EC 350F

Více informací

EC 350F


282,110.00 Kč

Pro ty, kteří chtějí vyšší výkon a sílu, ale ne méně zábavy, je GASGAS EC 350F dospělým čtyřtaktním motorem, který si zachovává zábavnou a nenáročnou povahu. Spojuje v sobě dostatečnou zásobu silného, točivého výkonu s ovladatelností a obratností, která je všechno, jen ne 'velký motocykl' je to dokonalý čtyřtakt pro všechny, kteří si chtějí užít jízdu bez zbytečných starostí. EC 350F využívá hydraulickou spojku Braktec pro konzistentní a bezúdržbový provoz, je vybaven mimořádně spolehlivou šestistupňovou převodovkou a vidlicemi a tlumiči WP a zadním odpružením.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Jízdní kola GASGAS Enduro jsou konstruována tak, aby dobře vypadala a fungovala na té nejvyšší úrovni, a proto všechny naše karoserie zajišťují naprostou harmonii mezi jezdcem a motocyklem a poskytují dokonalou ergonomii a kontaktní body pro maximální volnost pohybu. Aktualizovaný design a nové červené plasty odrážejí naši živou, španělskou osobnost, zatímco naše přímočará grafika hrdě říká GASGAS! Ergonomicky navržený plochý profil sedla v kombinaci s potahem sedla s vysokou přilnavostí poskytují vynikající pohodlí a kontrolu za všech podmínek.

  • AIRBOX

    Neexistuje nic, co by si jezdec nemohl zamilovat na jednoduchém a zcela bezpečném systému montáže filtru bez použití nářadí na všech enduro motocyklech GASAGAS. V dílně nebo na trati trvá demontáž a výměna vzduchového filtru jen několik minut. Náš airbox, navržený s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air, umožňuje snadnou a rychlou údržbu a maximální průtok vzduchu.

  • NEKEN HANDLEBAR, GRIPS & THROTTLE ASSEMBLY

    Díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce zajišťujeme pohodlí jezdce a kontrolu nad ním.Na všechna naše enduro kola montujeme vysoce kvalitní zúžená řídítka Neken. Na levé straně je rukojeť ODI, která nevyžaduje lepení, na straně plynu je vulkanizovaná rukojeť, která je vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelné volnoběžce lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Všechny enduro motocykly GASGAS mají 8,5litrové palivové nádrže, které zajišťují, že zábavná jízda lesem může pokračovat dál a dál. Nádrž je vyrobena z průhledného polyethylenu, který jezdcům umožňuje snadno zjistit, kolik paliva se v nádrži nachází, a bajonetový uzávěr plnicího hrdla zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění. Díky specifickému vedení je vnější palivové potrubí v bezpečí a všechna kola jsou vybavena snímačem hladiny paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Všechny enduro rámy GASGAS jsou vyrobeny z lehké, laserem řezané chrom-molybdenové oceli, která je svařována robotem pro naprostou přesnost a pevnost.Díky speciálně navržené pružnosti ve všech dvoutaktních a čtyřtaktních rámech máme jistotu, že jezdci budou mít naprostou jistotu bez ohledu na to, jak náročný je terén. Spolu s osvědčenou geometrií zajišťují naše rámy hravé ovládání a tu nejlepší stabilitu. Poté je povrchově upravujeme odolným červeným práškovým lakováním.

  • SUBFRAME

    Všechny pomocné rámy GASGAS enduro s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Naše kované trojité objímky s 22mm posunem nabízejí čtyřsměrné nastavení řídítek, které jezdcům všech velikostí umožňuje přesně nastavit řídítka tak, aby co nejlépe vyhovovala jejich potřebám. Poskytují maximální tuhost a zajišťují přesné ovládání a činnost předního odpružení.

  • WP FORKS

    48 je magické číslo, pokud jde o naše enduro kola. Přesněji 48 mm, což je přesný průměr vidlic WP XPLOR USD. Používají dělenou konstrukci vidlice, kdy je každá strana vybavena pružinami, přičemž tlumení komprese je na levé straně a odskok na pravé. Poskytují také progresivní tlumení a jednoduché a rychlé nastavení klikou. A díky kalibrovanému pístu se středovým ventilem pro konzistentní tlumení udržuje pokročilé nastavení přední část vidlice výše ve zdvihu, což poskytuje působivé rezervy proti vybočení ze spodní části.

  • WP SHOCK

    Zadní tlumič WP XACT, který je sladěn se systémem zavěšení, jímž jsou vybavena všechna enduro kola GASGAS, poskytuje 300 mm zdvihu zadního kola a zajišťuje tak skvělou ovladatelnost, nejlepší trakci a maximální zábavu v lese. Díky specifickému vnitřnímu nastavení, které poskytuje jezdci naprostou jistotu v široké škále terénů mimo silnice, a díky možnosti plného nastavení odskoku a vysoké/nízké rychlosti komprese lze tlumič snadno vyladit tak, aby vyhovoval potřebám začátečníků i zkušených závodníků.

  • SWINGARM

    Duté, lité hliníkové kyvné vidlice, kterými jsou vybavena všechna enduro kola, poskytují výjimečnou pevnost při co nejnižší hmotnosti. Díky jasně viditelným značkám seřizovače řetězu zajišťují rychlé a přesné nastavení řetězu.

MOTOR

  • MOTOR

    Motor s rozvodem DOHC o objemu 350 cm3 má většinu architektury společnou s motorem EC 250F, ale poskytuje výrazné zvýšení výkonu a točivého momentu. Díky tomu má EC 350F lehký charakter a poměr výkonu a hmotnosti, který je u modelu 450 bezkonkurenční. Motor má kompaktní a lehkou konstrukci a váží pouhých 28 kg!

  • HLAVA VÁLCE

    EC 350F má pokročilé uspořádání hlavy válců DOHC, které je pečlivě navrženo tak, aby poskytovalo výkon a spolehlivost. Uvnitř je uspořádání DOHC vybaveno leštěnými vačkovými hřídeli a prstovými hřídeli s nízkým třením potaženými vrstvou DLC. Spolu s lehkými 36,3mm sacími a 29,1mm výfukovými ventily zajišťují podávání úžasného výkonu specifického pro enduro.

  • VÁLEC & PÍST

    Máme dlouhý seznam dílů, které zajišťují úžasný výkon motoru EC 350F, a mezi ně rozhodně patří válec a píst. Použití lehkého kovaného pístu CP s velkým průměrem, přemostěním, mimořádně tuhou konstrukcí a nízkou hmotností, geometrie korunované horní části pístu'je dokonale sladěna se spalovací komorou s vysokou kompresí, což zajišťuje nízkou oscilační hmotnost pro výjimečný výkon.

  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    Motor EC 350F používá kompaktní multifunkční vyvažovací hřídel, který působí proti rotační síle klikového hřídele. Snižuje nežádoucí vibrace a zároveň pohání vodní čerpadlo a rozvodový řetěz.

  • PŘEVODOVKA

    Model EC 350F jsme vybavili šestistupňovou kovanou převodovkou od společnosti Pankl Racing Systems, která jezdcům endura umožňuje bojovat na supertechnických single-trackových tratích i na širokých otevřených požárních cestách. Převodovka s širokým převodovým poměrem, která zajišťuje nejvyšší kvalitu, odolnost a spolehlivost, je speciálně uzpůsobena pro jízdu a závody enduro. Snímač převodů navíc umožňuje systému EMS přizpůsobit specifický charakter motoru vhodný pro každý převodový stupeň.

  • CRANKSHAFT

    Hluboko uvnitř motoru EC 350F je uložen klikový hřídel, který je klíčem k pohonu extrémně rychlých pohyblivých částí uvnitř motoru, které následně uvolňují bezkonkurenční výkon motoru. Díky přívodu oleje, který zajišťuje zvýšenou odolnost motoru, se navíc motor EX 350F těší dlouhým, 135hodinovým servisním intervalům klikového hřídele, které šetří čas, námahu i náklady.

  • CRANKCASE

    Úžasný výkon motocyklu EC 350F je výsledkem mnoha věcí, mezi něž určitě patří kompaktní konstrukce klikové skříně. Kompaktní klikové skříně jsou navrženy tak, aby vnitřní uspořádání hřídelí bylo umístěno v ideálním těžišti, a centralizují rotující hmoty pro co nejlepší ovladatelnost. Do vysokotlakých tlakově litých klikových skříní je integrován přívod oleje k hlavnímu ložisku.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Všechny naše výfuky jsou navrženy a vyrobeny tak, aby splňovaly zvukové předpisy FIM, a zajišťují tak výkon specifický pro enduro v celé řadě enduro výfuků GASGAS! Čtyřtaktní výfukové systémy jsou odborně navrženy tak, aby poskytovaly ten nejlepší výkon při co nejnižší hmotnosti, zatímco spojovací poloha umožňuje jejich demontáž bez nutnosti demontáže zadního tlumiče. Další inovace umožňují vyrobit krátký, kompaktní tlumič, který nezvyšuje hladinu hluku. Plášť tlumiče je vyroben z lehkého hliníku.

  • SPOJKA DDS

    Model EC 350F využívá kompaktní konstrukci, která zajišťuje lepší účinek a vyšší odolnost, a používá ocelovou spojku s tlumenou membránou (DDS) spolu s hydraulickým systémem Braktec. Aby měli všichni jezdci přesné ovládání našeho největšího čtyřtaktního enduro motocyklu, používá se místo tradičních vinutých pružin ocelový přítlačný talíř s jednou membránou, který spolu s tlumicím systémem zajišťuje lepší trakci a odolnost.

DÍLY

  • BRZDY BRAKTEC

    Na všechna naše enduro kola montujeme brzdové systémy Braktec, které poskytují vynikající brzdný výkon a zároveň poskytují jezdci kontrolu a jistotu. Přední brzda s hladkým a citlivým chodem je vybavena 11mm pístkem v hlavním válci a 2x25mm pístky ve třmenu spolu s vlnitým 260mm předním kotoučem. Zadní brzda má 12,7mm pístek v hlavním válci a 1x25mm pístek ve třmenu a používá 220mm zadní brzdový kotouč. Brzdy Braktec udržují hmotnost na minimu a nabízejí naprostou jistotu, což zaručuje pořádnou brzdnou sílu!

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA BRAKTEC

    Hydraulický spojkový systém Braktec, který montujeme na všechna enduro kola GASGAS, zajišťuje rovnoměrné opotřebení, téměř bezúdržbový provoz a dokonalý účinek za všech podmínek. Je také extrémně lehká. Volná vůle je neustále upravována, aby byl zajištěn bod záběru a účinek, který se nikdy nemění.

  • RADIÁTORY

    Chladný motor je dobře fungující motor, a proto jsou všechny enduro motocykly GASGAS vybaveny integrovaným chladicím systémem, který zajišťuje maximální účinnost chlazení. Odpadá také potřeba dalších hadic, zatímco štíhlá konstrukce chladičů zajišťuje užší motocykl s prvotřídní ergonomií. Všechny chladiče jsou odborně vyrobeny z vysoce pevného hliníku a díky nim mají naše enduro kola také nízko položené těžiště pro co nejlepší ovladatelnost.

  • KOLA

    Naše stříbrná kola z lehkých slitin mají mimořádně vysokou pevnost, ať už se náprava boří do bláta, poskakují po kamenitých cestách nebo jsou namáhána na písčitých a rozbitých rovinkách. Díky CNC obráběným nábojům, které používají lehké paprsky a stříbrně eloxované hliníkové niple, kombinují enduro kola GASGAS minimální hmotnost s maximální stabilitou.

  • PNEUMATIKY

    Všechna kola GASGAS Enduro jsou standardně vybavena středními pneumatikami Maxxis Maxx Enduro, které jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru v širokém spektru terénu, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • SYSTÉM ŘÍZENÍ MOTORU – EMS

    Mozek naší sestavy EC! V zákulisí zajišťuje hladký chod výkonných enduro motocyklů GASGAS a u našich čtyřtaktů řídí systém Keihin EMS vše, co souvisí s elektronickým vstřikováním paliva, a také je vybaven snímačem převodového stupně, který přizpůsobuje dodávku výkonu pro každý převodový stupeň.

  • THROTTLE BODY

    Na našich čtyřtaktních enduro motorkách používáme 42mm jednotku Keihin. U modelů EC 250F a EC 350F je zaručena okamžitá odezva na plyn díky přímému uchycení plynového lanka bez táhla plynu. Vstřikovač je umístěn tak, aby byl zajištěn co nejúčinnější průtok do spalovací komory.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Nejlepší vynález od dob kola! Díky elektrickému startéru, kterým jsou vybaveny všechny naše čtyřtaktní a dvoutaktní enduro motocykly, můžeme zajistit, že všechny modely GASGAS enduro startují velmi snadno bez ohledu na počasí. Díky použití Li-Ion baterie, která váží přibližně o 1 kg méně než běžná olověná baterie, můžeme nabídnout pohodlí elektrického startování a zároveň udržet celkovou hmotnost motocyklu na minimu. Je to výhra pro všechny!

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Elektrický startér
Zdvih 57.5 mm
Vrtání 88 mm
Spojka DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 349.7 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 106.4 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 8.5 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4"
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 360 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 960 mm
Úhel hlavy řízení 63.5 °
Zdvih pérování (vpředu) 300 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na EC 350F?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt