EC 450F

Více informací

EC 450F


277,000.00 Kč

Pozdravte jedno z našich nejnovějších enduro kol pro rok 2024! EC 450F je vzrušující přírůstek do naší nabídky enduro kol a je to velkoobjemový oř pro ty, kteří rádi jezdí v nižších otáčkách a přitom rychle. Díky jízdním vlastnostem, které jsou obvykle vyhrazeny mnohem menším motocyklům, je stvořen pro seriózní enduro jízdu. Pružné odpružení WP pohlcuje nerovnosti, zatímco brzdy Braktec, šestistupňová převodovka a moderní podvozek dělají z modelu EC 450F opravdový zážitek.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Zcela červené a zcela nové! Elegantní karoserie, která byla kompletně přepracována od přední části až po zadní, je neuvěřitelně ergonomická, má větší styčné plochy a vylepšený trojúhelník jezdce, který ještě více zlepšuje ovládání. Kryty radia jsou tvarovány tak, aby pomohly lépe uchopit motocykl při přidání plynu. Nechybí ani super přilnavý potah sedla, díky kterému budete sedět přesně tam, kde potřebujete.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Všechny naše výfuky jsou navrženy a vyrobeny tak, aby splňovaly zvukové předpisy FIM a zároveň byly kompatibilní se soutěžemi enduro. Naše čtyřtaktní výfuky těsně obepínají motor, aby nepřekážely a poskytovaly ten nejlepší výkon při co nejnižší hmotnosti. Jsou také vyrobeny ze dvou kusů, což znamená, že je lze snadno demontovat, aniž by bylo nutné vyjmout zadní tlumič. Vzadu je krátký a kompaktní tlumič vyrobený z hliníku se surovou povrchovou úpravou, protože, přiznejme si, dříve nebo později se poškrábe!

  • AIRBOX

    Méně času stráveného prací na kolech znamená více času stráveného jízdou na kole, a právě proto si zamilujete jednoduchý systém montáže filtrů bez použití nářadí a nesmyslů. Airbox umožňuje rychlou a snadnou výměnu filtru a je navržen s přesně umístěnými vstupními kanály, které směrují proud vzduchu k filtru Twin Air, což pomáhá vytvářet maximální výkon.

  • NEKEN HANDLEBAR, GRIPS & THROTTLE ASSEMBLY

    Přidejte plyn a pevně se držte! Ne však příliš pevně, protože nikdo nemá rád pumpování rukou… Aby však byla jízda pohodlná, jsou řídítka Neken upnuta do přepracovaných úchytů řídítek (jsou méně odolná proti zkroucení v případě nárazu do paluby) a jsou vybavena středně složenými gripy ODI ve stylu lock-on, aby bylo dosaženo pohodlného nastavení, které vyhovuje všem jezdcům. K dispozici je také nový, pevnější kryt plynu, který je odolnější vůči nárazům a zvyšuje odolnost.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Zcela nová nádrž pojme devět litrů paliva, ale zůstává stejně štíhlá jako ta stará. Je vyrobena z průhledného polyethylenu, takže jezdci snadno zjistí, kolik paliva se v nádrži nachází, a víčko plnicího otvoru se závitem zajišťuje bezpečné a spolehlivé utěsnění. Díky integrovanému palivovému čerpadlu, které umožňuje další vyprázdnění nádrže před doplněním paliva, nejsou pro tento GASGAS problémem ani delší jízdy!

  • FOOTPEGS

    Větší znamená lepší, pokud jde o stupačky, a proto jsou nové modely vybaveny větší platformou pro lepší ovládání. Navíc jsou díky nové konstrukci uchycení umístěny více dovnitř rámu, takže jsou méně náchylné k zachycení o hrany hlubokých kolejí a podobně.

MANIPULACE

  • RÁM

    Nová generace enduro kola není nic bez nového rámu, že? Hravé ovládání pokračuje i v roce 2024, protože nejlepší vlastnosti starého rámu – ostré zatáčení a jistotu vzbuzující stabilita v přímém směru – zůstaly zachovány. Naši inženýrští mágové však nějakým způsobem docílili toho, že se toto kolo ovládá ještě lépe! Toho dosáhli vylepšením chování proti převrácení pro maximální trakci při výjezdu ze zatáček a v celém rámu byla v určitých oblastech změněna tloušťka stěn, aby se zlepšila zpětná vazba jezdce a absorpce energie. Rám je dokončen odolným červeným práškovým lakem a chrániči, které zabraňují opotřebení a které také nabízejí trochu více přilnavosti pro vaše boty.

  • SUBFRAME

    Celohliníkový pomocný rám je lehký, pevný, funguje jako jeden celek s novým rámem, pomáhá centralizovat hmotnost a výrazně přispívá k vynikajícím jízdním vlastnostem motocyklu.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Nové kované hliníkové trojité třmeny nabízejí správnou míru vypočtené pružnosti díky přepracovanému představci řízení. Trojité objímky dokonale vyrovnávají trubky vidlice a zajišťují hladší chod, což zlepšuje zpětnou vazbu předního kola a vede k předvídatelnému ovládání v jakémkoli terénu. K dispozici jsou také nové, nastavitelné úchyty řídítek s o něco větší kontaktní plochou s řídítky, takže v případě pádu je menší pravděpodobnost, že se řídítka zkroutí. Díky povrchové úpravě tryskáním skel vypadají trojité objímky vždy jako nové.

  • WP VIDLICE

    Osvědčené vidlice WP XPLOR Open Cartridge zůstávají zachovány, ale pro rok 2024 byly aktualizovány o nová nastavení, která dále zlepšují výkon. K dispozici jsou také delší nohy vidlice, které kolo o něco více vyvažují. Odskok a kompresi klik snadno nastavíte rukou.

  • WP TLUMIČE

    Nový zadní tlumič WP XACT, který snadno pohlcuje nerovnosti, je kratší a lehčí než stará verze, ale stále nabízí 300 mm zdvihu. Uvnitř došlo k několika technickým změnám s novým pístem, který zlepšuje počáteční pohodlí a pomáhá tlumiči zůstat o něco výše ve zdvihu, zejména při prudké akceleraci. Stejně jako vidlice WP je i tlumič WP nastavitelný ručně, takže si ho snadno a rychle nastavíte, kdykoli budete potřebovat.

  • SWINGARM

    Nová kyvná vidlice tohoto modelu GASGAS je odlitá z jednoho kusu hliníku, má nižší hmotnost než ta stará a je o něco tužší. Je zde také mnohem odolnější jezdec řetězu a vodítko je více zaoblené, aby se kolo nezachytávalo o zem, když si razíte cestu přes drsné koleje! Kyvná vidlice je doplněna novou 22mm osou zadního kola, která doplňuje vylepšené vlastnosti ohybu celého podvozku. A konečně, přehledné značky pro nastavení řetězu zajišťují rychlou a snadnou údržbu.

MOTOR

  • MOTOR

    Energie na kohoutku! Je sice lehký a kompaktní, ale motor SOHC vytváří monstrózní točivý moment, díky němuž EC 450F působí hravě a lehce, přestože je to 'velký motocykl'. A tento pocit je ještě umocněn tím, jak byl motor umístěn uvnitř rámu. Ve srovnání se starou generací enduro motocyklů GASGAS je nakloněn o 2 stupně dozadu, což centralizuje hmotu a zdokonaluje chování proti převrácení, takže ovladatelnost je tak dobrá, jak jen to jde. Kdo by řekl, že motor může hrát tak zásadní roli v tom, jak se motorka cítí? Naši inženýři, to je kdo!

  • VÁLEC & PÍST

    Válec a píst typu CP s přemostěnou skříní jsou navrženy pro výkon a společně vytvářejí působivý točivý moment a špičkový výkon. A protože jsou oba komponenty profesionálně zkonstruovány z vysoce pevného hliníku, můžete si být jisti, že o jejich spolehlivosti nikdy nebude pochyb.

