EC 250F

Více informací

EC 250F


276,110.00 Kč

Důkaz, že některé z nejlepších věcí v životě jsou opravdu v těch nejmenších baleních! EC 250F s elektrickým startováním poskytuje výkon a radost z jízdy daleko větší, než by mnozí od kompaktního motoru o objemu 250 cm3 očekávali. Je příjemný pro jezdce všech věkových kategorií a schopností, jeho nízká hmotnost a zadní tlumič a závěs WP přispívají k úžasným jízdním vlastnostem a snadné ovladatelnosti. Silný čtvrtlitrový motor je zárukou pořádné offroadové zábavy.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Jízdní kola GASGAS Enduro jsou konstruována tak, aby dobře vypadala a fungovala na té nejvyšší úrovni, a proto všechny naše karoserie zajišťují naprostou harmonii mezi jezdcem a motocyklem a poskytují dokonalou ergonomii a kontaktní body pro maximální volnost pohybu. Aktualizovaný design a nové červené plasty odrážejí naši živou, španělskou osobnost, zatímco naše přímočará grafika hrdě říká GASGAS! Ergonomicky navržený plochý profil sedla v kombinaci s potahem sedla s vysokou přilnavostí poskytují vynikající pohodlí a kontrolu za všech podmínek.

  • AIRBOX

    Neexistuje nic, co by si jezdec nemohl zamilovat na jednoduchém a zcela bezpečném systému montáže filtru bez použití nářadí na všech enduro motocyklech GASAGAS. V dílně nebo na trati trvá demontáž a výměna vzduchového filtru jen několik minut. Náš airbox, navržený s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air, umožňuje snadnou a rychlou údržbu a maximální průtok vzduchu.

  • NEKEN HANDLEBAR, GRIPS & THROTTLE ASSEMBLY

    Díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce zajišťujeme pohodlí jezdce a kontrolu nad ním.Na všechna naše enduro kola montujeme vysoce kvalitní zúžená řídítka Neken. Na levé straně je rukojeť ODI, která nevyžaduje lepení, na straně plynu je vulkanizovaná rukojeť, která je vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelné volnoběžce lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Všechny enduro motocykly GASGAS mají 8,5litrové palivové nádrže, které zajišťují, že zábavná jízda lesem může pokračovat dál a dál. Nádrž je vyrobena z průhledného polyethylenu, který jezdcům umožňuje snadno zjistit, kolik paliva se v nádrži nachází, a bajonetový uzávěr plnicího hrdla zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění. Díky specifickému vedení je vnější palivové potrubí v bezpečí a všechna kola jsou vybavena snímačem hladiny paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Všechny enduro rámy GASGAS jsou vyrobeny z lehké, laserem řezané chrom-molybdenové oceli, která je svařována robotem pro naprostou přesnost a pevnost.Díky speciálně navržené pružnosti ve všech dvoutaktních a čtyřtaktních rámech máme jistotu, že jezdci budou mít naprostou jistotu bez ohledu na to, jak náročný je terén. Spolu s osvědčenou geometrií zajišťují naše rámy hravé ovládání a tu nejlepší stabilitu. Poté je povrchově upravujeme odolným červeným práškovým lakováním.

  • SUBFRAME

    Všechny pomocné rámy GASGAS enduro s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • FORGED TRIPLE CLAMPS

    Our 22mm offset forged triple clamps offer 4-way handlebar adjustment, which ensures riders of all sizes can accurately set the handlebars to best suit their needs. Delivering maximum stiffness, they ensure precise handling and front suspension action.

  • WP FORKS

    48 je magické číslo, pokud jde o naše enduro kola. Přesněji 48 mm, což je přesný průměr vidlic WP XPLOR USD. Používají dělenou konstrukci vidlice, kdy je každá strana vybavena pružinami, přičemž tlumení komprese je na levé straně a odskok na pravé. Poskytují také progresivní tlumení a jednoduché a rychlé nastavení klikou. A díky kalibrovanému pístu se středovým ventilem pro konzistentní tlumení udržuje pokročilé nastavení přední část vidlice výše ve zdvihu, což poskytuje působivé rezervy proti vybočení ze spodní části.

  • WP SHOCK

    Zadní tlumič WP XACT, který je sladěn se systémem zavěšení, jímž jsou vybavena všechna enduro kola GASGAS, poskytuje 300 mm zdvihu zadního kola a zajišťuje tak skvělou ovladatelnost, nejlepší trakci a maximální zábavu v lese. Díky specifickému vnitřnímu nastavení, které poskytuje jezdci naprostou jistotu v široké škále terénů mimo silnice, a díky možnosti plného nastavení odskoku a vysoké/nízké rychlosti komprese lze tlumič snadno vyladit tak, aby vyhovoval potřebám začátečníků i zkušených závodníků.

  • SWINGARM

    Duté, lité hliníkové kyvné vidlice, kterými jsou vybavena všechna enduro kola, poskytují výjimečnou pevnost při co nejnižší hmotnosti. Díky jasně viditelným značkám seřizovače řetězu zajišťují rychlé a přesné nastavení řetězu.

MOTOR

  • MOTOR

    Náš motor o objemu 250 cm3 je navržen tak, aby byl lehký, kompaktní a úžasně výkonný. Živá pohonná jednotka o objemu 250 cm3 s elektrickým startováním je neuvěřitelně uživatelsky přívětivá a zároveň velmi výkonná. Je navržen tak, aby zlepšil ovladatelnost i nejlepší výkon ve své třídě, a představuje malý, ale výkonný čtyřtaktní agregát.

  • CYLINDER HEAD

    It's the magic that happens inside the DOHC cylinder head that guarantees the EC 250F produces efficient, high-level power across the entire rev range. Featuring large titanium valves and finger followers with a tough Diamond Like Coating (DLC) the high-revving cylinder head ensures minimum drag for maximum performance.

  • VÁLEC & PÍST

    Válec a píst EC 250F jsou profesionálně zkonstruovány z vysoce pevného hliníku a hrají důležitou roli při zajišťování živého výkonu, díky němuž je jízda na motocyklu tak zábavná. Zárukou vynikajícího výkonu a spolehlivosti je 78mm vrtání, v němž je uložen tuhý, kovaný píst typu bridge-box vyrobený společností CP.

  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    Pro vyrovnání rotační síly klikového hřídele a snížení vibrací používá motor EC 250F multifunkční vyvažovací hřídel, který pohání také vodní čerpadlo a rozvodový řetěz.

  • PŘEVODOVKA

    Řazení, spousta řazení, to je součást toho, co dělá jízdu a závodění na čtyřtaktním motocyklu 250 ccm zábavným. EC 250F je vybaven šestistupňovou kovanou převodovkou s širokým převodovým poměrem specifickou pro enduro, kterou vyrábí společnost PANKL RACING SYSTEMS a která zajišťuje nejvyšší odolnost a spolehlivost. Snímač převodů navíc umožňuje systému EMS přizpůsobit specifický charakter motoru vhodný pro každý převodový stupeň.

  • CRANKSHAFT

    Kliková hřídel EC 250F je speciálně umístěna v motoru a pomáhá centralizovat kmitající hmoty pro velmi snadnou manipulaci. Kluzné ložisko velkého konce s nuceně uloženými ložiskovými pouzdry prodlužuje servisní intervaly a zajišťuje dlouhou životnost a nejlepší možný výkon. Kluzná ložiska velkého konce s nuceně uloženými ložiskovými pouzdry zajišťují servisní intervaly 135 hodin!

  • CRANKCASE

    Motor EC 250F je navržen tak, aby vnitřní hřídel motoru byla umístěna v ideálním těžišti a zlepšila se tak celková ovladatelnost. Skříně, vyrobené pomocí vysokotlakého tlakového odlévání, integrují přívod oleje k hlavnímu ložisku a zajišťují minimální hmotnost při zachování výjimečné spolehlivosti a pevnosti.

  • EXHAUST SYSTEM

    Všechny naše výfuky jsou navrženy a vyrobeny tak, aby splňovaly zvukové předpisy FIM, a zajišťují tak výkon specifický pro enduro v celé řadě enduro výfuků GASGAS! Čtyřtaktní výfukové systémy jsou odborně navrženy tak, aby poskytovaly ten nejlepší výkon při co nejnižší hmotnosti, zatímco spojovací poloha umožňuje jejich demontáž bez nutnosti demontáže zadního tlumiče. Další inovace umožňují vyrobit krátký, kompaktní tlumič, který nezvyšuje hladinu hluku. Plášť tlumiče je vyroben z lehkého hliníku.

  • SPOJKA DDS

    Aby měl jezdec nad EC 250F přesnou kontrolu, používáme ocelovou spojku s tlumenou membránou (DDS). Použití ocelového přítlačného talíře s jednou membránou namísto tradičních vinutých pružin spolu s tlumicím systémem zajišťuje lepší trakci a životnost spojky. Používáme hydraulický hlavní válec Braktec, který zajišťuje hladký a progresivní chod páky.

DÍLY

  • BRZDY BRAKTEC

    Na všechna naše enduro kola montujeme brzdové systémy Braktec, které poskytují vynikající brzdný výkon a zároveň poskytují jezdci kontrolu a jistotu. Přední brzda s hladkým a citlivým chodem je vybavena 11mm pístkem v hlavním válci a 2x25mm pístky ve třmenu spolu s vlnitým 260mm předním kotoučem. Zadní brzda má 12,7mm pístek v hlavním válci a 1x25mm pístek ve třmenu a používá 220mm zadní brzdový kotouč. Brzdy Braktec udržují hmotnost na minimu a nabízejí naprostou jistotu, což zaručuje pořádnou brzdnou sílu!

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA BRAKTEC

    Hydraulický spojkový systém Braktec, který montujeme na všechna enduro kola GASGAS, zajišťuje rovnoměrné opotřebení, téměř bezúdržbový provoz a dokonalý účinek za všech podmínek. Je také extrémně lehká. Volná vůle je neustále upravována, aby byl zajištěn bod záběru a účinek, který se nikdy nemění.

  • RADIÁTORY

    Chladný motor je dobře fungující motor, a proto jsou všechny enduro motocykly GASGAS vybaveny integrovaným chladicím systémem, který zajišťuje maximální účinnost chlazení. Odpadá také potřeba dalších hadic, zatímco štíhlá konstrukce chladičů zajišťuje užší motocykl s prvotřídní ergonomií. Všechny chladiče jsou odborně vyrobeny z vysoce pevného hliníku a díky nim mají naše enduro kola také nízko položené těžiště pro co nejlepší ovladatelnost.

  • KOLA

    Naše stříbrná kola z lehkých slitin mají mimořádně vysokou pevnost, ať už se náprava boří do bláta, poskakují po kamenitých cestách nebo jsou namáhána na písčitých a rozbitých rovinkách. Díky CNC obráběným nábojům, které používají lehké paprsky a stříbrně eloxované hliníkové niple, kombinují enduro kola GASGAS minimální hmotnost s maximální stabilitou.

  • PNEUMATIKY

    Všechna kola GASGAS Enduro jsou standardně vybavena středními pneumatikami Maxxis Maxx Enduro, které jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru v širokém spektru terénu, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • SYSTÉM ŘÍZENÍ MOTORU – EMS

    Mozek naší sestavy EC! V zákulisí zajišťuje hladký chod výkonných enduro motocyklů GASGAS a u našich čtyřtaktů řídí systém Keihin EMS vše, co souvisí s elektronickým vstřikováním paliva, a také je vybaven snímačem převodového stupně, který přizpůsobuje dodávku výkonu pro každý převodový stupeň.

  • THROTTLE BODY

    Na našich čtyřtaktních enduro motorkách používáme 42mm jednotku Keihin. U modelů EC 250F a EC 350F je zaručena okamžitá odezva na plyn díky přímému uchycení plynového lanka bez táhla plynu. Vstřikovač je umístěn tak, aby byl zajištěn co nejúčinnější průtok do spalovací komory.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Nejlepší vynález od dob kola! Díky elektrickému startéru, kterým jsou vybaveny všechny naše čtyřtaktní a dvoutaktní enduro motocykly, můžeme zajistit, že všechny modely GASGAS enduro startují velmi snadno bez ohledu na počasí. Díky použití Li-Ion baterie, která váží přibližně o 1 kg méně než běžná olověná baterie, můžeme nabídnout pohodlí elektrického startování a zároveň udržet celkovou hmotnost motocyklu na minimu. Je to výhra pro všechny!

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Elektrický startér
Zdvih 52.3 mm
Vrtání 78 mm
Spojka DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 249.9 cm³
EMS Keihin EMS
Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 105.6 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 8.5 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4"
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 360 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 960 mm
Úhel hlavy řízení 63.5 °
Zdvih pérování (vpředu) 300 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na EC 250F?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt