a skoků, což vám umožní přidat plyn, zaútočit na trať a honit se za důležitými vítězstvími v závodech!

  • WP TLUMIČE

    Tak dobré, jak jen to jde! Nízká hmotnost, ale výkon tlumiče WP je na vyšší úrovni. Táhlo bylo pro rok 2024 aktualizováno novými těsněními, která snižují tření, zatímco šroub s menším průměrem spojující tlumič s táhlem je lehčí než dříve. Všechna nastavení tlumiče zůstávají ručně nastavitelná.

  • TOVÁRNÍ ZÁVODNÍ TROJITÉ SVORKY

    Už jen pohled na naše závodní trojité svorky vás nadchne, až vyrazíte na trať! Co se týče hardwaru továrních závodních týmů, není nic lepšího než naše červeně eloxované CNC obráběné svorky. Umožňují dvě možnosti odsazení pro super individuální nastavení motocyklu – vyberte si buď 20 mm, nebo 22 mm – umožňují také dvě montážní polohy pro řídítka, která pak mohou být buď gumová pro pohodlí, nebo pevná pro lepší zpětnou vazbu přední části.

  • SWINGARM

    Kyvná vidlice je vyrobena speciálním procesem odlévání a navržena tak, aby dokonale odpovídala ohybovým vlastnostem rámu, a je tak velmi lehká. Zadní vodítko řetězu zabraňuje hromadění bláta, zatímco jeho zaoblený design pomáhá klouzat po hlubokých kolejích, pokud se na kole něco děje!

  • TOVÁRNÍ KOLA

    Vážně skvěle vypadající a skvěle fungující kola! Díky CNC obráběným, červeně eloxovaným nábojům, superpevným paprskům a ráfkům D.I.D Dirt Star kola Factory Wheels nejen úžasně vypadají, ale jsou také velmi odolná. Červeně eloxované niple paprsků jsou navrženy tak, abyste je nemuseli tak často kontrolovat, což znamená, že zůstanou déle pevné a svěží. A s novými pneumatikami Dunlop GEOMAX MX34 vpředu i vzadu si užijete vynikající přilnavost na všech površích.

DÍLY

  • BREMBO BRZDY

    Mít superrychlou terénní motorku je sice fajn, ale i ti nejrychlejší jezdci musí čas od času zpomalit! Proto jsme vpředu namontovali závodně testovaný polopropustný přední kotouč, který zajišťuje neuvěřitelnou brzdnou sílu a zaručuje, že se v každé zatáčce trefíte. A pro zachování výkonu je chráněn továrním závodním chráničem brzdového kotouče z lehkého a pevného 2K uhlíkového kompozitu. Vzadu nový a silnější brzdový pedál zvyšuje odolnost, zatímco o chod se stará třmen Brembo a brzdový kotouč navržený exkluzivně pro GASGAS.

  • DRIVE TRAIN

    Je správné, že zadní tovární kolo má černě eloxované hliníkové řetězové kolo, které kopíruje vzhled závodního týmu. Zlatý řetěz navíc vypadá skvěle a vydrží mnohem déle než tradiční řetěz.

  • TOVÁRNÍ SKID PLATE

    Tovární kluzná deska, která přesně obepíná spodní část motoru 250 ccm, poskytuje neuvěřitelnou ochranu před kameny, kameny a zabrání téměř všemu, co by mohlo poškodit motor na trati. Tento karbonem vyztužený ochranný štít motoru se táhne kolem obou stran motoru. Dobře chráněny jsou také kryty spojky a zapalování.

  • TOVÁRNÍ ZAŘÍZENÍ PRO START

    Helping you grab the all-important holeshot, we’ve installed a Factory Start Device on the MC 250F Factory Edition. Lock it in, wait for the gate drop, then Get On The Gas!

  • FOOTPEGS

    Way bigger than the old design yet less likely to snag on deep ruts or catch the take off of jumps when scrubbing, the grippy footpegs provide riders with next-level control at all times.

  • NEKEN ŘÍDÍTKA

    Černá řídítka NEKEN mají pohodlné moderní prohnutí, jsou pevná a zároveň pružná a jejich úchyty kryje nadměrná podložka značky GASGAS. Volba je na vás, pokud jde o umístění řídítek přesně tam, kde se vám líbí. Kromě dvou montážních poloh mohou být úchyty řídítek gumově tlumené pro snížení vibrací nebo pevné pro mimořádně přesný pocit z přední části. Pro větší pohodlí jsou šedé rukojeti ODI Lock-On velmi měkké a pomáhají předcházet nežádoucím otlakům.

  • PALIVOVÁ NÁDRŽ

    Exkluzivně pro modely Factory Edition je menší palivová nádrž. Nyní má objem sedm litrů namísto téměř osmi a díky menší konstrukci a menšímu objemu se snížila hmotnost. Další výhodou je o něco lepší chlazení, protože vzduch nyní proudí chladiči mnohem volněji.

MOTOR

  • POWER PLANT

    MC 250F Factory Edition je vybaven nejnovějším a nejlepším motorem o objemu 250 ccm, jaký jsme kdy vyrobili. Je superkompaktní, lehčí, zlepšuje ovladatelnost a naši inženýři ještě více usnadnili práci s ním. Budete ho milovat!

  • HLAVA VÁLCE

    Kompaktní, lehká a mimořádně odolná hlava válce je vybavena prstovými spínači s povrchovou úpravou Diamond Like Carbon (DLC), která zajišťuje minimální tření. Následovníci prstů zabírají titanové ventily a zajišťují maximální výkon, zatímco konstrukce těsnění hlavy zlepšuje těsnění, zejména v extrémních podmínkách.

  • VÁLEC & PÍST

    V 81mm válci je uložen píst CP, který je společně neuvěřitelně lehký a zvyšuje celkový výkon. Píst typu bridge-box se dokonale hodí pro závodníky s vysokými otáčkami a je konstruován tak, aby vydržel.

  • GEARBOX

    Lehká a odolná pětistupňová převodovka je vyrobena společností Pankl Racing Systems, takže víte, že bude dobrá! Kromě toho, že je zkonstruována pro hladké řazení, chytrý snímač zapojuje specifickou mapu motoru, která je přizpůsobena každému převodovému stupni, aby poskytovala nejlepší možný výkon.

  • KRYT SPOJKY HINSON

    Žádná replika motocyklu GASGAS se neobejde bez krytu spojky Hinson. Je tvrdě eloxovaný, takže bude navždy vypadat jako nový, a je vyroben ze soustruženého hliníku T-6 letecké kvality pro vyšší úroveň pevnosti a odolnosti. Není divu, že se nachází na mnoha továrních motocyklech po celém světě. Pod krytem se nachází přepracovaný spojkový koš sladěný s převodovkou.

  • Akrapoviu010d Slip-On

    Model MC 250F Factory Edition, který je nezbytný pro stavbu tovární závodní repliky dirtového motocyklu, je vybaven nejnovější verzí tlumiče Akrapoviu010d "Slip-On Line". Zvyšuje výkon v celém rozsahu otáček a přidává výrazně vyšší točivý moment, přičemž oproti sériovému systému také snižuje hmotnost.

  • THROTTLE BODY

    Model MC 250F Factory Edition je vybaven 44mm tělesem škrticí klapky Keihin, které mění polohu vstřikovače tak, aby byl zajištěn co nejefektivnější tok paliva a vzduchu do motoru. A díky přímo namontovanému plynovému lanku je zaručena okamžitá odezva při přidání plynu!

ELEKTRONIKA

  • MAP SELECT SWITCH

    Pomocí přepínače Map Select si můžete přizpůsobit výkon podle svého stylu. Jednoduchým stisknutím tlačítka si můžete vybrat buď sériovou mapu pro plynulý a kontrolovatelný průběh výkonu, nebo agresivní mapu pro ty, kteří mají rádi tvrdší zásah. Pomocí přepínače budete také moci aktivovat kontrolu trakce pro kluzké okruhy, launch control pro perfektní starty a quickshifter pro superhladké řazení nahoru, i když máte otevřeno!

  • QUICKSHIFT

    Převodovka Quickshift je ideální pro jízdu na těžkých tratích a umožňuje velmi plynulé řazení od druhého rychlostního stupně nahoru – a to i při otevřené rychlosti a bez nutnosti použití spojky! Velmi snadno se aktivuje na přepínači Map Select a prostě funguje tak dobře.

  • LAUNCH CONTROL

    Systém Launch Control vám zajistí maximální trakci od okamžiku, kdy pustíte spojku a přidáte plyn! Pro aktivaci jednoduše stiskněte tlačítka kontroly trakce a quickshift současně, zatímco motor běží na volnoběh, a pak se připravte pevně držet!

  • TRACTION CONTROL

    Při jízdě na zpevněném povrchu nebo na jiných kluzkých okruzích vám aktivace kontroly trakce výrazně usnadní práci. Pokud se otáčky zvednou příliš rychle, funguje tak, že využívá sílu k udržení hybnosti vpřed, a to i v těch nejklouzavějších podmínkách.

  • EMS

    Systém řízení motoru (EMS), který je malý, lehký a velmi rychlý při zpracování dat, je jednoznačně jednou z nejúžasnějších součástí modelu MC 250F Factory Edition. Integruje launch control, kontrolu trakce, quickshift, mapy motoru, snímač převodů a dokonce má i snímač převrácení, takže v případě velké havárie se motor zastaví a zajistí další úroveň bezpečnosti.

  • E-START A BATERIE

    Snadné spuštění stisknutím tlačítka, pokaždé. To je vše. Budete překvapeni, jak je Li-Ion akumulátor 2,0 Ah lehký, je o více než 1 kg lehčí než běžný olověný akumulátor!

  • CUO

    Jezdci si mohou přizpůsobit svůj dirtový motocykl Factory Edition jako nikdy předtím, když propojí novou jednotku Connectivity Unit Offroad (CUO) se snímačem GPS a aplikací GASGAS+ ve svém chytrém telefonu. Aplikace je nabitá funkcemi, které umožňují přizpůsobit dodávku výkonu vašemu stylu, upravit brzdění motorem a dokonce můžete vylepšit citlivost rychlořazení Quickshifter. Jezdci navíc mohou zadat svou hmotnost a aplikace zobrazí doporučené nastavení odpružení, což znamená méně času v boxech a více času na trati! A když skončíte s jízdou, v sekci Jezdec v aplikaci můžete analyzovat, jak jste jeli a kolik kol jste ujeli. A dokonce zaznamenává časy vašich kol a přidává vaše nejrychlejší kolo do virtuálního žebříčku. Docela fajn, ne?

Technické parametry

Motor

Převodovka 5-speed
Kapacita baterie 2 Ah
Chlazení Kapalinové chlazení
Startér Elektrický startér
Zdvih 48.5 mm
Vrtání 81 mm
Spojka Wet multi-disc DS clutch, Brembo hydraulics
Zdvihový objem 249.9 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Podvozek

Hmotnost (bez pohonných hmot) 103.8 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 7.0 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 520, Non-sealed
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XACT-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 343 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 960 mm
Úhel hlavy řízení 63.9 °
Zdvih pérování (vpředu) 310 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na MC 250F Factory Edition?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt