EC 300

Více informací

EC 300


268,110.00 Kč

Buďte více Taddy na GASGAS EC 300! Je to moderní pracovní kůň, který si hravě poradí i s tím nejtěžším terénem. Je zkonstruován tak, aby přinášel radost po hektolitrech, a jeho nejmodernější dvoutaktní technologie zajišťuje plynulý a čistý výkon, který se snadno používá. Nevyžaduje žádné předmíchávání a zaručuje nízké náklady na údržbu, poskytuje úžasné jízdní vlastnosti a těží ze snížené spotřeby paliva.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Jízdní kola GASGAS Enduro jsou konstruována tak, aby dobře vypadala a fungovala na té nejvyšší úrovni, a proto všechny naše karoserie zajišťují naprostou harmonii mezi jezdcem a motocyklem a poskytují dokonalou ergonomii a kontaktní body pro maximální volnost pohybu. Aktualizovaný design a nové červené plasty odrážejí naši živou, španělskou osobnost, zatímco naše přímočará grafika hrdě říká GASGAS! Ergonomicky navržený plochý profil sedla v kombinaci s potahem sedla s vysokou přilnavostí poskytují vynikající pohodlí a kontrolu za všech podmínek.

  • AIRBOX

    Neexistuje nic, co by si jezdec nemohl zamilovat na jednoduchém a zcela bezpečném systému montáže filtru bez použití nářadí na všech enduro motocyklech GASAGAS. V dílně nebo na trati trvá demontáž a výměna vzduchového filtru jen několik minut. Náš airbox, navržený s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air, umožňuje snadnou a rychlou údržbu a maximální průtok vzduchu.

  • NEKEN HANDLEBAR, GRIPS & THROTTLE ASSEMBLY

    Díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce zajišťujeme pohodlí jezdce a kontrolu nad ním.Na všechna naše enduro kola montujeme vysoce kvalitní zúžená řídítka Neken. Na levé straně je rukojeť ODI, která nevyžaduje lepení, na straně plynu je vulkanizovaná rukojeť, která je vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelné volnoběžce lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Všechny enduro motocykly GASGAS mají 8,5litrové palivové nádrže, které zajišťují, že zábavná jízda lesem může pokračovat dál a dál. Nádrž je vyrobena z průhledného polyethylenu, který jezdcům umožňuje snadno zjistit, kolik paliva se v nádrži nachází, a bajonetový uzávěr plnicího hrdla zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění. Díky specifickému vedení je vnější palivové potrubí v bezpečí a všechna kola jsou vybavena snímačem hladiny paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Všechny enduro rámy GASGAS jsou vyrobeny z lehké, laserem řezané chrom-molybdenové oceli, která je svařována robotem pro naprostou přesnost a pevnost.Díky speciálně navržené pružnosti ve všech dvoutaktních a čtyřtaktních rámech máme jistotu, že jezdci budou mít naprostou jistotu bez ohledu na to, jak náročný je terén. Spolu s osvědčenou geometrií zajišťují naše rámy hravé ovládání a tu nejlepší stabilitu. Poté je povrchově upravujeme odolným červeným práškovým lakováním.

  • SUBFRAME

    Všechny pomocné rámy GASGAS enduro s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Naše kované trojité objímky s 22mm posunem nabízejí čtyřsměrné nastavení řídítek, které jezdcům všech velikostí umožňuje přesně nastavit řídítka tak, aby co nejlépe vyhovovala jejich potřebám. Poskytují maximální tuhost a zajišťují přesné ovládání a činnost předního odpružení.

  • WP FORKS

    48 je magické číslo, pokud jde o naše enduro kola. Přesněji 48 mm, což je přesný průměr vidlic WP XPLOR USD. Používají dělenou konstrukci vidlice, kdy je každá strana vybavena pružinami, přičemž tlumení komprese je na levé straně a odskok na pravé. Poskytují také progresivní tlumení a jednoduché a rychlé nastavení klikou. A díky kalibrovanému pístu se středovým ventilem pro konzistentní tlumení udržuje pokročilé nastavení přední část vidlice výše ve zdvihu, což poskytuje působivé rezervy proti vybočení ze spodní části.

  • WP SHOCK

    Zadní tlumič WP XACT, který je sladěn se systémem zavěšení, jímž jsou vybavena všechna enduro kola GASGAS, poskytuje 300 mm zdvihu zadního kola a zajišťuje tak skvělou ovladatelnost, nejlepší trakci a maximální zábavu v lese. Díky specifickému vnitřnímu nastavení, které poskytuje jezdci naprostou jistotu v široké škále terénů mimo silnice, a díky možnosti plného nastavení odskoku a vysoké/nízké rychlosti komprese lze tlumič snadno vyladit tak, aby vyhovoval potřebám začátečníků i zkušených závodníků.

  • SWINGARM

    Duté, lité hliníkové kyvné vidlice, kterými jsou vybavena všechna enduro kola, poskytují výjimečnou pevnost při co nejnižší hmotnosti. Díky jasně viditelným značkám seřizovače řetězu zajišťují rychlé a přesné nastavení řetězu.

MOTOR

  • MOTOR

    Motor EC 300 je měřítkem bezkonkurenčního výkonu a lehké konstrukce. Šestistupňový pracovní kůň se vstřikováním paliva, dvouventilově řízeným výkonovým ventilem, převodovými poměry specifickými pro enduro a vyvažovacím hřídelem snižujícím vibrace je dokonalým vysoce výkonným dvoutaktem. Náš inovativní systém vstřikování paliva usnadňuje život, protože odpadá časově náročná výměna trysek a zároveň se snižuje spotřeba paliva a emise.

  • NÁDRŽ NA OLEJ & ČERPADLO

    S EC 300 není třeba palivo předmíchávat! Místo toho je motocykl vybaven elektronickým olejovým čerpadlem, které přivádí dvoutaktní olej do motoru a udržuje ho mazaný přes škrtící klapku. Na základě údajů ze snímače otáček motoru a polohy škrticí klapky zajišťuje přesné elektronické řízení olejového čerpadla ideální množství oleje pro jakékoliv podmínky, což snižuje kouřivost výfukových plynů až o 50 % ve srovnání s běžným předmícháním maziva. Vyspělý systém mazání udržuje průměrný poměr paliva a oleje 1:80, což znamená, že jedna nádrž plná oleje vystačí nejméně na pět nádrží paliva. Výsledek!

  • VÁLEC & PÍST

    Válec EC 300 je mimořádně účinný a má dvě vstupní polohy na převodových otvorech v zadní části válce. Dva vstřikovače zde přivádějí palivo směrem dolů do převodového otvoru, což zaručuje dokonalé rozprašování předtím, než se vzduch dostane nahoru do spalovací komory. Tím se snižuje spotřeba paliva a emise. Válec o průměru 72 mm je také vybaven systémem výkonových ventilů s dvojitým řízením (TVC), který zajišťuje plynulý a kontrolovaný výkon v celém rozsahu otáček. Optimálního časování výfukových ventilů je dosaženo kombinací nejmodernějšího nastavitelného pohonu výkonových ventilů a opracovaného okénka výfukových ventilů. K válci EC 300 jsme přiřadili lehký píst, abychom zajistili nejvyšší úroveň spolehlivosti a výkonu. Je to tak jednoduché!

  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    EC 300 je vybaven bočně uloženým protiběžným hřídelem, který výrazně snižuje vibrace motoru a snižuje tak únavu jezdce, což zajišťuje zábavné a příjemné dny v sedle.

  • PŘEVODOVKA

    EC 300 zaručuje odolnost a spolehlivost a využívá šestistupňovou převodovku Pankl Racing Systems se širokým převodovým poměrem, která je specifická pro enduro a poskytuje jezdci dokonalý rozptyl převodů, takže si poradí s každým typem stezky a terénu. Inovativní konstrukce řadicí páky snižuje usazování nečistot a zajišťuje snadné ovládání za všech podmínek.

  • CRANKSHAFT

    Díky použití těžšího rotoru zapalování v modelu EC 300 má náš klikový hřídel větší setrvačnost, což zajišťuje plynulý a specifický výkon pro enduro. Kliková hřídel se zdvihem 72 mm je vyvážená ve spojení s protiběžnou vyvažovací hřídelí pro minimální vibrace motoru.

  • CRANKCASE

    Naše lehké a pevné klikové skříně z tlakového odlitku mají všechny vnitřní hřídele v ideální poloze pro EC 300 a obsahují vyvažovací hřídel, která zajišťuje plynulý chod motoru. Díky tomu, že jsou všechny hřídele blízko u sebe, centralizuje konstrukce kmitající hmoty, což zajišťuje, že kolo je superagilní a snadno se proplétá mezi stromy! Kromě toho je kryt vodní pumpy navržen pro účinné chlazení optimalizací průtoku chladicí kapaliny.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Všechny naše výfuky jsou navrženy a vyrobeny tak, aby splňovaly zvukové předpisy FIM, a zajišťují tak výkon specifický pro enduro v celé řadě enduro výfuků GASGAS! Naše dvoutaktní výfuky jsou mimořádně pevné a nabízejí optimální geometrii, výkon a světlou výšku, takže jsou méně náchylné k poškození. Výfuky pro 2-taktní motory mají také pokročilou vnitřní konstrukci pro vynikající tlumení hluku a úsporu hmotnosti.

  • SPOJKA DDS

    Pro zajištění konzistentního chodu spojky a velmi lehkého pocitu na páce je GASGAS EC 300 vybaven ocelovou spojkou s tlumenou membránou (DDS) a hydraulickým spojkovým systémem Braktec. Díky použití jedné membránové pružiny namísto běžnějších vinutých pružin obsahuje konstrukce také systém tlumení, který zvyšuje trakci i životnost. Lehký a robustní koš a vnitřní náboj navíc zaručují optimální přívod oleje a chlazení spojky. Navíc je téměř bezúdržbová!

DÍLY

  • BRZDY BRAKTEC

    Na všechna naše enduro kola montujeme brzdové systémy Braktec, které poskytují vynikající brzdný výkon a zároveň poskytují jezdci kontrolu a jistotu. Přední brzda s hladkým a citlivým chodem je vybavena 11mm pístkem v hlavním válci a 2x25mm pístky ve třmenu spolu s vlnitým 260mm předním kotoučem. Zadní brzda má 12,7mm pístek v hlavním válci a 1x25mm pístek ve třmenu a používá 220mm zadní brzdový kotouč. Brzdy Braktec udržují hmotnost na minimu a nabízejí naprostou jistotu, což zaručuje pořádnou brzdnou sílu!

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA BRAKTEC

    Hydraulický spojkový systém Braktec, který montujeme na všechna enduro kola GASGAS, zajišťuje rovnoměrné opotřebení, téměř bezúdržbový provoz a dokonalý účinek za všech podmínek. Je také extrémně lehká. Volná vůle je neustále upravována, aby byl zajištěn bod záběru a účinek, který se nikdy nemění.

  • RADIÁTORY

    Chladný motor je dobře fungující motor, a proto jsou všechny enduro motocykly GASGAS vybaveny integrovaným chladicím systémem, který zajišťuje maximální účinnost chlazení. Odpadá také potřeba dalších hadic, zatímco štíhlá konstrukce chladičů zajišťuje užší motocykl s prvotřídní ergonomií. Všechny chladiče jsou odborně vyrobeny z vysoce pevného hliníku a díky nim mají naše enduro kola také nízko položené těžiště pro co nejlepší ovladatelnost.

  • KOLA

    Naše stříbrná kola z lehkých slitin mají mimořádně vysokou pevnost, ať už se náprava boří do bláta, poskakují po kamenitých cestách nebo jsou namáhána na písčitých a rozbitých rovinkách. Díky CNC obráběným nábojům, které používají lehké paprsky a stříbrně eloxované hliníkové niple, kombinují enduro kola GASGAS minimální hmotnost s maximální stabilitou.

  • PNEUMATIKY

    Všechna kola GASGAS Enduro jsou standardně vybavena pneumatikami Maxxis MaxxEnduro, které jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru v širokém spektru terénu, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • SYSTÉM ŘÍZENÍ MOTORU – EMS

    Jako byste měli tým vědců a datových analytiků, kteří pro vás pracují! Díky našemu modernímu systému řízení motoru (EMS), který neustále měří, počítá, optimalizuje a nastavuje, je jízda a závodění s EC 300 tak jednoduché. Odstraňuje také nutnost složitých a časově náročných změn trysek. Díky elektronické řídicí jednotce (ECU) aktualizované o nejnovější digitální mapování pro vyšší výkon a podání síly řídí časování zapalování a množství vstřikovaného paliva pomocí údajů ze snímačů, jako je tlak nasávaného vzduchu, poloha škrticí klapky a teplota chladicí kapaliny.

  • THROTTLE BODY

    U 39mm škrticí klapky Dellorto na našich dvoutaktních motocyklech je situace trochu složitější, protože snímač polohy škrticí klapky (TPS) přenáší údaje o průtoku vzduchu do řídicí jednotky, která následně vypočítá množství oleje a paliva dodávaného do motoru! Konečným výsledkem u všech motocyklů je svěží, čistý chod motorů, které poskytují plynulý a silný výkon.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Nejlepší vynález od dob kola! Díky elektrickému startéru, kterým jsou vybaveny všechny naše čtyřtaktní a dvoutaktní enduro motocykly, můžeme zajistit, že všechny modely GASGAS enduro startují velmi snadno bez ohledu na počasí. Díky použití Li-Ion baterie, která váží přibližně o 1 kg méně než běžná olověná baterie, můžeme nabídnout pohodlí elektrického startování a zároveň udržet celkovou hmotnost motocyklu na minimu. Je to výhra pro všechny!

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Elektrický startér
Zdvih 72 mm
Vrtání 72 mm
Spojka DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 293.2 cm³
EMS Continental EMS
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 105.8 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 8.5 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4"
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 360 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 960 mm
Úhel hlavy řízení 63.5 °
Zdvih pérování (vpředu) 300 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na EC 300?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt