EC 250

Více informací

EC 250


263,110.00 Kč

Rafinovaný a nekomplikovaný EC 250 je náš snadno ovladatelný dvoutaktní motocykl střední třídy, který je vybaven nejmodernějšími technologiemi. Stroj, který nemá nic raději než být tlačen na pilu při nápravě hluboko v blátě, poskytuje plynulý a čistý výkon, nenáročnou údržbu a je vysoce spolehlivý, přičemž těží z osvědčené technologie EFI. Je to náš štíhlý, průměrný stroj, který nepotřebuje žádný premix a miluje lesy.

Barva

STYL

  • BODYWORK

    Jízdní kola GASGAS Enduro jsou konstruována tak, aby dobře vypadala a fungovala na té nejvyšší úrovni, a proto všechny naše karoserie zajišťují naprostou harmonii mezi jezdcem a motocyklem a poskytují dokonalou ergonomii a kontaktní body pro maximální volnost pohybu. Aktualizovaný design a nové červené plasty odrážejí naši živou, španělskou osobnost, zatímco naše přímočará grafika hrdě říká GASGAS! Ergonomicky navržený plochý profil sedla v kombinaci s potahem sedla s vysokou přilnavostí poskytují vynikající pohodlí a kontrolu za všech podmínek.

  • AIRBOX

    Neexistuje nic, co by si jezdec nemohl zamilovat na jednoduchém a zcela bezpečném systému montáže filtru bez použití nářadí na všech enduro motocyklech GASAGAS. V dílně nebo na trati trvá demontáž a výměna vzduchového filtru jen několik minut. Náš airbox, navržený s přesně umístěnými vstupními kanály, které zajišťují maximální průtok vzduchu a ochranu filtru Twin Air, umožňuje snadnou a rychlou údržbu a maximální průtok vzduchu.

  • NEKEN HANDLEBAR, GRIPS & THROTTLE ASSEMBLY

    Díky optimálním tlakovým bodům na ruce jezdce zajišťujeme pohodlí jezdce a kontrolu nad ním.Na všechna naše enduro kola montujeme vysoce kvalitní zúžená řídítka Neken. Na levé straně je rukojeť ODI, která nevyžaduje lepení, na straně plynu je vulkanizovaná rukojeť, která je vybavena inovativním integrovaným mechanismem plynu. Díky snadno nastavitelné volnoběžce lze výměnou vačky měnit i průběh plynu.

  • NÁDRŽ NA PALIVO

    Všechny enduro motocykly GASGAS mají 8,5litrové palivové nádrže, které zajišťují, že zábavná jízda lesem může pokračovat dál a dál. Nádrž je vyrobena z průhledného polyethylenu, který jezdcům umožňuje snadno zjistit, kolik paliva se v nádrži nachází, a bajonetový uzávěr plnicího hrdla zajišťuje těsné a spolehlivé utěsnění. Díky specifickému vedení je vnější palivové potrubí v bezpečí a všechna kola jsou vybavena snímačem hladiny paliva.

MANIPULACE

  • RÁM

    Všechny enduro rámy GASGAS jsou vyrobeny z lehké, laserem řezané chrom-molybdenové oceli, která je svařována robotem pro naprostou přesnost a pevnost.Díky speciálně navržené pružnosti ve všech dvoutaktních a čtyřtaktních rámech máme jistotu, že jezdci budou mít naprostou jistotu bez ohledu na to, jak náročný je terén. Spolu s osvědčenou geometrií zajišťují naše rámy hravé ovládání a tu nejlepší stabilitu. Poté je povrchově upravujeme odolným červeným práškovým lakováním.

  • SUBFRAME

    Všechny pomocné rámy GASGAS enduro s krátkým a kompaktním profilem jsou vyrobeny z lehkého hliníku. Profil pomáhá centralizovat hmotnost a zároveň udržuje nízkou hmotnost.

  • KOVANÉ TROJITÉ SVORKY

    Naše kované trojité objímky s 22mm posunem nabízejí čtyřsměrné nastavení řídítek, které jezdcům všech velikostí umožňuje přesně nastavit řídítka tak, aby co nejlépe vyhovovala jejich potřebám. Poskytují maximální tuhost a zajišťují přesné ovládání a činnost předního odpružení.

  • WP FORKS

    48 je magické číslo, pokud jde o naše enduro kola. Přesněji 48 mm, což je přesný průměr vidlic WP XPLOR USD. Používají dělenou konstrukci vidlice, kdy je každá strana vybavena pružinami, přičemž tlumení komprese je na levé straně a odskok na pravé. Poskytují také progresivní tlumení a jednoduché a rychlé nastavení klikou. A díky kalibrovanému pístu se středovým ventilem pro konzistentní tlumení udržuje pokročilé nastavení přední část vidlice výše ve zdvihu, což poskytuje působivé rezervy proti vybočení ze spodní části.

  • WP SHOCK

    Zadní tlumič WP XACT, který je sladěn se systémem zavěšení, jímž jsou vybavena všechna enduro kola GASGAS, poskytuje 300 mm zdvihu zadního kola a zajišťuje tak skvělou ovladatelnost, nejlepší trakci a maximální zábavu v lese. Díky specifickému vnitřnímu nastavení, které poskytuje jezdci naprostou jistotu v široké škále terénů mimo silnice, a díky možnosti plného nastavení odskoku a vysoké/nízké rychlosti komprese lze tlumič snadno vyladit tak, aby vyhovoval potřebám začátečníků i zkušených závodníků.

  • SWINGARM

    Duté, lité hliníkové kyvné vidlice, kterými jsou vybavena všechna enduro kola, poskytují výjimečnou pevnost při co nejnižší hmotnosti. Díky jasně viditelným značkám seřizovače řetězu zajišťují rychlé a přesné nastavení řetězu.

MOTOR

  • MOTOR

    Dvoutaktní motocykly o objemu 250 ccm jsou již po desetiletí volbou jezdců a závodníků endura po celém světě, protože nabízejí nejlepší kombinaci nepřekonatelného výkonu a lehké konstrukce. Šestistovka EC 250 poskytuje neuvěřitelný výkon motoru, jednoduchost a nízké náklady na údržbu díky pokročilému systému elektronického vstřikování paliva, převodovce specifické pro enduro a systému dvouventilového ovládání výkonových ventilů. Kromě snížení spotřeby paliva a emisí náš závodní dřevěný 250ccm motocykl důsledně poskytuje čistý a plynulý průběh výkonu.

  • NÁDRŽ NA OLEJ & ČERPADLO

    U modelu EC 250 není potřeba předmíchávání a průměrný poměr paliva k oleji 1:80 znamená, že jedna nádrž oleje vystačí na nejméně pět nádrží paliva, protože je vybaven elektronickým olejovým čerpadlem, které přivádí životně důležitý dvoutaktní olej do škrticí klapky a dále do motoru, aby byl mazán. Na základě údajů ze snímače otáček motoru a polohy škrticí klapky je olejové čerpadlo přesně řízeno systémem řízení motoru (EMS), který zajišťuje ideální množství oleje bez ohledu na podmínky. Nádržka pojme 0,7 litru oleje a je vybavena snímačem, který rozsvítí výstražnou kontrolku, když je třeba olej doplnit. Automatické, elektronicky řízené vstřikování oleje snižuje kouřivost výfukových plynů až o 50 % v porovnání s běžným předsměsným mazáním.

  • VÁLEC & PÍST

    Válec EC 250, který poskytuje plynulý a kontrolovaný výkon v celém rozsahu otáček, má vrtání 66,4 mm a systém výkonových ventilů TVC (Twin-Valve Controlled). Optimálního časování výfukových ventilů je dosaženo kombinací nejmodernějšího nastavitelného pohonu výkonových ventilů a opracovaného okénka výfukových ventilů. Válec je navíc vybaven dvěma vstupními pozicemi umístěnými na převodových portech v zadní části válce, kde je namontována dvojice vstřikovačů paliva. Tyto vstřikovače dodávají palivo směrem dolů do převodového otvoru a zaručují dokonalé rozprašování se vzduchem putujícím vzhůru do spalovací komory. Tím je zajištěno účinnější spalování, které vede ke snížení spotřeby paliva a emisí. K válci EC 250 jsme přiřadili lehký píst, abychom zajistili nejvyšší úroveň spolehlivosti a výkonu. Je to tak jednoduché!

  • PROTIBĚŽNÝ VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL

    Motor EC 250 je vybaven bočně uloženým protiběžným vyvažovacím hřídelem, který výrazně snižuje a minimalizuje vibrace, což vede k plynulejší a pohodlnější jízdě, zejména na delších a náročnějších enduro trasách.

  • PŘEVODOVKA

    V naší řadě enduro EC používáme kovanou šestistupňovou převodovku Pankl Racing Systems s širokým převodovým poměrem, která zaručuje odolnost a spolehlivost a jezdci s ní mohou bez obav zdolávat nejpomalejší i nejrychlejší typy terénu. Inovativní řadicí páka navíc snižuje usazování nečistot a usnadňuje ovládání za všech podmínek.

  • CRANKSHAFT

    Klikový hřídel je vyvážen společně s vyvažovací hřídelí, aby byl zajištěn co nejhladší chod motoru EC 250. Klikový hřídel má zdvih 72 mm a má větší setrvačnost než jeho motokrosový ekvivalent. Díky zabudování těžšího rotoru zapalování získávají jezdci větší točivý moment a kontrolu nad motorem při jízdě v nižších otáčkách.

  • CRANKCASE

    Motor EC 250 je navržen s ohledem na centralizaci hmoty. Lehké, tlakově lité klikové skříně byly proto vyvinuty tak, aby se vnitřní hřídele nacházely v ideální poloze, centralizovala se kmitající hmota a zlepšila se ovladatelnost a celkové jízdní vlastnosti. Kromě toho je zde také kompaktní protiběžný hřídel pro odstranění nežádoucích vibrací, zatímco skříň vodního čerpadla je navržena pro účinné chlazení optimalizací průtoku chladicí kapaliny.

  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM

    Všechny naše výfuky jsou navrženy a vyrobeny tak, aby splňovaly zvukové předpisy FIM, a zajišťují tak výkon specifický pro enduro v celé řadě enduro výfuků GASGAS! Naše dvoutaktní výfuky jsou mimořádně pevné a nabízejí optimální geometrii, výkon a světlou výšku, takže jsou méně náchylné k poškození. Výfuky pro 2-taktní motory mají také pokročilou vnitřní konstrukci pro vynikající tlumení hluku a úsporu hmotnosti.

  • SPOJKA DDS

    Stop, start. Stop, start. Víme, jaké to někdy je, a proto má EC 250 velmi lehký chod spojky. Do našeho modelu GASGAS EC 250 jsme namontovali ocelovou spojku s tlumenou membránou (DDS) a hydraulický systém Braktec, což vytváří spojku, která má lehký a konzistentní chod a je téměř bezúdržbová. Díky jediné membránové pružině namísto běžnějších vinutých pružin obsahuje konstrukce také systém tlumení, který zvyšuje trakci i životnost.

DÍLY

  • BRZDY BRAKTEC

    Na všechna naše enduro kola montujeme brzdové systémy Braktec, které poskytují vynikající brzdný výkon a zároveň poskytují jezdci kontrolu a jistotu. Přední brzda s hladkým a citlivým chodem je vybavena 11mm pístkem v hlavním válci a 2x25mm pístky ve třmenu spolu s vlnitým 260mm předním kotoučem. Zadní brzda má 12,7mm pístek v hlavním válci a 1x25mm pístek ve třmenu a používá 220mm zadní brzdový kotouč. Brzdy Braktec udržují hmotnost na minimu a nabízejí naprostou jistotu, což zaručuje pořádnou brzdnou sílu!

  • HYDRAULICKÁ SPOJKA BRAKTEC

    Hydraulický spojkový systém Braktec, který montujeme na všechna enduro kola GASGAS, zajišťuje rovnoměrné opotřebení, téměř bezúdržbový provoz a dokonalý účinek za všech podmínek. Je také extrémně lehká. Volná vůle je neustále upravována, aby byl zajištěn bod záběru a účinek, který se nikdy nemění.

  • RADIÁTORY

    Chladný motor je dobře fungující motor, a proto jsou všechny enduro motocykly GASGAS vybaveny integrovaným chladicím systémem, který zajišťuje maximální účinnost chlazení. Odpadá také potřeba dalších hadic, zatímco štíhlá konstrukce chladičů zajišťuje užší motocykl s prvotřídní ergonomií. Všechny chladiče jsou odborně vyrobeny z vysoce pevného hliníku a díky nim mají naše enduro kola také nízko položené těžiště pro co nejlepší ovladatelnost.

  • KOLA

    Naše stříbrná kola z lehkých slitin mají mimořádně vysokou pevnost, ať už se náprava boří do bláta, poskakují po kamenitých cestách nebo jsou namáhána na písčitých a rozbitých rovinkách. Díky CNC obráběným nábojům, které používají lehké paprsky a stříbrně eloxované hliníkové niple, kombinují enduro kola GASGAS minimální hmotnost s maximální stabilitou.

  • PNEUMATIKY

    Všechna kola GASGAS Enduro jsou standardně vybavena pneumatikami Maxxis MaxxEnduro, které jsou navrženy tak, aby byly odolné, přilnavé a poskytovaly výkon, který doplňuje naše osvědčená výkonná kola. Dezén běhounu, který vzbuzuje důvěru v širokém spektru terénu, je navržen tak, aby maximalizoval trakci i brzdný výkon.

ELEKTRONIKA

  • SYSTÉM ŘÍZENÍ MOTORU – EMS

    Všechny dvoutaktní modely GASGAS EC jsou vybaveny nejpokročilejším systémem řízení motoru (EMS) ze všech dvoutaktních soutěžních motocyklů, což znamená, že se jezdci musí soustředit pouze na tratě před sebou. Mozkem systému je elektronická řídicí jednotka (ECU), která je aktualizována nejnovějšími digitálními mapami, aby byl zajištěn ten nejlepší výkon a podání síly. Řídí časování zapalování a množství vstřikovaného paliva a pomocí údajů ze snímačů, jako je tlak nasávaného vzduchu, poloha škrticí klapky a teplota chladicí kapaliny, se stará o vše, co souvisí s palivem, vzduchem a olejem. Nekonzistentní startování a časově náročné změny nastavení jsou minulostí!

  • THROTTLE BODY

    U 39mm škrticí klapky Dellorto na našich dvoutaktních motocyklech je situace trochu složitější, protože snímač polohy škrticí klapky (TPS) přenáší údaje o průtoku vzduchu do řídicí jednotky, která následně vypočítá množství oleje a paliva dodávaného do motoru! Konečným výsledkem u všech motocyklů je svěží, čistý chod motorů, které poskytují plynulý a silný výkon.

  • ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ A LI-ION BATERIE

    Nejlepší vynález od dob kola! Díky elektrickému startéru, kterým jsou vybaveny všechny naše čtyřtaktní a dvoutaktní enduro motocykly, můžeme zajistit, že všechny modely GASGAS enduro startují velmi snadno bez ohledu na počasí. Díky použití Li-Ion baterie, která váží přibližně o 1 kg méně než běžná olověná baterie, můžeme nabídnout pohodlí elektrického startování a zároveň udržet celkovou hmotnost motocyklu na minimu. Je to výhra pro všechny!

Technické parametry

Engine

Převodovka 6stupňová
Startér Elektrický startér
Zdvih 72 mm
Vrtání 66.4 mm
Spojka DDS multidisc clutch in oil bath, hydraulically activated
Zdvihový objem 249 cm³
EMS Continental EMS
Druh konstrukce 1válcový, 2dobý motor

Chassis

Hmotnost (bez pohonných hmot) 105.8 kg
Kapacita nádrže (přibl.) 8.5 l
Průměr kotouče přední brzdy 260 mm
Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4"
Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
Přední odpružení WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
Světlá výška 360 mm
Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
Seat height 960 mm
Úhel hlavy řízení 63.5 °
Zdvih pérování (vpředu) 300 mm
Zdvih pérování (vzadu) 300 mm

Připraven na EC 250?

Čím dříve zavoláte, tím dříve jezdíte!

Kontakt