  • HLAVA VÁLCE

    Do této hlavy válců SOHC se toho vešlo opravdu hodně! Je lehká a kompaktní a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší možný výkon pro enduro. Sací otvory jsou opracovány tak, aby zvyšovaly hodnoty točivého momentu, zatímco jemně děrovaný vačkový řetěz a vahadlo s povrchovou úpravou Diamond Like Carbon jsou použity pro maximální spolehlivost.

  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    Motor EC 450F používá kompaktní multifunkční vyvažovací hřídel, který působí proti rotační síle klikového hřídele. Snižuje nežádoucí vibrace a pohání také vodní čerpadlo a rozvodový řetěz.

  • CRANKCASE

    Nízká hmotnost a mimořádná pevnost klikových skříní je dána tenkostěnnou konstrukcí, která je umožněna použitím vysokotlakého tlakového lití. V klikových skříních jsou všechny pohyblivé díly umístěny tak, aby se centralizovala hmotnost. To hraje velkou roli v tom, že se na tomto kole jezdí skvěle!v

  • CRANKSHAFT

    Kliková hřídel uvnitř modelu EC 450F je klíčem k tomu, aby motor poskytoval skvělou trakci a lepší jízdní vlastnosti a aby motocykl byl velmi agilní mezi stromy. Dlouhé servisní intervaly jsou výhodné díky hladkému ložisku velkého konce, které se skládá ze dvou silově uložených ložiskových těles a zajišťuje maximální spolehlivost a odolnost.

  • DDS CLUTCH

    Model EC 450F využívá kompaktní konstrukci, která zajišťuje lepší účinek a vyšší odolnost, a používá ocelovou spojku s tlumenou membránou (DDS) spolu s hydraulickým systémem Braktec. Díky zajištění skvělé kontroly jezdce za všech okolností je místo tradičních vinutých pružin použit ocelový přítlačný talíř s jednou membránou, který spolu s tlumicím systémem zajišťuje lepší trakci a odolnost.

  • PŘEVODOVKA

    Nová šestistupňová převodovka Pankl Racing Systems s širokým převodovým poměrem, která je specifická pro enduro, je mimořádně odolná a spolehlivá a umožňuje vám s naprostou jistotou zdolávat nejpomalejší i nejrychlejší typy terénu. Převodovka se nyní díky několika vylepšením řadicího mechanismu řadí ještě snadněji, zatímco nová řadicí páka zabraňuje usazování nečistot.

DÍLY

  • BRZDY BRAKTEC

    Rychlá jízda je zábavná, ale v enduro se často stává, že musíte ve spěchu zpomalit! Právě proto jsou všechna enduro kola GASGAS vybavena nejnovějšími kvalitními brzdovými třmeny a ovladači BRAKTEC. S 260mm kotoučem vpředu a 220mm kotoučem vzadu je brzdný výkon vážně působivý, což jezdce inspiruje k většímu úsilí, rychlejší jízdě a pozdějšímu brzdění.

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA BRAKTEC

    Hydraulický spojkový systém Braktec, který montujeme na všechna enduro kola GASGAS, zajišťuje rovnoměrné opotřebení, téměř bezúdržbový provoz a dokonalý účinek – i v těch nejnáročnějších enduro podmínkách. Je také extrémně lehká, což znamená menší únavu, zejména v technických úsecích. Volná vůle je neustále upravována, aby se bod záběru nikdy nezměnil, a pro rok 2024 je tu'přepracovaná páka pro ještě větší pohodlí.

  • RADIÁTORY

    Chladný motor je dobře fungující motor, a proto jsou všechny enduro motocykly GASGAS vybaveny chladicím systémem navrženým pro maximální účinnost. Ten také eliminuje potřebu dalších hadic, zatímco štíhlá konstrukce chladičů zajišťuje užší motocykl s prvotřídní ergonomií. Chladiče jsou odborně vyrobeny z vysoce pevného hliníku a jsou namontovány blízko těžiště pro co nejlepší ovladatelnost.

  • KOLA

    Naše kola jsou připravena na drsnou hru a jsou konstruována tak, aby vydržela nápor. Bez ohledu na to, jak těžké je přistání nebo jak drsná je trať, stříbrné, CNC obráběné náboje, lehké paprsky a vysoce odolné ráfky EXCEL poskytují maximální pevnost a odolnost pro naprostý klid.

  • PNEUMATIKY

    Jedním z mála komponentů přenesených z odcházející generace enduro kol GASGAS jsou pneumatiky Maxxis MaxxEnduro. Potřebujete vědět proč? Protože fungují skvěle v nejrůznějším terénu a navíc jsou mimořádně odolné. Koneckonců, kdo rád mění pneumatiky?

ELEKTRONIKA

  • LED SVĚTLO

    Změny na modernizované karoserii doplňují zcela nové LED světlomety. Je téměř třikrát jasnější, takže skutečně osvětluje cestu, když se den mění v noc. A pokud se maska nebo světlo poškodí, nová dvoudílná konstrukce vám umožní vyměnit pouze to, co je rozbité.

  • ENGINE MANAGEMENT SYSTEM – EMS

    Malý, lehký a rychlý při zpracování dat! Systém řízení motoru neustále měří, počítá a optimalizuje chod motoru a podle toho se přizpůsobuje, takže se můžete soustředit na trasu před vámi. Koneckonců, o tom je enduro, ne? Navíc, protože k jízdě v terénu neodmyslitelně patří pády, je zde nový snímač převrácení, který zastaví motor, pokud se motocykl převrátí, což se v enduro může stát a často se to stává!

  • THROTTLE BODY

    EC 450F používá 42mm těleso škrticí klapky Keihin se vstřikovači umístěnými tak, aby byl zajištěn co nejefektivnější průtok palivové směsi do spalovacího prostoru. Co je však pro všechny jezdce nejdůležitější, je skutečnost, že systém přímé montáže lanka zajišťuje okamžitou odezvu plynové rukojeti.

  • MAP SELECT SWITCH

    Někdy budete chtít v enduru jiný styl přenosu výkonu v závislosti na terénu nebo prostě proto, že máte rádi určitý způsob nastavení kola. Náš přepracovaný přepínač Map Select, který je nyní k dostání u vašeho místního prodejce GASGAS, vám to umožní. Nabízí systém Traction Control pro maximální přilnavost na kluzkém terénu a také Quickshifter, díky němuž nikdy nevynecháte tak důležité přeřazení na vyšší rychlostní stupeň. Navíc si můžete vybrat ze dvou map. Mapa 1 je mírná a mapa 2 je přímější. Přepínač Map Select se velmi snadno nasazuje a skutečně zpestřuje enduro pro jezdce všech schopností.

  • OCU

    Nová řídicí jednotka Offroad nahrazuje všechna stará relé a pojistky a zjednodušuje tak veškerou elektrickou instalaci. Jednotku OCU najdete pod sedlem, aby byla v bezpečí a v případě, že elektrická součástka na motocyklu zaznamená problém, změní se příslušná LED dioda ze zelené na červenou. Tímto způsobem můžete rychle diagnostikovat problém, vyřešit ho a pak se vrátit k jízdě!

  • HAPPY BUTTON

    Nejlepší vynález od dob kola! Díky elektrickému startéru tento GASGAS startuje velmi snadno při každém stisknutí startovacího tlačítka. Díky použití Li-Ion baterie, která váží přibližně o 1 kg méně než běžná olověná baterie, můžeme nabídnout pohodlí elektrického startování a zároveň udržet celkovou hmotnost motocyklu na minimu. Je to výhra pro všechny!

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Kapacita baterie 2 Ah
Chlazení Kapalinové chlazení
Startér Elektrický startér
Zdvih 63.4 mm
Vrtání 95 mm
Spojka DDS wet multi-disc clutch, Braktec hydraulics
Zdvihový objem 449.9 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 110.7 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 9.0 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 520 X-Ring
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 354 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 956 mm
Úhel hlavy řízení 63.9 °
Zdvih pérování (vpředu) 300 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na EC 450F?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt