MC 250F

Více informací

MC 250F


256,110.00 Kč

Je to náš 'malý'čtyřtakt, který je velmi zábavný a zaručeně vám vykouzlí úsměv na tváři! MC 250F je připraven na soutěže a je určen pro širokou škálu jezdců, takže ať už začínáte a jezdíte na místních tratích, nebo se honíte za mistrovskými tituly, tento motocykl je pro vás! Díky kompaktnímu motoru, který dosahuje maximálního výkonu při 14 000 otáčkách za minutu, je samozřejmé, že tahle motorka je naprosto skvělá.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Elegantní červená karoserie umožňuje na MC 250F neomezený pohyb a naprostou kontrolu, když přidáváte plyn nebo prudce brzdíte. Doplněno o vysoce přilnavý, celočervený potah sedadla, se kterým budete mít závodní trať zcela pod kontrolou.

  • AIRBOX

    Méně času stráveného prací na motocyklech znamená více času stráveného jízdou na motocyklu, a právě proto si zamilujete jednoduchý systém montáže filtrů bez použití nářadí na všech motokrosových motocyklech GASGAS. Airbox umožňuje rychlou a snadnou výměnu filtru a je navržen s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air.

  • ŘÍDÍTKA, GRIPY & amp; MONTÁŽ ŘÍDÍTEK

    Počkejte, je to důležité! Všechny motokrosové motocykly GASGAS vybavujeme kvalitními kuželovými řídítky Neken, která zaručují pohodlí a kontrolu díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce. Levá strana rukojeti ODI nevyžaduje lepení, zatímco na pravé straně je vulkanizovaná rukojeť vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelnému volnoběhu lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Rádi udržujeme naše palivové nádrže jednoduché a robustní, proto jsme zvolili víčko plnicího otvoru se závitem, které zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění, a vnější palivové potrubí jsme umístili tak, aby bylo co nejméně vystavené a náchylné k poškození. Černé 7litrové palivové nádrže z lehkého polyethylenu mají přímé vedení vnitřního potrubí od čerpadla k přírubě, což zajišťuje optimální průtok paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Technologie v našich rámech zajišťují jezdcům hravé ovládání a energický pocit na všech motokrosových tratích. Pod červeným práškovým lakem se skrývá lehká chrom-molybdenová ocel, hydroformovaný, laserem řezaný a robotem svařovaný podvozek, který je zkonstruován pro výkon. Je navržen tak, aby byl tuhý tam, kde má být tuhý, a pružný tam, kde je to potřeba, a poskytuje jezdci výjimečnou zpětnou vazbu, absorpci energie a stabilitu v přímém směru.

  • SUBFRAME

    Všechny motokrosové rámy GASGAS s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Kované trojité objímky s 22mm posunem pracují v harmonii s našimi předními vidlicemi WP a pomáhají zajistit přesné ovládání a stabilitu. 4směrné nastavení řídítek umožňuje jezdci nastavit přední část kola přesně podle svých představ.

  • WP FORKS

    Všechny motokrosové modely GASGAS jsou vybaveny pokročilými, velmi lehkými 48mm vidlicemi WP XACT upside-down, které jsou snadno nastavitelné. Poskytují progresivní a konzistentní tlumení bez ohledu na to, jak drsná je trať, a jsou vybaveny vzduchovou pružinou s kapslí a tlakovou olejovou komorou spolu s dalšími vnitřními tlumicími kouzly. Konečným výsledkem je vynikající pohodlí jezdce a jistota přední části kola.

  • WP SHOCK

    Jde o trakci a náš plně nastavitelný zadní tlumič WP XACT poskytuje pokročilé tlumení, které vzbuzuje důvěru a rozpaluje zábavu. Tlumič je navržen tak, aby harmonicky spolupracoval s rámem i kyvnou vidlicí a nabízel neuvěřitelnou absorpci energie, a je také spojen se systémem zavěšení se specifickou geometrií, která dále napomáhá trakci. Nastavení zpětného rázu a vysoké/nízké rychlosti komprese a 300 mm zdvihu znamená, že motokrosová kola GASGAS jsou připravena na ty nejdrsnější tratě.

  • SWINGARM

    Naše motokrosová kyvná ramena jsou lehká, pevná, s viditelnými značkami nastavení řetězu, které usnadňují život na trati, a jsou vyrobena technologií gravitačního tlakového lití, která zaručuje odolnost a přesnost.

MOTOR

  • MOTOR

    Výkon, který náš kompaktní motor o objemu 250 cm3 podává, je neuvěřitelný. To vše díky chytrému zpracování, které umožňuje z 25,9 kg vážící pohonné jednotky vymáčknout 46 koní při 14 000 otáčkách za minutu. Kromě úžasného výkonu zlepšuje kompaktní konstrukce také celkové jízdní vlastnosti motocyklu.

  • HLAVA VÁLCŮ A VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    MC 250F se rád otáčí, což je možné díky hlavě válců DOHC, která je vybavena velkými titanovými ventily a prsty s tvrdým povrchem Diamond Like Carbon (DLC). Výsledkem je minimální tření a optimální výkon. Pečlivě navržený spalovací prostor produkuje efektivní výkon na vysoké úrovni v celém rozsahu otáček, přičemž motor je vybaven také multifunkčním vyvažovacím hřídelem, který pohání čerpadlo chladicí kapaliny a rozvodový řetěz.

  • VÁLEC & PÍST

    Válec i píst jsou profesionálně zkonstruovány z vysoce pevného hliníku a hrají důležitou roli při zajišťování živého výkonu, díky němuž je jízda na MC 250F tak zábavná. Zárukou vynikajícího výkonu a spolehlivosti je 78mm vrtání, v němž je uložen tuhý, kovaný píst typu bridge-box vyrobený společností CP.

  • PŘEVODOVKA

    Vždy správné vybavení. Díky povlaku s nízkým třením na vnitřní řadicí vidlici je všech 5 převodových stupňů modelu MC 250F hladkých a účelných. Lehká a odolná pětistupňová převodovka s převody specifickými pro motokros zajišťuje, že veškerý výkon je přenášen na zadní kolo přesně v okamžiku, kdy je to potřeba.

  • CRANKSHAFT

    Nahoru a dolů, pořád dokola… život je těžký být klikovým hřídelem 250F. Ještě že je točící se srdce motoru MC 250F navrženo tak, aby nabízelo dlouhou životnost a co nejlepší výkon. Pečlivě umístěné uvnitř motoru také pomáhá centralizovat kmitající hmoty pro mimořádně snadnou manipulaci.

  • CRANKCASE

    Ochranné pouzdro, které udržuje všechny vnitřní komponenty v bezpečí! Drží všechny vnitřní součásti v dokonalé poloze, aby bylo dosaženo ideálního těžiště, a proces vysokotlakého lití zajišťuje pevnost a tenkou tloušťku stěn pro minimální hmotnost.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Naše výfukové systémy jsou klíčem k výkonu všech motokrosových motocyklů GASGAS. Byly vyvinuty tak, aby byly štíhlé pomocí inovativního 3D procesu, splňovaly zvukové předpisy FIM, skvěle vypadaly a hlavně poskytovaly ten nejlepší výkon.Model MC 250F je vybaven dvoudílnými výfukovými systémy, které jsou odborně navrženy tak, aby poskytovaly úžasný výkon při co nejnižší hmotnosti. Lze je také demontovat, aniž by bylo nutné vyjmout zadní tlumič! Další inovace umožňují použití krátkého, kompaktního tlumiče, který udržuje nízkou hladinu hluku a vzhled.

  • DS CLUTCH

    Model MC 250F je vybaven membránovou ocelovou spojkou (DS), která je robustní, mimořádně spolehlivá a přispívá ke kompaktní konstrukci motoru. Je vybavena ocelovým přítlačným talířem s jednou membránou namísto tradičních vinutých pružin a má také spojkový koš vyrobený CNC z jednoho kusu oceli, což zajišťuje neuvěřitelnou odolnost.

DÍLY

  • HYDRAULICKÉ BRZDY

    Rychlost je zábava, ale zpomalení je nezbytné, a proto jsou všechny motokrosové motocykly GASGAS vybaveny vysoce kvalitními třmeny a ovládacími prvky. Díky 260mm předním a 220mm zadním kotoučům je brzdění snadné, což jezdce inspiruje k většímu úsilí a rychlejší jízdě.* Vyobrazená vozidla se mohou v jednotlivých zemích lišit ve vybraných detailech a jsou vybavena hydraulickými systémy Braktec nebo Brembo.

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA

    Hydraulickou spojku není třeba seřizovat a její provoz je téměř bezúdržbový, ale nejlepší na ní je, že opakovaně zajišťuje dokonale hladký chod. Díky automaticky nastavované vůli páky zůstává záběr a funkce spojky konstantní bez ohledu na to, zda je horká nebo studená. * Vyobrazená vozidla se mohou v jednotlivých zemích lišit ve vybraných detailech a jsou vybavena hydraulickými systémy Braktec nebo Brembo.

  • INTEGROVANÝ CHLADICÍ SYSTÉM A CHLADIČE

    Štíhlost našich motocyklů znamená lepší ovladatelnost, a proto je motokrosová řada GASGAS vybavena chladicími systémy integrovanými do rámů. Díky eliminaci potřeby dalších hadic umožňuje lepší chlazení a spolu s vysoce pevnými a lehkými chladiči zajišťuje celý systém, že naše motorka zůstane super chladná bez ohledu na to, jak náročné jsou podmínky!

  • KOLA

    Naše kola jsou připravena na drsnou hru a jsou konstruována tak, aby vydržela nápor. Bez ohledu na to, jak těžké je přistání nebo jak drsná je trať, stříbrné, vysoce odolné ráfky, CNC obráběné náboje a lehké paprsky poskytují maximální pevnost pro naprostý klid.

  • PNEUMATIKY

    Pneumatiky Maxxis MaxxCross MX-ST spojují jezdce a kolo s tratí a jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru a zvyšuje předvídatelnost, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • ENGINE MANAGEMENT SYSTEM – EMS

    Super small but the best there is when it comes to processing engine data. Used to control all parameters linked to the fuel-injections system, the Keihin EMS unit also features a gear sensor that allows a tailored power delivery for each gear.

  • 44 MM ŠKRTICÍ KLAPKA

    MC 250F používá 44mm těleso škrticí klapky Keihin se vstřikovačem umístěným tak, aby byl zajištěn co nejefektivnější průtok palivové směsi do spalovacího prostoru. Co je však pro všechny jezdce nejdůležitější, je skutečnost, že systém přímé montáže lanka zajišťuje okamžitou odezvu plynové rukojeti.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Není třeba kopat, kopat, kopat! Všechny čtyřtaktní motokrosové motocykly GASGAS jsou standardně vybaveny elektrickým startérem. Šetří čas na začátku dne, když je motor studený, nebo ke konci závodu, když je motor horký, jednoduchým stisknutím tlačítka MC 250F nastartuje. Použití lehkého Li-Ion akumulátoru s kapacitou 2,0 Ah spolu s robustním startovacím motorem od společnosti Mitsuba a spolehlivým startovacím pohonem zaručuje spolehlivé startování. Vždy.

Technické parametry

Engine

Převodovka 5-speed
Startér Elektrický startér
Zdvih 52.3 mm
Vrtání 78 mm
Spojka DS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 249.9 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 99 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 7 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 520, Non-sealed
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XACT-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 370 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 950 mm
Úhel hlavy řízení 63.9 °
Zdvih pérování (vpředu) 310 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na MC 250F?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt