Obtočení lehkého podvozku kolem výkonného motoru má za následek jediné – nekonečnou zábavu! Vysokootáčkový dvoutakt MC 250 je pro fanoušky premixů po celém světě zárukou jednoduchého a příjemného motokrosového výkonu. Natankujte, nastartujte ho a pak se pevně držte!
Někdy je to s výkonem našeho MC 250 opravdu divoké! Proto se dodává s vysoce přilnavým potahem sedla, který vás udrží pod kontrolou a zároveň dokonale ladí se zářivě červenou karoserií pro naprosto neomezený pohyb na motocyklu.
Méně času stráveného prací na motocyklech znamená více času stráveného jízdou na motocyklu, a právě proto si zamilujete jednoduchý systém montáže filtrů bez použití nářadí na všech motokrosových motocyklech GASGAS. Airbox umožňuje rychlou a snadnou výměnu filtru a je navržen s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air.
Počkejte, je to důležité! Všechny motokrosové motocykly GASGAS vybavujeme kvalitními kuželovými řídítky Neken, která zaručují pohodlí a kontrolu díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce. Levá strana rukojeti ODI nevyžaduje lepení, zatímco na pravé straně je vulkanizovaná rukojeť vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelnému volnoběhu lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.
Rádi udržujeme naše palivové nádrže jednoduché a robustní, proto jsme zvolili víčko plnicího otvoru se závitem, které zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění, a vnější palivové potrubí jsme umístili tak, aby bylo co nejméně vystavené a náchylné k poškození. Černé 7litrové palivové nádrže z lehkého polyethylenu mají přímé vedení vnitřního potrubí od čerpadla k přírubě, což zajišťuje optimální průtok paliva.
Technologie v našich rámech zajišťují jezdcům hravé ovládání a energický pocit na všech motokrosových tratích. Pod červeným práškovým lakem se skrývá lehká chrom-molybdenová ocel, hydroformovaný, laserem řezaný a robotem svařovaný podvozek, který je zkonstruován pro výkon. Je navržen tak, aby byl tuhý tam, kde má být tuhý, a pružný tam, kde je to potřeba, a poskytuje jezdci výjimečnou zpětnou vazbu, absorpci energie a stabilitu v přímém směru.
Všechny motokrosové rámy GASGAS s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.
Kované trojité objímky s 22mm posunem pracují v harmonii s našimi předními vidlicemi WP a pomáhají zajistit přesné ovládání a stabilitu. 4směrné nastavení řídítek umožňuje jezdci nastavit přední část kola přesně podle svých představ.
Všechny motokrosové modely GASGAS jsou vybaveny pokročilými, velmi lehkými 48mm vidlicemi WP XACT upside-down, které jsou snadno nastavitelné. Poskytují progresivní a konzistentní tlumení bez ohledu na to, jak drsná je trať, a jsou vybaveny vzduchovou pružinou s kapslí a tlakovou olejovou komorou spolu s dalšími vnitřními tlumicími kouzly. Konečným výsledkem je vynikající pohodlí jezdce a jistota přední části kola.
Jde o trakci a náš plně nastavitelný zadní tlumič WP XACT poskytuje pokročilé tlumení, které vzbuzuje důvěru a rozpaluje zábavu. Tlumič je navržen tak, aby harmonicky spolupracoval s rámem i kyvnou vidlicí a nabízel neuvěřitelnou absorpci energie, a je také spojen se systémem zavěšení se specifickou geometrií, která dále napomáhá trakci. Nastavení zpětného rázu a vysoké/nízké rychlosti komprese a 300 mm zdvihu znamená, že motokrosová kola GASGAS jsou připravena na ty nejdrsnější tratě.
Naše motokrosové kyvné vidlice, které jsou lehké, pevné a mají viditelné značky nastavení řetězu, které usnadňují život na trati, jsou vyrobeny technologií gravitačního tlakového lití, která zaručuje odolnost a přesnost.
Model MC 250 je poháněn kompaktním dvoutaktním motorem s protiběžnou hřídelí, který zajišťuje plynulý, vysokootáčkový výkon. Naše pohonná jednotka poskytuje velký točivý moment, díky čemuž je motocykl velmi snadno ovladatelný, ale také vysoce konkurenceschopný – díky inovacím, jako je například dvouventilový řízený výkonový ventil. Motor je navržen tak, aby centralizoval všechny vnitřní pohyblivé části, a hraje také velkou roli v hbitém ovládání motocyklu.
Válec modelu MC 250'má vrtání 66,4 mm a je vybaven dvouventilovým systémem výkonových ventilů, který zajišťuje pořádný výkon v celém rozsahu otáček. Výfukový otvor je opracován pro přesnou funkci výkonových ventilů, což zajišťuje vynikající celkový výkon. Lehký píst udržuje motor ve volných otáčkách a zajišťuje hravou zábavu při rychlých otáčkách.
Karburátor Mikuni TMX s 38mm plochým šoupátkem zajišťuje našemu dvoutaktnímu křiklounovi stálý přísun paliva, naplňuje motor energií a poskytuje jezdci plynulý a kontrolovatelný výkon v celém rozsahu otáček.
Pětistupňová převodovka od společnosti PANKL Racing Systems je kvalitní, odolná a spolehlivá a zajišťuje snadné a přesné řazení bez ohledu na náročné podmínky. Páka je vybavena inovativní konstrukcí hrotu, která zabraňuje usazování nečistot, když se vyjeté koleje prohloubí a bláto se začne lepit!
Kouzlo v srdci motoru! Kliková hřídel se zdvihem 72 mm je vyrobena tak, aby byla co nejlehčí a dokonale vyvážená pro snížení nežádoucích vibrací, a je umístěna tak, aby měla minimální vliv na ovladatelnost a zároveň umožňovala motoru o objemu 250 cm3 poskytovat zábavu při vysokých otáčkách.
Klíčem k udržení minimální hmotnosti motoru MC 250 je tenká a pevná kliková skříň, která je vyrobena technologií vysokotlakého tlakového lití. Kompaktní konstrukce umožňuje umístit vnitřní části motoru blíže k sobě, což umožňuje lepší centralizaci hmot a zároveň zajišťuje nejvyšší úroveň jízdních vlastností.
Naše výfukové systémy jsou klíčem k výkonu všech motokrosových motocyklů GASGAS. Byly vyvinuty jako štíhlé pomocí inovativního 3D procesu, splňují zvukové předpisy FIM, skvěle vypadají a hlavně poskytují ten nejlepší výkon. Hlavové potrubí MC 250 nabízí optimální geometrii, výkon a světlou výšku a je namontováno na tlumiči výfuku, který má pokročilou vnitřní konstrukci pro vynikající tlumení hluku.
Model MC 250 je vybaven ocelovou spojkou s tlumenou membránou (DDS), která je robustní, mimořádně spolehlivá a přispívá ke kompaktní konstrukci motoru. Je vybavena ocelovým přítlačným talířem s jednou membránou namísto tradičních vinutých pružin a má také spojkový koš vyrobený CNC z jednoho kusu oceli.
Rychlost je zábava, ale zpomalení je nezbytné, a proto jsou všechny motokrosové motocykly GASGAS vybaveny třmeny a ovládacími prvky Brembo. Díky 260mm předním a 220mm zadním kotoučům je brzdění snadné, což jezdce inspiruje k většímu úsilí a rychlejší jízdě.
Hydraulickou spojku Brembo není třeba seřizovat a její provoz je téměř bezúdržbový, ale nejlepší na ní je, že opakovaně zajišťuje dokonale hladký chod. Díky automaticky nastavované vůli páky zůstává záběr a funkce spojky konstantní bez ohledu na to, zda je horká nebo studená.
Štíhlost našich motocyklů znamená lepší ovladatelnost, a proto je motokrosová řada GASGAS vybavena chladicími systémy integrovanými do rámů. Díky eliminaci potřeby dalších hadic umožňuje lepší chlazení a spolu s vysoce pevnými a lehkými chladiči zajišťuje celý systém, že naše motorka zůstane super chladná bez ohledu na to, jak náročné jsou podmínky!
Naše kola jsou připravena na drsnou hru a jsou konstruována tak, aby vydržela nápor. Bez ohledu na to, jak těžké je přistání nebo jak drsná je trať, stříbrné, vysoce odolné ráfky, CNC obráběné náboje a lehké paprsky poskytují maximální pevnost pro naprostý klid.
Pneumatiky Maxxis MaxxCross MX-ST spojují jezdce a kolo s tratí a jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu vzbuzující důvěru a zvyšující předvídatelnost je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.
Převodovka | 5-speed |
---|---|
Startér | Nožní spouštěč |
Zdvih | 72 mm |
Vrtání | 66.4 mm |
Spojka | DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated |
Zdvihový objem | 249 cm³ |
EMS | Kokusan |
Druh konstrukce | 1válcový, 2dobý motor |
Hmotnost (bez pohonných hmot) | 95.5 kg |
---|---|
Kapacita nádrže (přibl.) | 7.5 l |
Průměr kotouče přední brzdy | 260 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 220 mm |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | 520, Non-sealed |
Provedení rámu | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
Přední odpružení | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
Světlá výška | 375 mm |
Zadní odpružení | WP XACT Monoshock s vazbou |
Seat height | 950 mm |
Úhel hlavy řízení | 63.9 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 310 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 300 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!