ES 700 je hravý jednoválcový motocykl s velkým objemem, který je ideální pro jízdu na různém povrchu. Při vývoji modelu ES 700 GASGAS jsme využili vlastní odborné znalosti, neotřelé myšlení a špičkové technologie, abychom vytvořili kolo, které přináší osobitý a hravý zážitek z jízdy. Veškerý výkon jednoválcového motoru o objemu 692,7 cm3 a výkonu 74 k je přenášen prostřednictvím superchladného systému ride-by-wire, který zaručuje ostrou odezvu na plyn a poskytuje velmi přesné lineární podání výkonu motoru. Motocykl je také vybaven nejmodernějšími elektronickými pomocníky jezdce, které umožňují vyladit ES 700 přesně podle vašich představ. A díky nejmodernějšímu systému ABS a brzdám Brembo budete mít vždy vše pod kontrolou. A pokud vám to nestačí, ES 700 se může pochlubit neuvěřitelně dlouhými servisními intervaly 10 000 kilometrů, takže mezi cestami k místnímu prodejci můžete ujet pořádný kus cesty.
Model ES 700 se vyznačuje jedinečnou ergonomií, která zajišťuje maximální požitek a výjimečný zážitek z jízdy. Živá ovladatelnost a jízdní pozice inspirovaná offroadem vzbuzují důvěru a vlévají zábavu do každé jízdy. Každý model je nabitý osobitostí a svým odvážným červeným vzhledem vyniká hlasitě a hrdě.
Tak, tak červená! Díky zářivě červené karoserii a výrazné grafice vás na ES 700 nikdo nepřehlédne. Všechny panely jsou inspirovány naší úžasnou off-roadovou řadou a zároveň jsou špičkově ergonomické – úhledně obepínají rám a motor a zlepšují tak spojení mezi jezdcem a motocyklem, což umožňuje naprostou kontrolu ve všech situacích.
My se o vás a vaše kolo postaráme. Naše rozsáhlá nabídka speciálně vyvinutého, testovaného a osvědčeného technického příslušenství GASGAS dále rozšiřuje možnosti modelu ES 700. Díky komponentům prémiové kvality, které zlepšují styl, výkon a spolehlivost, si můžete svůj motocykl přizpůsobit přesně podle svých představ! Sestavte si svůj vlastní model ES 700 v našem online konfigurátoru.
Zábava v terénu vyžaduje specializované offroadové oblečení a ochranu! Offroadové oblečení GASGAS je navrženo tak, aby skvěle vypadalo, udrželo vás v bezpečí a zajistilo maximální pohyblivost, a jezdci tak mohou čelit všemu, co se jim postaví do cesty!
Seriózní jízda na stezce i na ulici, pro to je GASGAS ES 700 stvořen. A právě proto má model ES 700 výjimečné jízdní vlastnosti, díky nimž se jezdci všech úrovní schopností mohou cítit bezpečně, jistě a velmi sebevědomě, ať už jedou kamkoli. Od ocelových mřížových rámů, které zajišťují dokonalou kombinaci pružnosti a tuhosti, přes naše superpevné, skvěle vypadající, tlakově lité kyvné vidlice, až po 13,5litrové palivové nádrže, které udržují nízkou hmotnost, poskytují naše silniční motocykly skvělé jízdní vlastnosti. Všechny panely dokončené zářivě červenou karoserií, stejně jako špičková ergonomie, úhledně obepínají rám a motor, což zlepšuje spojení mezi jezdcem a motocyklem a zajišťuje naprostou kontrolu za všech situací.
Flex. Tuhost. Zábava. Tři nejdůležitější věci, pokud jde o naše lehké hrazdové rámy. Jsou navrženy tak, aby poskytovaly ostrou ovladatelnost a stabilitu, a správná míra pružnosti zajišťuje vzrušující jízdu na ES 700 pokaždé. Je vyroben z vysoce kvalitní chrom-molybdenové oceli, která je mimořádně pevná, a díky přesně vypočítané torzní tuhosti a podélnému prohnutí mají jezdci všech schopností jistotu, že mohou vyvinout větší tlak a dojet ještě dál. Jsou také svařovány robotem, aby byla zajištěna přesnost a vždy ta nejlepší kvalita. A navíc váží pouhých 8,4 kg.
Chceme, aby si každý užil co nejvíce z každé jízdy, a proto je v samonosném zadním pomocném rámu modelu GASGAS ES 700 umístěna palivová nádrž o objemu 13,5 litru. Je vylisována z jediného kusu vysokopevnostního polyamidu a váží pouhých 5,2 kg, je mimořádně odolná a umístěná tak, aby hmotnost byla co nejnižší pro co nejlepší jízdní vlastnosti. Chcete přidat buď speciální montážní rám, nebo madla pro spolujezdce? Žádný problém, na to jsme již mysleli!
Žádné svařování, jen superpevná, skvěle vypadající, tlakově litá kyvná vidlice, jako na všech našich kolech! Kyvná vidlice GASGAS ES 700 je vyrobena z jediného kusu hliníku a váží pouhých 3,9 kg, takže se dokonale prohýbá a pomáhá zlepšit ovladatelnost i výkon. Zadní tlumič WP se dokonale spojuje a zajišťuje progresivní tlumení zadní části.
Víme, jak důležité je skvělé odpružení, a proto si vidlice WP XPLOR, kterými je model ES 700 vybaven, zamilujete. Jsou nejlepší v oboru. Navíc se dají neuvěřitelně snadno ručně doladit pomocí malých ovladačů na horní straně každé nohy vidlice – na levé vidlici je to nastavení komprese, na pravé nastavení odskoku.
Vzadu je tlumič WP XPLOR, který zvládne i ten nejhorší terén. Díky oddělenému nastavení vysoké a nízké rychlosti komprese a také tlumení odskoku lze všechna tři nastavení jednoduše upravit, takže nastavení zadního odpružení je zábavné a snadné. Pro připojení tlumiče k závěsu jsme použili geometrii vyvinutou pro naši terénní řadu, která zajišťuje mimořádně hladkou jízdu i v tom nejnáročnějším terénu.
Dá se říci, že s těmito trojitými svorkami se toho děje opravdu hodně. Kromě skvělého černě eloxovaného povrchu hrají zásadní roli při dosažení co nejlepší ovladatelnosti modelu ES 700. Ano, jejich primární funkcí je držet vidlice na místě, ale jsou navrženy tak, aby upínací plochy rovnoměrně rozdělovaly tlak na vidlice a zlepšily tak pocit z odpružení přední části. Vidlice se při silných nárazech skutečně ohýbají a CNC obráběné trojité svorky jsou konstruovány tak, aby umožnily přednímu odpružení ohýbat se a dělat svou práci. A abychom udrželi vibrace přes řídítka na absolutním minimu, použili jsme horní svorku namontovanou na gumě, která přidává trochu více pohodlí.
GASGAS ví, co je potřeba pro pořádný offroadový výkon, a proto je model ES 700 vybaven vysoce kvalitním hardwarem a komponenty, které zajišťují spolehlivost, výkon a hravý charakter jízdy.
Nechceme, aby byl model ES 700 při jízdě v terénu jakkoli omezován, a proto je vybaven mimořádně pevnou sadou kol. Kola jsou sestavena z lehkých nábojů, které jsou pomocí kvalitních paprsků připevněny k osvědčeným ráfkům D.I.D. Kola jsou pevná, funkční a lehká.
Pneumatiky Continental TKC 80, důkladně testované v nejrůznějším terénu, jsou pro model ES 700 ideální volbou. Nejenže zajišťují výjimečnou přilnavost na silnici i v terénu, ale jsou také neuvěřitelně odolné, takže s nimi ujedete pořádný kus cesty, než nastane čas na jejich výměnu. Vpředu jsou to pneumatiky 90/90-21, vzadu jsme namontovali pneumatiky 140/80-18.
Do airboxu našeho modelu ES 700 se dostanou pouze dvě věci – čerstvý vzduch a vaše ruce, když potřebujete vyměnit vzduchový filtr. Airbox je snadno přístupný zpod sedadla a je navržen tak, aby poskytoval dokonalé proudění vzduchu do motoru a zároveň zajišťoval maximální ochranu před povětrnostními vlivy.
Vytvořit rychlé kolo je sice fajn, ale museli jsme se ujistit, že ES 700 dokáže také rychle zastavit! Právě proto jsme motocykl vybavili nejnovější brzdovou technologií ABS od společnosti Bosch. Namontovali jsme vysoce výkonné brzdy Brembo, protože jsou nejlepší na trhu, s dvoupístkovým plovoucím třmenem vpředu, který se upíná na 300mm plovoucí vlnovcový kotouč. U zadní brzdy jsme zvolili jednopístkový třmen a 240mm plovoucí vlnovcový kotouč pro kontrolované a přesné brzdění za všech podmínek.
Motor v našem modelu ES 700, který je plně vybaven vším, co je potřeba k zajištění působivého výkonu ve velkém měřítku, je nejvýkonnější ve své třídě a dosahuje výkonu 55 kW (74 k) při 8 000 ot/min a točivého momentu 73,5 Nm při 6 500 ot/min! Díky kompaktní konstrukci hlavy válců, která je vybavena dvojitou zapalovací svíčkou pro vyšší plynulost chodu motoru a nižší emise, zajišťují naše motory také dlouhé servisní intervaly. Jsou vybaveny kluznými spojkami PASC pro větší zábavu v zatáčkách a lehkými šestistupňovými převodovkami, výfukový systém z nerezové oceli splňující normu EURO 5 umožňuje našim 700 volně dýchat a zároveň zajišťuje nízkou hlučnost, nízké emise a maximální výkon.
Náš motor o objemu 692,7 cm3 máme rádi plně naložený. Plně vybavený vším, co je potřeba k zajištění působivého výkonu velkého motoru a dlouhých servisních intervalů. Výkon 55 kW (74 k) při 8 000 ot/min a točivý moment 73,5 Nm při 6 500 ot/min poskytují dostatek síly pro seriózní jízdu na silnici i v terénu. Hmotnost 43,4 kg včetně elektrického startování, škrticí klapky, spojky a vedení chladicí kapaliny není u našeho jednoválcového motoru s jednou horní vačkou problém!
Spolehlivost je pro nás velmi důležitá, a proto jsou motory vybaveny aktivním systémem vyprazdňování klikové skříně s nuceným mazáním motoru, který snižuje tření oleje a ztráty čerpadla. Hlavními výhodami jsou dlouhé servisní intervaly na 10 000 km a extrémně nízká spotřeba paliva pro snížení provozních nákladů. A to se komu nelíbí!
Sát, mačkat, bouchat, foukat… neříká se, že se to děje uvnitř čtyřtaktního válce? Moderní čtyřventilové hlavy válců, kterými je modelES 700 vybaven, mají dvě náhradní svíčky, které zaručují plynulý průběh výkonu. Jediný horní vačkový hřídel motoru působí přímo na 42mm sací ventily prostřednictvím prstových sledovačů s 34mm výfukovými ventily ovládanými vahadlem, což zajišťuje přesnější časování ventilů při vyšších otáčkách motoru.
Pracné díly v srdci motoru, které zajišťují spolehlivost a výkon. A hlavně dlouhé servisní intervaly. Klikový hřídel se zdvihem 80 mm je vybaven válečkovým ložiskem, které zajišťuje tak důležité dlouhé servisní intervaly. Aby vše probíhalo hladce, je zde druhý vyvažovací hřídel, který snižuje setrvačnost a snižuje vibrace motoru. A konečně, aby byla zachována spolehlivost i při hranici 8 000 otáček za minutu, je motor 700 vybaven vysoce pevnou a proti opotřebení odolnou kombinací ojnice s kluznými ložisky, 105mm pístu ze slitiny hliníku a křemíku a pístního čepu s povrchovou úpravou Diamond Like Coating (DLC).
Výfukové systémy z nerezové oceli, které se starají o nízký hluk, nízké emise a maximální výkon, umožňují našemu modelu ES 700 volně dýchat. Výfukový systém je dokonale integrován do celkového designu motocyklu a zároveň splňuje normu EURO 5.
Zvedněte ruce, kdo chce rychleji vjíždět do zatáček a vyjíždět z nich? Pak je dobře, že jsme do modelu ES 700 namontovali kluznou spojku Adler s posilovačem. Kluzná spojka maximalizuje přilnavost zadního kola při prudkém zrychlování ze zatáček a zároveň zabraňuje nestabilitě zadního kola při prudkém brzdění a podřazování, čímž zajišťuje dokonalé vyvážení motocyklu při vjezdu do zatáček. Jedinečná konstrukce také snižuje nežádoucí vibrace a zlepšuje cit na spojkové páčce. Dále je tu hydraulický spojkový systém Magura, který zajišťuje dokonalý účinek za všech podmínek, a to již od okamžiku, kdy je motocykl nastartován.
Hedvábně hladké a přesné řazení lehké šestistupňové převodovky zajišťuje prudkou a rychlou akceleraci a dokonalou kontrolu i v těch nejextrémnějších podmínkách – na trati i v terénu.
Díky specifické mapě motoru A2, která omezuje výkon na 30 kW, mohou na modelu ES 700 jezdit držitelé řidičského průkazu A2, kteří chtějí jezdit na opravdovém motocyklu typu 'Big Enduro' na silnici i v terénu.
Skryté kouzlo, díky kterému je jízda na modelu ES 700 tak zábavná! Nejmodernější elektronika zajišťuje, že si všichni jezdci mohou nastavit průběh výkonu tak, aby dokonale vyhovoval jejich jízdnímu stylu, a každý si tak může nastavit výkon motocyklu přesně tak, jak mu vyhovuje. Díky přepínatelným jízdním režimům lze výkonové charakteristiky a řízení trakce měnit za chodu, zatímco řízení trakce citlivé na úhel náklonu zajišťuje dokonalou přilnavost zadního kola za všech jízdních podmínek. Nebo pro ty, kteří chtějí plný výkon za všech okolností, lze kontrolu trakce zcela vypnout! A rychlořazení Quickshifter zajišťuje mimořádně hladké a účinné řazení nahoru a dolů bez nutnosti používat spojku.
Přesně podle svého názvu zajišťuje Quickshifter velmi hladké a efektivní řazení nahoru a dolů bez nutnosti použití spojky. Dva senzory – jeden detekuje pohyb táhla řadicí páky a druhý detekuje zařazení rychlostního stupně – se starají o chytré věci, což znamená, že bez ohledu na to, jak prudce zrychlujete, můžete vždy zařadit další rychlostní stupeň. Pokud jde o podřazování, systém přizpůsobuje otáčky motoru otáčkám nižšího rychlostního stupně, aby bylo podřazování bezproblémové.
Dva jízdní režimy pro dvojnásobnou zábavu. I za jízdy můžete přepínat z jednoho jízdního režimu na druhý a upravovat tak výkon, kdykoli potřebujete. Režim 1 – pouliční režim – poskytuje ostrou odezvu na plyn spolu s ABS citlivým na zatáčení a kontrolou trakce. Rádi o něm uvažujeme jako o režimu řízené jízdy na silnici! Režim 2 – offroadový režim modelu ES 700 nabízí specializovanější 'lépe odvést práci' režimy. U modelu ES 700 získáte plynulejší odezvu na plyn pro lepší trakci v terénu, můžete natáčet zadní kolo podle potřeby a také zvedat přední kolo, aniž by to bylo na úkor celkového výkonu.
Pořádná zábava v terénu začíná po zapnutí režimu jízdy Off-road! Vestavěný systém kontroly trakce byl vyvinut speciálně pro jízdu v terénu a vyhlazuje výkon, aby poskytl točivou odezvu na plyn. V ostřejších zatáčkách tento režim umožňuje protáčení zadního kola a přerušení trakce pro vyřezávání ostřejších linií. Když se srovnáte, přední kolo se může zvednout, což vám umožní snadno zaútočit na nerovný terén. při zvoleném režimu jízdy v terénu je funkce regulace úhlu náklonu zcela vypnuta, což umožňuje výkonové smyky, což jezdci umožňuje při jízdě v terénu skutečně posunout hranice možností, zejména když se terén stane trochu extrémnějším.
Rozsvícení zadního kola při výjezdu ze zatáčky je tak zábavné. Ale v každodenním provozu to není vždy to, co byste chtěli. Proto systém kontroly trakce citlivý na úhel náklonu sleduje rychlost zadního kola a okamžitě (během milisekund!) reaguje, pokud se zadní kolo otáčí rychleji než celková rychlost motocyklu. Skokem na okamžik sníží výkon motoru a plynulým a sotva znatelným snížením výkonu zabrání nežádoucímu prokluzu zadního kola. Jakmile se situace uklidní, obnoví se plný výkon. Pro jezdce, kteří chtějí mít motocykl zcela pod kontrolou, lze kontrolu trakce také zcela vypnout.
Rychle tě zastavit! Model ES 700 je vybaven nejmodernější brzdovou technologií – systémem ABS Bosch pro zatáčení. S vypnutým systémem ABS mohou zkušenější jezdci překonávat své limity. Po zapnutí však tato technologie zajišťuje silné a progresivní brzdění, které odstraňuje nežádoucí zablokování zadního kola nebo děsivé momenty přes řídítka! Systém je také vybaven pokročilou ochranou proti převrácení, která funguje při prudkém brzdění ve standardním režimu ABS.
Chytrá technologie, která zajišťuje dokonalý výkon. Díky 50mm tělesu škrticí klapky se systém elektronického vstřikování paliva Keihin zbavuje nutnosti používat tradiční škrticí lanko! Systém řízení motoru (EMS), který elektronicky ovládá škrticí klapku, průběžně porovnává parametry motoru s údaji ze snímačů a podle toho nastavuje škrticí klapku, což vede k dokonalému výkonu a odezvě na plyn. Kromě toho poskytuje také mimořádně působivou odezvu na plyn, zejména od nižších rychlostí.
Do tohoto nastavení je také integrován režim ABS pro jízdu v terénu, který se vztahuje pouze na přední kolo. To zajišťuje nejen výjimečné brzdění na volném povrchu, ale umožňuje i zablokování zadního kola pro kontrolované a rychlé změny směru jízdy. A pro ty, kteří jsou trochu odvážnější, lze systém ABS zcela vypnout, což jezdci umožní mít nad brzděním naprostou kontrolu a získat tak skutečné spojení s terénem a neomezenou zábavu v terénu. Pro jeho vypnutí stačí stisknout a podržet tlačítko ABS na přístrojové desce po dobu přibližně tří sekund. Jednoduché!
Krouticí moment | 73.5 Nm |
---|---|
Převodovka | 6stupňová |
Chlazení | Kapalinové chlazení |
Výkon v kW | 55 kW |
Startér | Elektrický startér |
Zdvih | 80 mm |
Vrtání | 105 mm |
Spojka | Třecí spojka APTC(TM), hydraulicky spínaná |
CO2 emissions | 99 g/km |
Zdvihový objem | 692.7 cm³ |
EMS | Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování |
Druh konstrukce | 1válcový, 4dobý motor |
Mazání | Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly |
Kapacita nádrže (přibl.) | 13.5 l |
---|---|
ABS | Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable) |
Průměr kotouče přední brzdy | 300 mm |
Průměr kotouče zadní brzdy | 240 mm |
Přední brzda | Dvoupístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
Zadní brzda | Jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
Řetěz | 520 X-Ring |
Provedení rámu | Chrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem |
Přední odpružení | WP XPLOR-USD, Ø 48 mm |
Světlá výška | 269 mm |
Zadní odpružení | WP XPLOR with Pro-Lever linkage |
Seat height | 935 mm |
Úhel hlavy řízení | 62.3 ° |
Zdvih pérování (vpředu) | 250 mm |
Zdvih pérování (vzadu) | 250 mm |
Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!